eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniewino › Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków do przepustowości Qdś = 1200m3/d w m. Gniewino.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Gniewino: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków do przepustowości Qdś = 1200m3/d w m. Gniewino.
Numer ogłoszenia: 12072 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., Kostkowo 33, 84-250 Gniewino, woj. pomorskie, tel. 058 6706655, fax 058 6706656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk-kostkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o z 100% udziałem administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków do przepustowości Qdś = 1200m3/d w m. Gniewino..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków z przepustowości Qdś = 800 m3/d (ok. 8000 RLM) do Qdś = 1200 (ok. 16000 RLM) w m. Gniewino

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) posiadają przeciętne (średnia w skali roku) zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 5 pracowników b) dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie z wymaganymi kwalifikacjami i uprawnieniami tj b1) projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej : - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do terminu składania ofert) w projektowaniu obiektów i urządzeń gospodarki wodno- ściekowej, - doświadczenie jako projektant biorący udział w wykonaniu co najmniej trzech projektów budowlanych budowy bądź przebudowy, rozbudowy (modernizacji) oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 1200 m3/d każda, - dokumenty poświadczające o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w myśl uregulowań art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 roku (Dz. U. Nr 207 z 2003 roku z późn. zm.) i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 roku poz. 42 z późn. zm.), b2) projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do terminu składania ofert) w projektowaniu, obiektów i urządzeń gospodarki wodno-ściekowej, - doświadczenie jako projektant biorący udział w wykonaniu co najmniej trzech projektów budowlanych budowy bądź przebudowy, rozbudowy (modernizacji) oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 1200 m3/d każda, - dokumenty poświadczające o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w myśl uregulowań art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 roku (Dz. U. Nr 207 z 2003 roku z późn. zm.) i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 roku poz. 42 z późn. zm.), c) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie : co najmniej trzy dokumentacje projektowe budowy bądź przebudowy, rozbudowy (modernizacji) oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 1200 m3/d każda. Wykonane projekty swoim rodzajem powinny odpowiadać projektom stanowiącym przedmiot zamówienia. d) dysponują oprogramowaniem komputerowym AUTO-CAD min 3 szt lub równoważnym stosowanym w projektowaniu. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonawca musi się wykazać dobrą i stabilną sytuacją finansową wyrażającą się dodatnim rocznym przychodem netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych w wysokości minimum 500.000,00 zł w każdym roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. c) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ (W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, formularz musi być złożony i podpisany przez osobę upoważnioną do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawców). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 7. wykaz wykonanych usług sporządzony w/g załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 8. wykaz licencji posiadanego oprogramowania komputerowego Auto Cad - min. 3 szt 9. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 10. rachunek zysków i strat , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11. dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. 12. wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz informacje o w/w osobach potwierdzające spełnienie powyższych warunków. 13. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz części zamówienia które zamierza powierzyć podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk-kostkowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o Kostkowo 33, 84-250 Gniewino.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Gniewińskie Przesiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o Kostkowo33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.