Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Międzyrzecz: Specjalistyczne kursy języka angielskiego na poziomie I i II oraz zajęcia doskonalące i uzupełniające dla żołnierzy Jednostki Wojskowej 5700 w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 12071 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5700 , ul. Wojska Polskiego 17, 68-200 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412482, faks 095 7414333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://17wbz.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne kursy języka angielskiego na poziomie I i II oraz zajęcia doskonalące i uzupełniające dla żołnierzy Jednostki Wojskowej 5700 w Międzyrzeczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie edukacji osób dorosłych. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie 4380 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) podczas dwóch semestrów: a) Pierwszy semestr- 2010 godzin lekcyjnych z zajęć na specjalistycznych kursach języka angielskiego poziomu podstawowego (I), poziomu średnio zaawansowanego (IIo) oraz szkolenia doskonalącego poziomu ( podstawowego i średnio zaawansowanego) b) Drugi semestr- 2370 godzin lekcyjnych z zajęć na specjalistycznych kursach języka angielskiego poziomu podstawowego (I), poziomu średnio zaawansowanego (IIo) oraz szkolenia uzupełniające (podstawowego) i doskonalącego poziomu ( podstawowego i średnio zaawansowanego) W 5-stopniowej skali STANAG-6001 dla kadry zawodowej (oficerów i podoficerów) Wojska Polskiego. Wykonawca usługi obowiązany jest dostarczyć wszystkie materiały, pomoce naukowe, oraz podręczniki dla uczestników kursu. Zamawiający jako przedmiot umowy określa iż przedmiot umowy obejmuje przeprowadzenie raz w miesiącu zajęć 3 godzinnych przez lektora obcojęzycznego- native speaker w celu ćwiczenia praktycznych umiejętności konwersacyjnych kursantów;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają następujące warunki art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min. 6 osobami (lektorami) posiadającymi kwalifikacje pedagogiczne anglistyki, lingwistyki stosowanej o specjalności nauczycielskiej oraz kolegiów nauczycielskich, posiadających tytuł magistra filologii angielskiej lub licencjata. 3)posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów językowych -(również poza wojskiem); 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. Ocena warunków nastąpi na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia. Warunek spełniony częściowo będzie oceniany jako niespełniony..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5)wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ. 6)wykaz przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat kursów języka angielskiego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu kursów, dat rozpoczęcia i zakończenia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne i doświadczenie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://17wbz.sow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 17 WBZ w Międzyrzeczu,
ul. Wojska Polskiego 17
66-300 Międzyrzecz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: kancelaria jawna 17 WBZ w Międzyrzeczu, ul. Wojska Polskiego 17, 66-300 Międzyrzecz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Świadczenie usług animatora doradztwa zawodowego w subregionie słupsko-chojnickim w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2024/2025
- "Usługi doradcze wspierające wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków, rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.