eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na rozbudowę i modernizację sieci informatycznych w kompleksach wojskowych w Warszawie kompleksowo dla branża) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Warszawa: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na rozbudowę i modernizację sieci informatycznych w kompleksach wojskowych w Warszawie kompleksowo dla branż: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Numer ogłoszenia: 120712 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6848363, 6847818, 6847272, faks 22 6847145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rczsiut.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na rozbudowę i modernizację sieci informatycznych w kompleksach wojskowych w Warszawie kompleksowo dla branż: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na rozbudowę i modernizację sieci informatycznych w kompleksach wojskowych w Warszawie kompleksowo dla branż: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano- wykonawczych, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty oraz umowa z Wykonawcą robót budowlanych. 3. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad: - robotami konstrukcyjno-budowlanymi, - instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w oparciu o Prawo budowlane a w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego (na podstawie pisemnego upoważnienia) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, dokumentacją techniczną, aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie a w szczególności Prawem budowlanym, Polskimi Normami; b) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, czy zamiennych nie objętych dokumentami Zamawiającego; c) uczestnictwo w sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i zużycia materiałów; e) wskazanie ewentualnych braków, usterek i wad, ustalenie terminów ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzenie ich usunięcia; f) obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy (harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy) w stopniu zapewniającym skuteczność nadzoru inwestorskiego, uczestniczenie w naradach koordynacyjnych oraz pracach komisji powoływanych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców nie żąda od nich wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału a w szczególności: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zdolność do ochrony informacji niejawnych wynikających z ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności poufne oraz udokumentują to poprzez złożenie świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne co najmniej III stopnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia oraz udokumentują to poprzez wskazanie zakończenia a nie rozpoczęcia i zakończenia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływu terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nadzoru inwestorskiego w branżach opisanych w § 3 pkt. 1 SIWZ nad wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mogącymi pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Inspektorzy nadzoru inwestycyjnego musza się legitymować poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne oraz aktualnym zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego potwierdzające zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne co najmniej III stopnia; 2) wykaz zadań, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w paragrafie 10 pkt. 2 siwz. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres (lokalizację) roboty budowlanej, opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, terminem rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, wartość netto realizowanych robót dla których Wykonawca pełnił nadzór inwestorski, nazwę , adres i telefon Zamawiającego (sporządzony wg wzoru załącznika Nr 4 do SIWZ); 3) wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru dla przedmiotowego zadania w poszczególnych specjalnościach (sporządzony wg wzoru załącznika Nr 5 do SIWZ); 4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w druku Formularz ofertowy. 5) poświadczeniem bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne inspektorów nadzoru, 6) zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych ww. osób.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił warunki tej zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www rzcsiut.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCZSiUT, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, blok 30, pokój nr 204..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 11:00, miejsce: RCZSiUT, 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, blok 30, pokój nr 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.