eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa artykułów biurowych i szkolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Łódź: dostawa artykułów biurowych i szkolnych
Numer ogłoszenia: 120697 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96137 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew, ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i szkolnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kody klasyfikacji Wspólnego słownika zamówień (CPV) : 300000-00 artykuły biurowe i szkolne 2.Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i szkolnych, których dokładne dokładne wyszczególnienie oraz ilości zostały zawarte w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia 3.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe , najwyższej jakości. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza , że wszystkie elementy , z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 4.Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji , licząc od daty dostawy dostawy do siedziby Zamawiającego. 5.Wykonawca musi zapewnić załadunki, transport i rozładunek dostarczonych materiałów na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 6.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb w dniu wyznaczonym prze Zamawiającego, w godzinach 9.00 - 14.00 7.Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia są następujące placówki: -Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ul. Grota Roweckiego 30 -Punkt Pracy Socjalnej ul Zbocze 2a -Punkt Pracy Socjalnej ul Wysoka 20/22 -Punkt Pracy Socjalnej ul Elsnera 12 -Punkt Pracy Socjalnej al. Piłsudskiego 67 -Punkt Pracy Socjalnej ul. Grota Roweckiego 30 -Świetlica Środowiskowa ul Ćwiklińskiej 5a -Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4 - Domu Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19 Domu Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 Domu Dziennego Pobytu ul. Grota Roweckiego 30 -Domu Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 -Domu Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a -Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Ćwiklińskiej 5a . 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia , bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 9.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw , zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia , rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgodnione będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę. e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości , wad , załatwiane będą z należyta starannością rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSS WAZIA Sp.j., ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41395,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41395,77

  • Oferta z najniższą ceną: 41395,77 / Oferta z najwyższą ceną: 41395,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.