eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bysław › Remont dachu na budynku kościoła Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Bysław: Remont dachu na budynku kościoła Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu
Numer ogłoszenia: 120691 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu, ul. Główna 69, 89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 498 21, fax 052 33 498 21.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościół.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu na budynku kościoła Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu na budynku kościoła Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu obejmujących poniższy zakres rzeczowy: a) rozbiórka istniejącego pokrycia dachu - dachówka esówka i karpiówka; b) częściowa wymiana konstrukcji więźby dachowej oraz papy asfaltowej; c) założenie nowego pokrycia dachu na powierzchni 961,884 m2 z dachówki ceramicznej zakładkowej; d)założenie nowych obróbek blacharskich z blachy miedzianej; e)demontaż i montaż rynien i rur spustowych; f)założenie instalacji odgromowej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3.000 PLN (słownie: trzytysięce 00/100) najpóźniej na dzień 25.06.2008 r. do godz. 14:00 i obejmować okres związania ofertą wynoszący 30 dni..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 5.1.1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.1.2.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy tj. muszą udokumentować, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj prowadzą działalność związaną z robotami budowlanymi w zakresie budowy i remontów obiektów kubaturowych; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu rzeczowego, daty i miejsca wykonania zamówienia, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane jest przedłożenie minimum 2 referencji, w tym 1 referencja potwierdzająca wykonanie robót na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.Wykaz ten potwierdzi, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego na stanowiskach technicznych w branżach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca sporządzi wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i dołączy do niego wymagane dla poszczególnych osób uprawnienia zawodowe. Dla kierownika budowy należy dołączyć ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.1.3. Wykonawca zabezpieczy ofertę przez wniesienie wadium w wysokości, formach i terminie ustalonym w Rozdziale 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.2. Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami Rozdziału 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w Rozdziałem 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.3. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną uznane przez niego jako zgodne z wymaganiami i dokumentami postępowania przetargowego. 5.4. Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5.5. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 SWIZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podległa wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych a także spełnia wymogi określone w punkcie 5 SIWZ, wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia (załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 6.1.1. Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.2. Dowód wpłacenia - wniesienia wadium. 6.1.3. Kosztorys ofertowy uproszczony określający cenę oferty - wynagrodzenie ryczałtowe brutto (wraz z podatkiem VAT), wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków określonych w Rozdziale 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.4. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt. 1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna. UMOWA KONSORCYJNA musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego obejmującą etap realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Ponadto Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: - upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera - jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, - była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2.a Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe a dla kierownika budowy również aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2.b Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącego dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 6.1.8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych w zakresie budowy i remontu obiektów kubaturowych z zaznaczeniem obiektów wpisanych do rejestru zabytków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia poparte dokumentami wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie z ostatnich trzech lat wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (minimum 1 referencja, dotycząca robót na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków). Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w pkt. 1.2.b Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącego posiadanego doświadczenia zawodowego i niezbędnej wiedzy. 6.1.9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a dotyczącego art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.1.10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a dotyczącego art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.1.11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.13. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.1.14. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy wraz z projektem umowy stanowiącymi Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.1.15. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 7. 6.2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3. Wymagania dotyczące formy i stanu prawnego składanych dokumentów: a) w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane wyżej dokumenty i oświadczenia (informacje, wykazy, zaświadczenia) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, b) żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (za zgodność z oryginałem) i poświadczone podpisem oraz z tą samą datą, co data oferty. Zamawiający dopuszcza poświadczenie kserokopii z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk (Formularz oferty). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone ustanowione pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania w postępowaniu i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, d) oświadczenia i zaświadczenia składane nie później niż w terminie składania ofert a stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą : (Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z póź. zm. ) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny ofert tych wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.( t. j.. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późn. zm).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiewo.pl, dział kościoły - Parafia Bysław

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego bądź w Urzędzie Gminy Lubiewo ul. Hallera 9, pokój nr 11, w godz. 9:00 do 14:00 lub na wniosek Wykonawcy wysłać listownie..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu, ul. Główna 69 - biuro parafialne.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.07.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.