eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Płock: Wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 120677 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, faks 024 2627764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - remont piaskarek P-1 - szt. 3, oraz wykonanie i wymiana lemieszy stalowych i regeneracja siłownika hydraulicznego; Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - remont piaskarek P-1 - szt. 4 oraz naprawa mocowania głowicy rozsypującej, zakup i wymiana lemieszy gumowych; Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - remont piaskarek P-1 - szt. 2 oraz spawanie i prostowanie ramy mocującej pług do czołownicy, spawanie obramowania mocującego pług do czołownicy oraz wykonanie dodatkowych wzmocnień ramy. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: 1. Posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w SIWZ 2. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock pokój 502A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 1 w Bodzanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 1 w Sikorzu: remont Piaskarek P-1 szt. 3 oraz wykonanie i wymiana lemieszy stalowych, regeneracja siłownika hydraulicznego. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 2 w Bodzanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 2 w Bodzanowie: remont piaskarek P-1 - szt. 4 oraz zakup i wymiana lemieszy gumowych. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 3 w Gąbinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na terenie Bazy Nr 3 w Gąbinie - remont piaskarek P-1 - szt. 2 oraz spawanie i prostowanie ramy mocującej pług do czołownicy, prostowanie obramowania pługa mocującego do czołownicy. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.