eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Czarnożyły: Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 120667 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnożyły , Czarnożyły 48, 98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie, tel. 043 8416804, faks 043 8416281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarnozyly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2016/2017 Zamówienie dotyczy niżej wymienionych szkół : a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnożyłach b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Łagiewnikach c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Wydrzynie d) Gimnazjum w Czarnożyłach. e) zamówienie będzie realizowane przez wykonawcę w ramach przewozów zamkniętych i regularnej komunikacji publicznej. Dzienny przejazd autobusów kursem zamkniętym ok. 180 km. 1. Wykonawcy składają oferty zgodnie z formularzem ofertowym w oparciu o cenę 1 km przejazdu 2.Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii autobusu - max. do 30 min.. Wykaz miejscowości w gminie Czarnożyły , z których należy dowieść uczniów do poszczególnych szkół oraz ilość uczniów w danej miejscowości: 1. Gimnazjum w Czarnożyłach -dowóz i odwóz uczniów do szkoły z terenu gminy Czarnożyły:. a/ Stawek 10 uczniów b/ Gromadzice - 9 uczniów c/ Opojowice - 7 uczniów d/ Staw - -8 uczniów e/ Wydrzyn - 19 uczniów f/ Raczyn - 9 uczniów g/ Łagiewniki - 15 uczniów h/ Kąty - 3 uczniów i/ Platoń - 2 uczniów j/ Parcela - 1 uczeń Razem: ---------------- 83 uczniów 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnożyłach a/ Stawek - 9 uczniów b/ Gromadzice - 19 uczniów Razem: --------------- 28 uczniów 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Łagiewnikach a/ Raczyn - 21 uczniów b/ Kąty - 11 uczniów c/ Platoń - 9 uczniów Razem : --------------- 41 uczniów 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wydrzynie a/ Staw - 11 uczniów b/ Opojowice - 13 uczniów c/ Kolonia Raczyn - 2 uczniów d/Wieluń 2 uczniów ------------------------- Razem : 28 uczniów Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przewozu i odwozów uczniów : Kurs I Przystanek pierwszy na trasie Staw- Wydrzyn w Stawie wsiadają dzieci do SP do Wydrzyna i do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek drugi na trasie Staw-Wydrzyn w Opojowicach wsiadają dzieci do SP do Wydrzyna i do Gimnazjum w Czarnożyłach. Przystanek trzeci na trasie Staw-Wydrzyn pod szkołą w Wydrzynie wysiadają dzieci do SP do Wydrzyna, i wsiadają na przystanku PKS uczniowie do Gimnazjum. Przystanek czwarty -Gimnazjum Czarnożyły wysiadają uczniowie do Gimnazjum. Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:15 a kończą ok. 13:00-15:30 Kurs II Wsiada opiekun i przejazd autobusu do Stawku Pierwszy przystanek na trasie Stawek-Czarnożyły w Stawku wsiadają dzieci do SP do Czarnożył Przystanek drugi na trasie Stawek-Czarnożyły w Gromadzicach /pod lasem/ wsiadają dzieci do SP do Czarnożył Przystanek trzeci na trasie Stawek-Czarnożyły w Gromadzicach wieś wsiadają dzieci do SP do Czarnożył Przystanek czwarty na trasie Stawek-Czarnożyły w Gromadzicach kolonia wsiadają dzieci do SP do Czarnożył . Zajęcia rozpoczynają się o godz.8:15 a kończą się ok.13:00-15:30 Kurs III Przystanek pierwszy na trasie Kol.Raczyn -Raczyn-Łagiewniki-Platoń Kąty Kol. Raczyn wsiadają dzieci do SP w Łagiewnikach i Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek drugi na w/w trasie Raczyn wieś wsiadają dzieci do SP w Łagiewnikach i Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek trzeci na w/w trasie Łagiewniki-szkoła wysiadają dzieci do SP do Łagiewnik rozpoczęcie zajęć w SP w Łagiewnikach godz.8:15 a zakończenie ok.13:00 a 15:30 Przystanek czwarty na w/w trasie Kąty wsiadają uczniowie do SP w Łagiewnikach i Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek piąty na w/w trasie -Platoń wsiadają uczniowie do SP w Łagiewnikach i Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek szósty na w/w trasie Łagiewniki- szkoła wysiadają uczniowie do SP w Łagiewnikach , pod szkołą wsiadają uczniowie do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek siódmy na w/w trasie Parcela wsiada uczeń do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek ósmy na w/w trasie Gimnazjum -Czarnożyły wysiadają uczniowie do Gimnazjum w Czarnożyłach Rozpoczęcie zajęć w Gimnazjum w Czarnożyłach 8:15 a zakończenie ok .14:00-15:30 Trasy przywozow dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjum są jednocześnie trasami odwozów . 3. Zamawiający zapewni opiekę nad uczniami dowożonymi przewozem zamkniętym we własnym zakresie. Kursy autobusów w ramach przewozów zamkniętych, jak i poza nią, muszą być dostosowane do potrzeb zamawiającego i rozkładu zajęć uczniów w wyżej podanym zakresie. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a/ zmiany liczby dowożonych dzieci (np. z powodu zmiany szkoły lub miejsca zamieszkania), b/ zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2016/2017r 5. Koordynacja rozkładu jazdy odbywać się będzie między dyrektorami szkół a Wykonawcą. 6. Wymagana jest odpowiednia ilość autobusów zapewniająca sprawne i terminowe świadczenie usług będącym podmiotem niniejszego przetargu. 7. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, tj.: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b/ przestrzegać przepisy p.poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, d/ oznaczyć pojazd, na czas przewozu, jako wykorzystywany do transportu dzieci szkolnych. 9. Dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie Gminy Czarnożyły będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2016 r. do dnia 30 czerwca 2017 r., wyłącznie w dni nauki szkolnej, tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, póz. 432, z późn. zm.), 10. Zamawiający wymaga wykonywania usługi przewozu - dowozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 9 w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych, tj. jak np. dyskoteki, zawody sportowe i inne zajęcia wynikające z potrzeb szkoły. O terminie dowozu nie wynikającego z harmonogramu Wykonawca zostanie zawiadomiony na co najmniej 7 dni przed terminem przewozu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, który będzie realizował część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formy spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki w SIWZ Wykonawca spełnia nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pk .4 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie uczniów w okresie roku szkolnego do szkól o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formy spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki w SIWZ Wykonawca spełnia nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje dopuszczonymi do ruchu co najmniej (5) pięcioma pojazdami do przewozu osób o liczbie miejsc nie najmniej niż 42 każdy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach : 1) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Gmina Czarnożyły Czarnożyły 48 98-310 Czarnożyły Pokój nr 6 od pn. do pt. w godzinach 7.30 - 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Gmina Czarnożyły Czarnożyły 48 98-310 Czarnożyły Pokój nr 5 - Sekretarz Gminy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.