eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Zad. 1 - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 844 w m. Hrubieszów w sposób gwarantujący należytą jakość. Zad.2 - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, drogi wojewódzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Hrubieszów: Zad. 1 - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 844 w m. Hrubieszów w sposób gwarantujący należytą jakość. Zad.2 - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, drogi wojewódzkiej nr 844 na terenie miasta Hrubieszowa zgodnie przedmiarem i harmonogramem usług w sposób gwarantujący należytą jakość.
Numer ogłoszenia: 12065 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. 1 - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego dr. woj. Nr 844 w m. Hrubieszów w sposób gwarantujący należytą jakość. Zad.2 - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, drogi wojewódzkiej nr 844 na terenie miasta Hrubieszowa zgodnie przedmiarem i harmonogramem usług w sposób gwarantujący należytą jakość..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: Zad. 1. 1. Pozimowe usunięcie zanieczyszczeń (piasek) przy pierwszym lub kolejnym sprzątaniu. 2. Mechaniczne zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 844 na szerokości po 1 mb od krawężnika z każdej strony w ilości 9 302 m2, dwa razy w miesiącu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym ze skropieniem wodą jezdni przed zamiataniem w dni upalne, celem uniknięcia nadmiernego zanieczyszczenia powietrza. Zaleca się wykonanie zamiatania mechanicznego w godzinach porannych - do godz. 7°° i w godzinach popołudniowych - po godz. 16°°. Odwiezienie zanieczyszczeń uzyskanych po wykonaniu zamiatania na miejskie składowisko odpadów, z dokonaniem opłaty za ich utylizację. 3. Określa się maksymalną liczbę 18 cykli mechanicznego zamiatania w okresie realizacji umowy. W zależności od potrzeb Zamawiający może zmienić ilość cykli zamiatania w poszczególnych miesiącach. O dniu kolejnego zamiatania Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 3 dni przed planowanym terminem sprzątania. Szczegółową lokalizację obejmuje załącznik G. 4. Dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) z chodników, zieleńców i żywopłotów rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 844 (92 cykle), zapakowanie ich do worków i odwiezienie na miejskie składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację. 5. Opróżnienie pojemników na śmieci w ilości 28 szt.(typowe kosze uliczne o poj. 30l),2 razy w tygodniu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym, utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym i technicznym, oraz utrzymanie porządku w otoczeniu pojemnika. 6. W razie kradzieży pojemnika lub jego wkładu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić fakt Zamawiającemu. Zad. 2. 1. Ręczne pielenie żywopłotów, zebranie resztek roślin i odwiezienie ich na miejskie składowisko odpadów, w miesiącach - czerwcu i sierpniu w ilości : 1948 m2. 2. Cięcie żywopłotów z zebraniem odpadów w stosy i wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów w miesiącu czerwcu w ilości 5 362,83 m2 . 3. Mechaniczne koszenie trawników z zebraniem trawy i wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów, pięciokrotnie w m-cach maj - wrzesień w ilości 33 800,00 m2. 4. Ręczne oczyszczenie krawężników ze złożeniem darni w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów w m-cu maju w ilości 4 662 mb. 5. Ręczne odcięcie darni od brzegów chodnika ze złożeniem darni w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów w m-cu maju w ilości 4662 mb. 6) Cięcia odmładzające krzewów ozdobnych oraz cięcia formujące drzew, zebranie gałęzi i wywiezienie na miejskie składowisko odpadów w m-cu marcu przed okresem intensywnego wzrostu ilości 300 szt. 7) Wywóz pozostałości organicznych na miejskie składowisko odpadów wiązać się będzie z uiszczeniem przez Wykonawcę opłat za ich utylizację.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy Zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 4. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponować jednostkami sprzętowymi oraz transportowymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia: Zad. 1. 1. Zamiatarka mechaniczna ze spryskiwaczem nawierzchni szt. 1 2. Środki transportowe o ładowności powyżej 3,5 tony szt. 2 Zad. 2. 1. Środki transportu pow. 3,5 tony szt. 1 2. Mechaniczna kosiarka spalinowa szt. 2 3. Mechaniczna wykaszarka spalinowa szt. 2 UWAGA: Wykonawca powinien wykazać, że wskazany sprzęt zapewni kompleksowe wykonanie w terminie umownym usług w ilości 100% zakresu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Ofertę przetargową (z cenami netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonymi kosztorysami ofertowymi (wzór - zał. A1 i A2). 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. B). 6) Wykaz wykonanych usług (wzór -zał C). 7) Wykaz osób (wzór - zał. D). 8) Wykaz sprzętu (wzór - zał. E). 9) Zatwierdzony wzór umowy (wzór - Zał.F) 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważny na czas wykonania całości zamówienia (zad1 ,zad 2) której suma gwarancyjna przekracza 100 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b,22-500 Hrubieszów - pokój Sekcji Technicznej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - seretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.1 - Usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenie pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 844 w m. Hrubieszów w sposób gwarantujący należytą jakość..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1. 1. Pozimowe usunięcie zanieczyszczeń (piasek) przy pierwszym lub kolejnym sprzątaniu. 2. Mechaniczne zamiatanie jezdni drogi wojewódzkiej Nr 844 na szerokości po 1 mb od krawężnika z każdej strony w ilości 9 302 m2, dwa razy w miesiącu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym ze skropieniem wodą jezdni przed zamiataniem w dni upalne, celem uniknięcia nadmiernego zanieczyszczenia powietrza. Zaleca się wykonanie zamiatania mechanicznego w godzinach porannych - do godz. 7°° i w godzinach popołudniowych - po godz. 16°°. Odwiezienie zanieczyszczeń uzyskanych po wykonaniu zamiatania na miejskie składowisko odpadów, z dokonaniem opłaty za ich utylizację. 3. Określa się maksymalną liczbę 18 cykli mechanicznego zamiatania w okresie realizacji umowy. W zależności od potrzeb Zamawiający może zmienić ilość cykli zamiatania w poszczególnych miesiącach. O dniu kolejnego zamiatania Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 3 dni przed planowanym terminem sprzątania. Szczegółową lokalizację obejmuje załącznik G. 4. Dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) z chodników, zieleńców i żywopłotów rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 844 (92 cykle), zapakowanie ich do worków i odwiezienie na miejskie składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację. 5. Opróżnienie pojemników na śmieci w ilości 28 szt.(typowe kosze uliczne o poj. 30l), 2 razy w tygodniu w terminach uzgadnianych z Zamawiającym, utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym i technicznym, oraz utrzymanie porządku w otoczeniu pojemnika. 6. W razie kradzieży pojemnika lub jego wkładu Wykonawca jest zobowiązany zgłosić fakt Zamawiającemu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.2 - Usługi polegające na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w pasie drogowym, drogi wojewódzkiej nr 844 na terenie miasta Hrubieszowa zgodnie przedmiarem i harmonogramem usług w sposób gwarantujący należytą jakość..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2. 1. Ręczne pielenie żywopłotów, zebranie resztek roślin i odwiezienie ich na miejskie składowisko odpadów, w miesiącach - czerwcu i sierpniu w ilości : 1948 m2. 2. Cięcie żywopłotów z zebraniem odpadów w stosy i wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów w miesiącu czerwcu w ilości 5 362,83 m2 . 3. Mechaniczne koszenie trawników z zebraniem trawy i wywiezieniem na miejskie składowisko odpadów, pięciokrotnie w m-cach maj - wrzesień w ilości 33 800,00 m2. 4. Ręczne oczyszczenie krawężników ze złożeniem darni w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów w m-cu maju w ilości 4 662 mb. 5. Ręczne odcięcie darni od brzegów chodnika ze złożeniem darni w stosy i odwiezieniem na miejskie składowisko odpadów w m-cu maju w ilości 4662 mb. 6. Cięcia odmładzające krzewów ozdobnych oraz cięcia formujące drzew, zebranie gałęzi i wywiezienie na miejskie składowisko odpadów w m-cu marcu przed okresem intensywnego wzrostu ilości 300 szt. 7. Wywóz pozostałości organicznych na miejskie składowisko odpadów wiązać się będzie z uiszczeniem przez Wykonawcę opłat za ich utylizację..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.31.20.00-0, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.