eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie adaptacji pomieszczenia pod potrzeby serwerowni, przeniesienie serwerowni do nowego pomieszczenia oraz adaptacja obecnego pomieszczenia serwerowego pod zastosowania biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Wrocław: Wykonanie adaptacji pomieszczenia pod potrzeby serwerowni, przeniesienie serwerowni do nowego pomieszczenia oraz adaptacja obecnego pomieszczenia serwerowego pod zastosowania biurowe
Numer ogłoszenia: 120625 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji pomieszczenia pod potrzeby serwerowni, przeniesienie serwerowni do nowego pomieszczenia oraz adaptacja obecnego pomieszczenia serwerowego pod zastosowania biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji pomieszczenia mieszczącego się w siedzibie DOW NFZ przy ul. Joannitów 6 na III piętrze oznaczonego numerem 308 pod potrzeby serwerowni, przeniesienie serwerowni z pomieszczenia oznaczonego numerem 309 do nowego pomieszczenia oznaczonego numerem 308 oraz adaptacja obecnego pomieszczenia serwerowego oznaczonego numerem 309 na cele biurowe. Szacunkowa wartość zamówienia nie wieksza niz 137.841,75 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2.: a) posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim charakterem uważa się wykonanie prac w nowobudowanym budynku lub przebudowa istniejących pomieszczeń przeznaczonych na Centrum Przetwarzania Danych (Serwerownia) o powierzchni min. 30 metrów kwadratowych i o mocy zapotrzebowania serwerowni min. 50 kW oraz zawierająca:- instalacje elektryczna zawierającą UPS-y i agregat prądotwórczy, klimatyzację precyzyjną, system gaszenia gazem, system wczesnej detekcji dymu, podłogę techniczną, system SWiN, KD, CCTV. - Formularz Nr 2 b) zapewnić możliwość w stosownym czasie ( posiadania, dzierżawy, wynajęcia) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót. c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem zawodowym na tym stanowisku, d) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem zamówienia. 1.3.4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki, 1.3.5. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 1.3.6. Przy ocenie spełniania warunków o których mowa w pkt 1.3.3 lit. a) -d) przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą rozpatrywane dla każdego członka konsorcjum oddzielnie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę przetargową sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1, 2. informacja o robotach budowlanych, wykonanych tj. w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 2 zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim charakterem uważa się wykonanie prac w nowobudowanym budynku lub przebudowa istniejących pomieszczeń przeznaczonych na Centrum Przetwarzania Danych (Serwerownia) o powierzchni min. 30 metrów kwadratowych i o mocy zapotrzebowania serwerowni min. 50 kW oraz zawierająca:- instalacje elektryczna zawierającą UPS-y i agregat prądotwórczy, klimatyzację precyzyjną, system gaszenia gazem, system wczesnej detekcji dymu, podłogę techniczną, system SWiN, KD, CCTV. - Formularz Nr 2 3. Oświadczenie - Formularz Nr 3. oraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.605, zm.: DZ. U. 2008, Nr 188, poz. 1155): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia na które Wykonawca składa ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnoślaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek B, pokój 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Dolnoślaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek B, pokój 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.