Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Myślenice: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 4.675.738 PLN na sfinansowanie w roku 2007 zadań inwestycyjnych.
Numer ogłoszenia: 120544 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2741741 w. 163, fax 012 2720215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 4.675.738 PLN na sfinansowanie w roku 2007 zadań inwestycyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.675.738 PLN o wartości poniżej 211.000 EURO na sfinansowanie w roku 2007 następujących zadań inwestycyjnych.: 1.Utworzenie parku przemysłowego-technologicznego - kwota 1.500.000 PLN. 2.Kanalizacja w ul.Dąbrowskiego, Traugutta,Sienkiewicza, Sobieskiego- kwota 300.000 PLN. 3.Termomodernizacje i poprawa stanu technicznego w budynkach placówek oświatowych - kwota 875.738 PLN. 4.Kompleksowa poprawa bezpieczeństwa i komunikacji w mieście i Gminie Myślenice - kwota 1.300.000 PLN. 5.Modernizacja dróg wojewódzkich Nr 956, 955 i 967 Biertowice - Łapczyce w zakresie przebudowy układu komunikacyjnego w Myślenicach - kwota 200.000 PLN. 6 Miejski system monitoringu na terenie Miasta Myślenice - kwota 200.000 PLN. 7.Objęcie udziałów w spółce Zakład Utylizacji Odpadów z/s w Myślenicach spółka z.o.o - kwota 300.000 PLN. Terminy uruchomienia transz: I transza do dnia 31 sierpnia 2007 roku II transza do dnia 30 września 2007 roku III transza do dnia 31 października 2007 roku. Terminy uruchomienia transz mogą ulec zmianie. Zabezpieczenie spłaty kredytu weksel własny in blanco. Okres udzielenia kredytu inwestycyjnego 2007r - 2016 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać : warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, oraz warunki zawarte w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: a)formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1 do siwz, b)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego druku - Załącznik Nr 2 do siwz, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, uprawniające do wykonywania czynności bankowych, 2.Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w języku polskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Myślenicach 32-400 Myślenice ul.Rynek 8/9 Biuro Budżetu i Analiz Nr tel.(012) 274-17-41 wew. 165. pok. 40 Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Maria Kęsek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Sekretariat ul.Rynek 8/9 32-400 Myślenice Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miasta i Gminy ul .Rynek 8/9 32-400 Myślenice Pokój Nr 13 (sala konferencyjna) godz. 10.30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Budowa kancelarii Leśnictwa Korntka
- Dostawy mięsa i wędlin
- Modernizacja kompleksu sportowo rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myślenicach
- Dostawy artykułów spożywczych
- Budowa ogólnodostępnej tężni solankowej wraz z obiektami małej architektury, oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Myślenice
- Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania pn.: Stabilizacja osuwiska nr 17805 wraz z odbudową drogi powiatowej nr K1948 w km 3+020 - 3+110 w m. Siepraw, gmina Siepraw
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.