eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Modernizacja drogi dojazdowej - ul. Cisowej do węzła Koszwały w ramach budowanej Obwodnicy Południowej Gdańska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Cedry Wielkie: Modernizacja drogi dojazdowej - ul. Cisowej do węzła Koszwały w ramach budowanej Obwodnicy Południowej Gdańska
Numer ogłoszenia: 120504 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70828 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6836164, faks 058 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej - ul. Cisowej do węzła Koszwały w ramach budowanej Obwodnicy Południowej Gdańska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową odcinka ulicy Cisowej w Koszwałach. a)Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki budowlanej: -powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm: 1261 m2 -powierzchnia nawierzchni chodników: 336 m2 -powierzchnia zjazdów i skrzyżowań: 580 m2 Razem: 2177 m2 Zakres robót: 1)Roboty drogowe -rozbiórka elementów ulicznych : ogrodzeń, starych nawierzchni -wykonanie niezbędnych robót ziemnych - wykopy i nasypy - 180 m3 -ustawienie krawężników betonowych wystających i wtopionych oraz oporników betonowych -ustawienie obrzeży betonowych -wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni -wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm -humusowanie grubością 10cm. wraz z obsianiem skarp mieszanką traw -wykonanie muld -wykonanie poboczy z mieszanki kruszyw -wycinkę drzewa owocowego w rejonie ulicy oraz krzewów przydrożnych 2)Kanalizacja deszczowa i sieci wodociągowe. Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Cisowej w miejscowości Koszwały Zakres: przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Cisowej w miejscowości Koszwały Sieć wodociągowa - O 110 PE około 27 mb - O 90 PE około 100 mb Przyłącza wodociągowe - O 40 PE ok. 35 mb 3)Branża telekomunikacyjna: W ramach robót branży telekomunikacyjnej należy wykonać roboty polegające na : - przełożeniu kabla telefonicznego bez rozcinania - ułożeniu rur ochronnych na kablu 4)Usunięcie kolizji energetycznych: Roboty energetyczne polegać będą na usunięciu kolizji elektroenergetycznych napowietrznych oraz usunięcie kolizji elektroenergetycznych kablowych. W ramach robót branży energetycznej przewiduje się przestawienie słupa linii napowietrznych n.n.-0,4kV oraz budowie linii kablowej nn typu YAKXS 4x120 oraz budowa linii kablowej nn rurami osłonowymi 5)Obowiązki Wykonawcy -na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb. -na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. -na własny koszt wykonać ogrodzenie terenu budowy oraz zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy. -opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu. -zabezpieczenie dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które może spowodować transport i sprzęt Wykonawcy. W szczególności dostosowanie się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach. -sprzątanie na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę. -powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych - nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót. -udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez zamawiającego wg potrzeb. -po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót. -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami -ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi -na własny koszt do bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy -na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót. -natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót -przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem -przeprowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401 z późn. zm.) -protokolarnie przejąć teren budowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 niniejszej umowy -opracować i przekazać przed rozpoczęciem robót inspektorowi nadzoru plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Plan BIOZ), o którym mowa w art. 21a ustawy Prawo budowlane. -wykonać zamówienie z materiałów własnych i nowych, odpowiadających wymogom, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i dokumentacji projektowej (przedmiarze robót). -przedstawić na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia. -opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego; dokumentację powykonawczą należy wykonać w trzech (3) egzemplarzach w formie papierowej i w jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. -wykonać przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym. -uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń. -zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EL-DRO Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Drogowych Radzikowski Jarosław, ul. Dębowa 36, Grudziądz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 485097,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 370335,14

  • Oferta z najniższą ceną: 370335,14 / Oferta z najwyższą ceną: 547349,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.