eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Remont ul. Jagiellońskiej w Kraśniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Kraśnik: Remont ul. Jagiellońskiej w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 120481 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Jagiellońskiej w Kraśniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty będą wykonywane na odcinku długości 0,440 km t.j. od końca nawierzchni bitumicznej obok posesji 148 do posesji nr 206 /do łącznika Urzędowska - Jagiellońska, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz SIWZ i ofertą. 1. Zakres robót obejmuje: - wykonanie robot zgodnie z załączoną uproszczoną dokumentacja t.j. - wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości śr. 12 cm ; - wykonanie warstwo wyrównawczej z betonu asfaltowego , standard II, średnio - 50 kg na 1m2; - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm /po zagęszczeniu/ z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm , - wykonanie dojazdu do mostka na rzece Wyżniance - szer. 3m , dl. 15,8 mb - regulacja studzienek kanalizacyjnych; - regulacja obustronna pobocza na szer. ok. 0,6 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.400 zł ( słownie: trzy tysiące czterysta złotych ) które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zmianami ) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 8717 0009 2001 0000 0909 0005 Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, tj. przed 06.08.2007 r. do godz. 10:00 (liczy się data wpływu na konto Zamawiającego) i kopię dokumentu potwierdzającego jego wniesienie, oferent powinien dołączyć do oferty (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający n.w. warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe - wykonali min. 5.000m2 nawierzchni bitumicznej ; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Udzielą min. 36 miesięcy gwarancji Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem X SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1.a Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1.b Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał min 5.000 m2 nawierzchni bitumicznej. Ad 1.c Ocena potencjału ekonomicznego wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 50 % wartości zamówienia wykonawca wykona siłami własnymi Ad. 1.d Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; Ad . 2 Oceny dokonamy w oparciu o złożone oświadczenia - warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca udzieli min 36 m-cy gwarancji. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny wypis lub odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 7. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, stwierdzający wykonanie min 5.000 m2 drogi o nawierzchni bitumicznej, z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) według załączonego wzoru - zał. Nr 4 do SIWZ . 8. Oświadczenie Wykonawcy, że co najmniej 50% wartości zamówienia wykonano siłami własnymi oraz wskazane części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom /wg załączonego wzoru - zał. nr 5 do SIWZ) 9. Umowa o wykonanie parafowana jednostronnie (zał. Nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 218 lub 208 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik - Kancelaria (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.09.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.