eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Krosno: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 120470 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie , Rynek 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 4375530, faks 13 4375511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Spektrofotometr dwuwiązkowy 1 kpl. Mieszadło magnetyczne programowane 1 szt. Czujnik siły 1 szt. Waga do pomiaru skrobi 1 szt. Waga platformowa o obciążeniu 30 kg 1 szt. Kuchenka mikrofalowa 1 szt. Suszarka laboratoryjna 1 szt. Mikroskop z wyświetlaczem LCD 3 szt. Uchwyt do maszyny wytrzymałościowej Multitest 10 2 szt. Adapter do zamontowania uchwytu 2 szt. Młotek Poldiego 1 szt. Ubijak Proctora ręczny 1 szt. Twardościomierz cyfrowy 1 szt. Pompa hydrauliczna zębata 1 szt. Pompa hydrauliczna osiowo-tłoczkowa 1 szt. Pompa hydrauliczna łopatkowa 1 szt. Opornica suwakowa 2 szt. Waga elektroniczna 1 szt. Mikrometr do pomiarów zewnętrznych 3 szt. Induktor Ruhmkorffa 1 szt. Żyroskop 3-osiowy (zestaw edukacyjny) 1 kpl. Zestaw edukacyjny do wyznaczania modułu Younga 1 kpl. Zestaw edukacyjny do wyznaczania momentu bezwładności, oraz drgań skrętnych 1 kpl. Źródło światła sodowe 1 szt. Zestaw płytek wzorcowych kątowych 1 kpl. Czujnik zegarowy 3D 1 szt. Część II Kolba miarowa szklana 100 ml, klasa A 20 szt. Bibuła filtracyjna jakościowa 65g/m2 3 op. Paski wskaźnikowe do pomiaru pH w zakresie 3.6-6.1 3 op. Paski wskaźnikowe do pomiaru pH w zakresie 5.1-7.2 3 op. Pipeta automatyczna autoklawowalna 5000?l 1 kpl. Końcówka niebieska do pipet 100-1000?l 2 op. Szkiełka nakrywkowe mikroskopowe 10 op. Szkiełka podstawowe mikroskopowe 5 op. Woreczki strunowe 1 kpl. Pojemnik niejałowy na mocz o poj. 100 ml 1 000 szt Rękawiczki lateksowe bezpudrowe białe 1 kpl. Parownica szklana płaskodenna z wylewem 20 szt. Piknometr szklany niekalibrowany 100 ml 2 szt. Zestaw do destylacji 6 zest. Kolba 300 ml stożkowa, wąska szyjka 20 szt. Lejek porcelanowy Buechnera fi 70 mm 6 szt. Kolba 500 ml próżniowa, tubus PP 6 szt. Rozdzielacz 500 ml cylindryczny z zaworem teflonowym 5 szt. Sączki fi 150 mm jakościowe karbowane (100 szt. w op.) 5 op. Sączki fi 150 mm jakościowe średnie (100 szt. w op.) 5 op. Zlewka szklana 250 ml, niska, skalowana, z wylewem 20 szt. Zlewka szklana 600 ml, niska skalowana, z wylewem 20 szt. Pipeta jednomiarowa 5 ml, klasa A 20 szt. Pipeta wielomiarowa 10 ml, klasa A 20 szt. Pipeta wielomiarowa 25 ml, klasa A 10 szt. Kolba miarowa z korkiem z tworzywa sztucznego 50 ml 20 szt. Kolba miarowa z korkiem z tworzywa sztucznego 100 ml 20 szt. Butelka szklana z niebieską nakrętką, 100 ml 20 szt. Kosz metalowy prostokątny o wymiarach 150x150x150mm 6 szt. Sączek do analiz jakościowych 8 op. Szpatułko-łyżeczka na chemikalia 20 szt. Kroplomierz PE z pipetką, 50 ml 20 szt. Kroplomierz PE z pipetką, 50 ml 20 szt. Pipeta Pasteura PE, 3 ml 500 szt. Benzen 500 ml 500 ml Etanol 500 ml Bezwodnik octowy 1000ml Glicyna 250g Laktoza 250g Kwas salicylowy 250g Agar 2 kg Gliceryna 5l Część III Zestaw klocków do budowania, programowania i testowania rozwiązań opartych na technologii i robotyce. 1 kpl. Zestaw dodatkowych elementów do zestawu klocków 1 zest. Oprogramowanie edukacyjne do zestawu klocków 1 kpl. Profesjonalne Centrum pogodowe z interfejsem PC 1 szt. Bramka VoIP 2 szt. Stacja lutownicza 2 szt. Stacja lutownicza 1 szt. Stanowisko edukacyjne - umożliwiające budowę analogowych układów elektronicznych 3 szt. Oscyloskop cyfrowy 2 szt. Multimetr stacjonarny 2 szt. Miernik uniwersalny 8 szt. Multimetr 11 szt. Część IV Oprogramowanie 1 szt. Sterownik pomieszczenia 1 szt. Moduł czujnika i zadajnika temperatury 1 szt. Przekaźnik 2 szt. Centrala IP, DMS 1 szt. Napęd zaworu termostatycznego 4 szt. Zestaw inteligentnego budynku 1 zest. Kamera obrotowa 1 szt. Raspberry Pi model B 512 MB RAM ver 2.0 lub równoważny 2 szt. Zestaw automatyki 2 szt. 8-kanałowy termometr do PC 1 szt. Czujnik temperatury 5 szt..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie obejmującym ten sam rodzaj zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.54.00.00-2, 38.34.13.00-0, 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W oparciu o art.45 ust.2 ustawy p.z.p. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu (zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w tym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia, zaprzestaniem produkcji, lub wycofaniem z rynku tych urządzeń. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego modelu urządzenia, lub pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów urządzenia opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. c) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, d) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. e) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, f) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, g) wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, h) w razie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Rynek 1, pokój nr 105 (Sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Rynek 1, pokój nr 105 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spektrofotometr dwuwiązkowy 1 kpl. Mieszadło magnetyczne programowane 1 szt. Czujnik siły 1 szt. Waga do pomiaru skrobi 1 szt. Waga platformowa o obciążeniu 30 kg 1 szt. Kuchenka mikrofalowa 1 szt. Suszarka laboratoryjna 1 szt. Mikroskop z wyświetlaczem LCD 3 szt. Uchwyt do maszyny wytrzymałościowej Multitest 10 2 szt. Adapter do zamontowania uchwytu 2 szt. Młotek Poldiego 1 szt. Ubijak Proctora ręczny 1 szt. Twardościomierz cyfrowy 1 szt. Pompa hydrauliczna zębata 1 szt. Pompa hydrauliczna osiowo-tłoczkowa 1 szt. Pompa hydrauliczna łopatkowa 1 szt. Opornica suwakowa 2 szt. Waga elektroniczna 1 szt. Mikrometr do pomiarów zewnętrznych 3 szt. Induktor Ruhmkorffa 1 szt. Żyroskop 3-osiowy (zestaw edukacyjny) 1 kpl. Zestaw edukacyjny do wyznaczania modułu Younga 1 kpl. Zestaw edukacyjny do wyznaczania momentu bezwładności, oraz drgań skrętnych 1 kpl. Źródło światła sodowe 1 szt. Zestaw płytek wzorcowych kątowych 1 kpl. Czujnik zegarowy 3D 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolba miarowa szklana 100 ml, klasa A 20 szt. Bibuła filtracyjna jakościowa 65g/m2 3 op. Paski wskaźnikowe do pomiaru pH w zakresie 3.6-6.1 3 op. Paski wskaźnikowe do pomiaru pH w zakresie 5.1-7.2 3 op. Pipeta automatyczna autoklawowalna 5000?l 1 kpl. Końcówka niebieska do pipet 100-1000?l 2 op. Szkiełka nakrywkowe mikroskopowe 10 op. Szkiełka podstawowe mikroskopowe 5 op. Woreczki strunowe 1 kpl. Pojemnik niejałowy na mocz o poj. 100 ml 1 000 szt Rękawiczki lateksowe bezpudrowe białe 1 kpl. Parownica szklana płaskodenna z wylewem 20 szt. Piknometr szklany niekalibrowany 100 ml 2 szt. Zestaw do destylacji 6 zest. Kolba 300 ml stożkowa, wąska szyjka 20 szt. Lejek porcelanowy Buechnera fi 70 mm 6 szt. Kolba 500 ml próżniowa, tubus PP 6 szt. Rozdzielacz 500 ml cylindryczny z zaworem teflonowym 5 szt. Sączki fi 150 mm jakościowe karbowane (100 szt. w op.) 5 op. Sączki fi 150 mm jakościowe średnie (100 szt. w op.) 5 op. Zlewka szklana 250 ml, niska, skalowana, z wylewem 20 szt. Zlewka szklana 600 ml, niska skalowana, z wylewem 20 szt. Pipeta jednomiarowa 5 ml, klasa A 20 szt. Pipeta wielomiarowa 10 ml, klasa A 20 szt. Pipeta wielomiarowa 25 ml, klasa A 10 szt. Kolba miarowa z korkiem z tworzywa sztucznego 50 ml 20 szt. Kolba miarowa z korkiem z tworzywa sztucznego 100 ml 20 szt. Butelka szklana z niebieską nakrętką, 100 ml 20 szt. Kosz metalowy prostokątny o wymiarach 150x150x150mm 6 szt. Sączek do analiz jakościowych 8 op. Szpatułko-łyżeczka na chemikalia 20 szt. Kroplomierz PE z pipetką, 50 ml 20 szt. Kroplomierz PE z pipetką, 50 ml 20 szt. Pipeta Pasteura PE, 3 ml 500 szt. Benzen 500 ml 500 ml Etanol 500 ml Bezwodnik octowy 1000ml Glicyna 250g Laktoza 250g Kwas salicylowy 250g Agar 2 kg Gliceryna 5l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw klocków do budowania, programowania i testowania rozwiązań opartych na technologii i robotyce. 1 kpl. Zestaw dodatkowych elementów do zestawu klocków 1 zest. Oprogramowanie edukacyjne do zestawu klocków 1 kpl. Profesjonalne Centrum pogodowe z interfejsem PC 1 szt. Bramka VoIP 2 szt. Stacja lutownicza 2 szt. Stacja lutownicza 1 szt. Stanowisko edukacyjne - umożliwiające budowę analogowych układów elektronicznych 3 szt. Oscyloskop cyfrowy 2 szt. Multimetr stacjonarny 2 szt. Miernik uniwersalny 8 szt. Multimetr 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.54.00.00-2, 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - elementy do rozbudowy systemu inteligentnego budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie 1 szt. Sterownik pomieszczenia 1 szt. Moduł czujnika i zadajnika temperatury 1 szt. Przekaźnik 2 szt. Centrala IP, DMS 1 szt. Napęd zaworu termostatycznego 4 szt. Zestaw inteligentnego budynku 1 zest. Kamera obrotowa 1 szt. Raspberry Pi model B 512 MB RAM ver 2.0 lub równoważny 2 szt. Zestaw automatyki 2 szt. 8-kanałowy termometr do PC 1 szt. Czujnik temperatury 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 38.34.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.