eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaniów › Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działce 253/2 i 253/3 obręb Wierzbno gm. Domaniów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Domaniów: Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działce 253/2 i 253/3 obręb Wierzbno gm. Domaniów.
Numer ogłoszenia: 120464 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociagów i Kanalizacji , Domaniów 56, 55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 301 77 07, faks 0-71 301 77 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy - Gmina Domaniów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działce 253/2 i 253/3 obręb Wierzbno gm. Domaniów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działce 253/2 i 253/3 obręb Wierzbno gm. Domaniów - zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę: DECYZJA nr 647/2009 Z DNIA 29.07.2009 wydanym przez: Starostę Powiatu Oławskiego oraz DECYZJA nr 759/2009 z dnia 26.08.2009r. przenosząca pozwolenie na budowę na rzecz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Domaniowie wydana przez Starostę Powiatu Oławskiego. Zakres zadania obejmuje przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków typu BIOBLOK MU-200 (2 x MU-100) pracującej w technologii niskoobciążonego osadu czynnego ze stabilizacją, zlokalizowanej w miejscowości Wierzbno na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 253/2 i 253/3 wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą towarzyszącą. Projektowana przepustowość oczyszczalni Q = 480 m 3/d. Ciąg technologiczny oczyszczalni ścieków będzie się składał z następujących obiektów: 1. Przepompownia ścieków surowych 2. Punkt zlewny ścieków dowożonych 3. Zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków 4. Budynek techniczny: 4.1. Zblokowana oczyszczalnia mechaniczna, 4.2.Stacja mechanicznego odwadniania osadu z higienizacją, 4.3.Stacja dmuchaw, 4.4.Stacja dozowania reagentów. 5. Reaktor biologiczny: 5.1.Komora niedotleniona, 5.2.Komora tlenowa, 5.3.Osadniki wtórne, 5.4.Komora stabilizacji osadu nadmiernego, 6. Zbiornik wody technologicznej 7. Plac składowania osadu odwodnionego 8. Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych 9. Wylot do odbiornika Uzbrojenie - sieci technologiczne, kanalizacja sanitarna lokalna, sieć wodociągowa, sieć dopływowa ścieków surowych, kanał odpływowy ścieków oczyszczonych, przyłącza energetyczne, kable energetyczne (zasilające, sterowniczo - pomiarowe, oświetlenia terenu), Zagospodarowanie terenu oczyszczalni - układ dróg, placów, podjazdów, chodników na terenie oczyszczalni, nasadzenie drzew i krzewów, ogrodzenie terenu. Zakres zadania obejmuje również rozbiórkę sieci zewnętrznych, powierzchnie utwardzone dróg wewnętrznych oraz istniejące ogrodzenie z bramą i furtką. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) kompleksowy rozruch oczyszczalni w ramach, którego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem wszelkich badań i prób (w tym szczelności itp.), koszty związane z właściwym prowadzeniem rozruchu technologicznego , tzn.: koszty energii elektrycznej, koszty konserwacji urządzeń (np. wymiana oleju), koszty obsługi oczyszczalni, koszty środków chemicznych używanych w procesach (np. w procesie odwadniania osadu), koszty docelowego szkolenia obsługi oczyszczalni, koszty wykonania analizy ścieków i osadu, 2) sporządzenie instrukcji obsługi technologicznej oczyszczalni i instrukcji stanowiskowych, przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, dostarczenie dokumentacji rozruchowej, która powinna zawierać instrukcję eksploatacji procesu technologicznego oczyszczalni ścieków i sprawozdanie z rozruchu, 3) osiągniecie planowanego efektu ekologicznego określonego w pozwoleniu wodno -prawnym wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik - analiza ścieków oczyszczonych uśrednionych dobowych wykonanych w laboratorium posiadającym akredytacje, 4) uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej (w tym wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wniesienie stosownych opłat) oraz uzyskanie wszelkich innych niezbędnych zezwoleń związanych z realizacją inwestycji, 5) sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, 6) kompleksowa obsługa geodezyjna, w tym pomiary geodezyjne przed i po wykonawcze inwestycji, 7) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 8) zakres modernizacji oczyszczalni obejmuje budowę nowych obiektów na terenie oczyszczalni, przebudowę oraz remont istniejących w celu przystosowania do nowych funkcji technologicznych i poprawienia stanu technicznego istniejących obiektów, efektywność pracy istniejących, wzrostu przepustowości (obsługa 3,5 tyś. mieszkańców). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR, oraz pomocniczo przedmiar robót. Prace związane z przebudową oczyszczalni ścieków prowadzić należy w sposób umożliwiający utrzymanie obiektu w ruchu. Należy wykonać wszystkie obiekty technologiczne nowopowstałej oczyszczalni ścieków i po ich zakończeniu dokonać przepięcia kolektora ścieków surowych do nowowybudowanej studzienki rozprężnej. W celu przebudowania budynku socjalnego należy dokonać rozbiórki istniejącego. Zlokalizowaną w istniejącym budynku socjalnym szafą rozdzielczo-sterowniczą na czas robót rozbiórkowo-budowlanych należy przenieść w miejsce tymczasowe wg wytycznych zawartych w projekcie branży elektrycznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wybranemu wykonawcy do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego zamówienia o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, Nr 223 Poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł. na etapie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego) Oceny spełnienia ww. warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo w stosunku do osób fizycznych oświadczenie z art. 24 ust.1 pkt 2 Pzp - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby każdy z Wykonawców warunek z osobna spełniał.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie : -co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qśrd/d - 450 m3/d każda oraz wartości zamówienia nie mniejszej niż 3 mln zł. brutto (każda). Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie - złożonego przez Wykonawców wykazu wykonanych robót - potwierdzeń od Zamawiających, z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie, podany jest rodzaj robót, wartość oraz data i miejsce wykonania. Na potwierdzenie powyższego, należy dołączyć dokumenty potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (np. referencje, protokoły odbioru końcowego). W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 i z 2007 r. Nr 210, poz. 1528) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) kierownik budowy - wskazany w ofercie, jako osoba nadzorująca proces budowlany w świetle ustawy Prawo budowlane powinna posiadać doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Pozostałe osoby: b) kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c) kierownik robót elektrycznych - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego); Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentów: - wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca - oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy ). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca/y: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 3.000.000,- zł (trzy miliony złotych) oraz opłaconą polisę, (a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego); Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - zobowiązania Wykonawcy o dostarczeniu Zamawiającemu - w przypadku wyboru jego oferty - polisy ubezpieczeniowej OC, która będzie zawierała min warunki: 1. zakres umowy polisy ma obejmować szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami w postaci utraconych korzyści oraz czyste straty finansowe nie będące następstwem szkody rzeczowej lub osobowej 2. suma gwarancyjna nie może być niższa niż 3 000 000, 00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia dla szkód osobowych i rzeczowych wraz z ich następstwami w postaci utraconych korzyści oraz dla czystych strat finansowych nie będących następstwem szkody rzeczowej lub osobowej 3. franszyza redukcyjna dla ryzyka czystych strat finansowych nie może być wyższa niż 100 000,00 zł. 4. zakres ubezpieczenia musi obejmować szkody wyrządzone przez Zleceniobiorcę, które są wynikiem działania lub zaniechania działania w związku z wykonywaniem zadania objętego zamówieniem. 5. obowiązki Wykonawcy określone w umowie zawartej w wyniku postępowania powinny stanowić integralną część polisy 6. polisa ma dotyczyć wyłącznie przedmiotowego zamówienia a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali powyższy warunek. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. (art. 26 ust. 2c ustawy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego) 2) posiadania wiedzy i doświadczenia w tym względzie; znaczenie warunku - 100% 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego); 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego);

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku dokonania zmian w projekcie budowlanym. 1) Po spisaniu umowy cena może być zmieniona gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) Zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały. Podstawą ustalenia nowej ceny będą niezmienione stawki i narzuty z kosztorysu ofertowego. 2) Po spisaniu umowy możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy : a) jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót lub zamawiający dokonał istotnej zmiany projektu, b) w razie zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę, c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego (opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy), d) działania siły wyższej (np. klęska żywiołowa), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, e) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub z przyczyn od niego zależnych, f) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem względów technologicznych lub bhp (zgodnie z wymaganiami producentów materiałów); zaistnienie ww. warunków musi być każdorazowo odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. 1. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Domaniowie Domaniów 56 55 - 216 Domaniów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projejekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Nazwa działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.