eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA I UPGRADE OPROGRAMOWANIA, DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ USŁUGA SZKOLENIA W ZAKRESIE ZAKUPIONEGO OPROGRAMOWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Warszawa: DOSTAWA I UPGRADE OPROGRAMOWANIA, DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ USŁUGA SZKOLENIA W ZAKRESIE ZAKUPIONEGO OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 120428 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie , ul. Solec 22, 00-410 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5184900, faks 22 5184949.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I UPGRADE OPROGRAMOWANIA, DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ USŁUGA SZKOLENIA W ZAKRESIE ZAKUPIONEGO OPROGRAMOWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i upgrade oprogramowania, dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz usługa szkolenia w zakresie zakupionego oprogramowania. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach Nr 1A, 1B, 1C i 1D do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 8A do SIWZ dla części I, Załącznik nr 8B do SIWZ dla części II, Załącznik nr 8C do SIWZ dla części III oraz Załącznik nr 8D do SIWZ dla części IV. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy P.z.p wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1, 72.26.50.00-0, 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. W części II - Dostawa i wdrożenie systemu do gromadzenia danych ankietowych obsługującego technikę CAWI, kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem statystycznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu wdrożenia oprogramowania do gromadzenia danych obejmujące dostawę, instalację oraz serwis techniczny oprogramowania CAWI o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda z nich (Załącznik nr 7A do SIWZ). Do wykazu wykonanych usług Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W części III- Realizacja szkoleń z zakresu zarządzania projektami badawczymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi przeprowadzenia szkolenia o podobnym charakterze i zakresie tematycznym do przedmiotu zamówienia (tj. szkolenie z zarządzania projektami badawczymi z wykorzystaniem oprogramowania do gromadzenia danych) wraz z podaniem ich wartości, zakresu, dat zakończenia oraz odbiorców (Załącznik nr 7B do SIWZ). Do wykazu wykonanych usług Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W części I i części IV Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 5.Wszelkie informacje i korespondencje kierowane przez Zamawiającego do pełnomocnika uważa się za skierowane do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego. 7.Sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: 1)dokumenty wspólne, takie jak: formularz ofertowy/kosztorys ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, itp. - składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 2)jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna), dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie ten podmiot, 3)dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym imieniu, 4)kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. Zamawiający dopuszcza również poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną przez lidera - pełnomocnika do reprezentowania wykonawców na podstawie stosownego umocowania w tym zakresie. Lider - pełnomocnik, chcąc właściwie poświadczyć dokumenty partnera za zgodność z oryginałem, powinien posiadać umocowanie do działania w imieniu partnera, w tym także do uwierzytelniania składanych w jego imieniu dokumentów. 8.Przed zawarciem umowy (w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmujące swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, 2) określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy. Wymagane jest, aby Wykonawca swoją ofertę złożył m.in. na wypełnionym i podpisanym: Formularzu ofertowym - z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika nr 2 do SIWZ, Formularzu cenowym - z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika nr 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć następujące dokumenty: 4.1. Pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt. 10 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział V) niniejszej SIWZ; 4.2. Oświadczenie w trybie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - Załącznik nr 6 do SIWZ; 4.3. Wykonawca dołączy do oferty szczegółowy program szkolenia dla części III; 4.4. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w części IV Wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą: - dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie wymagań wraz ze wskazaniem miejsca w dokumentacji technicznej (numeru strony), w którym znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań; - pełne postanowienia licencji oferowanego oprogramowania; - wykaz pełnej funkcjonalności oferowanego oprogramowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Solec 22, 00-410 Warszawa, IV piętro, pokój nr 410..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Solec 22, 00-410 Warszawa, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu zamówienia w częściach I, II i III zostanie sfinansowane w całości, zaś w części IV w części w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału Mazowieckiego Obserwatorium Terytorialnego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Upgrade posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania statystycznego PS IMAGO do oprogramowania PS IMAGO PRO;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do gromadzenia danych ma umożliwiać tworzenie ankiet internetowych (CAWI), dystrybucję mailingową ankiet do respondentów, podgląd i nadzór nad realizacją badania online oraz eksport wyników do pliku w formacie analitycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej. Dostawa i kompleksowe wdrożenie systemu do gromadzenia danych obejmować będzie: 1.dostawę oprogramowania do gromadzenia danych spełniającego wymagania Zamawiającego wraz z bezterminową (niewygasającą) licencją na oprogramowanie; 2.zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie oprogramowania do gromadzenia danych w środowisku informatycznym Zamawiającego; 3.przeprowadzenie testów akceptacyjnych dostarczonego oprogramowania do gromadzenia danych przy udziale Zamawiającego; 4.dostarczenie dokumentacji technicznej i poinstalacyjnej oprogramowania do gromadzenia danych; 5.zapewnienie wsparcia technicznego do oprogramowania do gromadzenia danych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym bezpośrednich konsultacji realizowanych w ramach asysty w wymiarze 10 dni roboczych. Wydatek jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1, 72.26.50.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin dostawy oprogramowania do siedziby Zamawiającego - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemu do gromadzenia danych ankietowych obsługującego technikę CAWI, kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem statystycznym;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do gromadzenia danych ma umożliwiać tworzenie ankiet internetowych (CAWI), dystrybucję mailingową ankiet do respondentów, podgląd i nadzór nad realizacją badania online oraz eksport wyników do pliku w formacie analitycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej. Dostawa i kompleksowe wdrożenie systemu do gromadzenia danych obejmować będzie: 1.dostawę oprogramowania do gromadzenia danych spełniającego wymagania Zamawiającego wraz z bezterminową (niewygasającą) licencją na oprogramowanie; 2.zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie oprogramowania do gromadzenia danych w środowisku informatycznym Zamawiającego; 3.przeprowadzenie testów akceptacyjnych dostarczonego oprogramowania do gromadzenia danych przy udziale Zamawiającego; 4.dostarczenie dokumentacji technicznej i poinstalacyjnej oprogramowania do gromadzenia danych; 5.zapewnienie wsparcia technicznego do oprogramowania do gromadzenia danych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym bezpośrednich konsultacji realizowanych w ramach asysty w wymiarze 10 dni roboczych. Wydatek jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1, 72.26.50.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin dostawy oprogramowania do siedziby Zamawiającego - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja szkoleń z zakresu zarządzania projektami badawczymi;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami badawczymi realizowanymi za pośrednictwem systemu do gromadzenia danych (funkcjonalności systemu opisane zostały w CZĘŚCI II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 1B do SIWZ). Szkolenie jest współfinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Miejsce szkolenia: zapewnione przez Wykonawcę na terenie Warszawy, w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej. Forma szkolenia: szkolenie 3-dniowe - zajęcia w formie wykładów i ćwiczeń, odbywające się w dniach roboczych w godzinach 9:00 - 16:00. Każdy dzień obejmować będzie 8 godzin lekcyjnych zajęć szkoleniowych (po 45 minut każda). Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w agendzie szkolenia przerwy. Program szkolenia: zajęcia wykładowo - warsztatowe ze szczególnym nastawieniem na praktyczne wykorzystanie systemu do gromadzenia danych. Szkolenie powinno uwzględniać co najmniej następujące treści: a) aktywacja projektów badawczych, zarządzanie projektami badawczymi i administracja systemem; b) projektowanie kwestionariuszy i formularzy ze szczególnym nastawieniem na przybliżenie mechanizmów konstruowania narzędzi badawczych z użyciem oprogramowania, w tym: tworzenie pytań, kontrola układu kwestionariusza, budowa reguł sprawdzających poprawność wprowadzania danych, testowanie spójności logicznej narzędzia oraz wprowadzania danych z badań ankietowych z uwzględnieniem możliwości programu w zakresie przygotowania szaty graficznej. Uczestnicy szkolenia: dziesięciu pracowników Mazowieckiego Biura Planowania Regionalnego w Warszawie, zajmujących się bieżącym monitorowaniem zmian społeczno-gospodarczo-przestrzennych zachodzących na obszarze województwa mazowieckiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.05.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania do kopii zapasowych kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Acronis Backup wraz z wdrożeniem, przedłużenie dostępu do wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania i zakup urządzenia do przechowywania kopii zapasowych (macierz wraz z dyskami i usługą wdrożenia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do kopii zapasowych kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Acronis Backup wraz z wdrożeniem, przedłużenie dostępu do wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania i zakup urządzenia do przechowywania kopii zapasowych (macierz wraz z dyskami i usługą wdrożenia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1, 72.26.50.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin dostawy oprogramowania do siedziby Zamawiającego - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.