eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie
Numer ogłoszenia: 120417 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Nysie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji urzadzeń melioracji podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Nysie. część 1. rz. Cielnica EL I w km 0+000+0+500, L=500 mb, wsie: Giełczyce gm.Skoroszyce Część 2. rz. Cielnica EL II w km 10+050-14+600, L=4 600 mb, Prusinowice, gm. Pakosławice Część 3. rz. Głuchołaski EL I w km 0+000-0+900,2+500-2+600,3+300-3+900 L=1 600mb,m. Głuchołazy,Konradów gm Głuchołazy Część 4. rz.Mora EL I w km 0+100-1+650, L=1550 mb, m.Morów, gm. Nysa Część 5. rz. Mora EL II w km 7+300-15+900 L=8 600 mb m.Łączki,Biskupów,Burgrabice,Sławniowice, gm. Głuchołazy Część 6. Wigancicki Potok w km 7+630-10+960 L= 3 330 mb- m.Wilemowice,Chciebórz,gm.Kamiennik Część 7. Kamienica EL I w km 5+400-11+190 L=5 790mb m.Wyszków Niwnica gm.Nysa Część 8. Domaszkowicki EL I w km 0+000-6+400 L=6 400mb m.Kubice Domaszkowice gm Nysa Część 9. Lubiatowki w km 0+000-5+100 m.Lubiatów gm. Otmuchów Część 10. Biała Woda w km 0+000-7+725 L= 7 725 mbm.Paczków,Kamienica gm.Paczków Część 11. Kanał Ulgi rzeki Świdna w km 0+000 - 1+600 L= 1 600 mb m.Meszno gm.Otmuchów Część 12. Czerwona Woda w km 0+000- 4+480 L=4 480 mb m.Ujeździec,Lisie Kąty gm Paczków Część 13. Tarnawka w km 0+000-8+500 L=8 500 mb m.Stary Paczków,Unikowice.Gościce gm Paczków Część 14. Kanał Ulgi rzeki Tarnawka w km0+000 - 2+825 L=2 825mb m.Paczków,Gościce gm Paczków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): (1) Kierownik Robót - posiadający: - wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastapić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w niżej wymienionych przypadkach: zmiany terminu realizacji: 1) z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności; 6) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 7) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; zmiany wynagrodzenia: - w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, - w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót, - w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części robót. Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1) zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego; 4) zmian jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót; 5) zmiany zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu; 6) zmiany innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c nastąpi na podstawie wyceny robót niewykonanych dokonanej w oparciu o stawki, ceny jednostkowe, narzuty i materiały z kosztorysu Wykonawcy przygotowanego zgodnie z postanowieniami SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Nysie ul Fałata 6a 48-300 Nysa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Nysie ul Fałata 6a 48-300 Nysa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cielnica EL I w km 0+000+0+500, L=500 mb, wsie: Giełczyce gm.Skoroszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych wraz ze zrąbkowaniem. - Odmulenie koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 4,0 m. Grub. warstwy odmulającej 20 cm wraz z uzupełnieniem ubytków skarp i ich profilowanie - Mechaniczne karczowanie drzew o śred 16-25 wraz ze zrąbkowaniem gałęzi - Wywóz dłużyc na odl na odl 10 km Termin realizacji robót: - od 15.07.2013r. do 16.08.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cielnica EL II w km 10+050-14+600, L=4 600 mb, Prusinowice, gm. Pakosławice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Ręczne ścinanie rzadkich krzaków ze skarp wraz ze zrąbkowaniem - Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1,50m i szerokości dna 1,60 m - Usuwanie namułu grubości 20 cm z cieków o głębokości do 1,50m i szerokości dna 1,20 m Termin realizacji robót: - od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Głuchołaski EL I w km 0+000-0+900,2+500-2+600,3+300-3+900 L=1 600mb, m. Głuchołazy,Konradów gm Głuchołazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m.wraz z załadunkiem na środki transportowe - Odmulenie ręczne cieku o szer do 2,0m zamulenie śred.do 20 cm z przewozem taczkami na odl 160m - Załadunek z hałdy dowiezionego namułu koparkami chwytakowymi z odwozem urobku samochodami na odl 5,0 km - Oczyszczenie wszystkich ubezpieczonych powierzchni skarp rzeki - Ścinanie drzew piłą spalinową o śred 16-25 cm - Ręczne wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem - Wywóz dłużyc na odl.10 km - Umocnienie skarp i dna płytami - naprawa ubytków Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mora EL I w km 0+100-1+650, L=1550 mb, m.Morów, gm. Nysa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Usuwanie zatorów z koryta - Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mora EL II w km 7+300-15+900 L=8 600 mb m.Łączki,Biskupów,Burgrabice,Sławniowice, gm. Głuchołazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków. - Wykonanie pojedynczych opasek żerdziowych o śred.10 cm Termin realizacji robót:od 15.07.2013r. do 30.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wigancicki Potok w km 7+630-10+960 L= 3 330 mb- m.Wilemowice,Chciebórz gm.Kamiennik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Usuwanie namułu grubości 20cm z cieków i głębokości do 1,50m i szerokości dna 0,6m - Oczyszczenie z namułu przepustów o śred.1,0mprzy zam 1/3 wys - Oczyszczenie wylotów drenarskich - Naprawa opasek z kiszki o śr.20 cm grkat III - Wykopy koparkami podsiębiernymi 0,4m3 na odkład gr kat III - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Wykonanie palisad w gr kat III - Ułożenie geowłókliny pod narzuty - Wykonanie narzutu podwodnego Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kamienica EL I w km 5+400-11+190 L=5 790mb m.Wyszków Niwnica gm.Nysa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków ze zrąbkowaniem - Ręczne wykoszenie porostów gęstych miękkich ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Wykonanie płotka żerdziowego o śrd 15 cm - Wykonanie gabionu płaskiego na skarpie o wymiarach 3x0,23x2. Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Domaszkowicki EL I w km 0+000-6+400 L=6 400mb m.Kubice Domaszkowice gm Nysa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: - Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków ze zrąbkowaniem - Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. - Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. - Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb.do 1,50 i szer.dna 1,0m-2,0m - Załadunek gruntu z odmulenia i suchego porostu koparkami chwytakowymi i odwóz na odl 4,0 km +opłata składowiska -Naprawa umocnień z płyt nowych w dnie i na skarpach - Wykonanie koszy z ocynkowanej bez wyprawy o wym.2x0,5x0,5 - Wykopy koparkami podsiębiernymi 0,6m3 gr kat II na odkład -Odtworzenie pobocza drogi z tłucznia - Wykonanie betonowania podmytych przyczółków wraz z robotami towarzyszącymi - Oczyszczenie ubezpieczonych powierzchni skarp - Usunięcie zatorów z powalonych drzew i krzewów Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lubiatowki w km 0+000-5+100 m.Lubiatów gm. Otmuchów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost średni wraz ze zrąbkowaniem Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. Oczyszczenie koryta z zatorów,nieczystości śmieci itp Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb.do 1,50 i szer.dna od 0,4m-1,2m Oczyszczenie z namułu przepustów o śred.0,6m przy zam 1/3 wys Naprawa płotków żerdziowych o śred.10 cm Naprawa ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Biała Woda w km 0+000-7+725 L= 7 725 mbm.Paczków,Kamienica gm.Paczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. Naprawa płotków żerdziowych o śred.10 +10 cm w gr kat III Wykonanie bruju z kamienia naturalnego gr 25 cm Spoinowanie bruków zaprawą cementową Remont murów z kamienia naturalnego gr 30cm Ręczny wykop gr kat III na odkład Ręczny załadudek suchego porostu i nieczystości Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. Do 30.08.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kanał Ulgi rzeki Świdna w km 0+000 - 1+600 L= 1 600 mb m.Meszno gm.Otmuchów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Zakup+montaż klapy zwrotnej prostej z PHD o śred 0,6m Wykonanie bruku z kamienia naturalnego na wylocie klapy zwrotnej Wykonanie płotka żerdziowego o śred 10+10 cm Wykonanie narzutu nadwodnego z kamienia ciężkiego Likwidacja łach i nanosów żwirowych Wykonanie palisadek w gr kat III Udrożnienie koryta wraz z usunięciem nawisów na skarpach Rozplantowanie urobku wydobytego z wykopów Obsiew skarp Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Czerwona Woda w km 0+000- 4+480 L=4 480 mb m.Ujeździec,Lisie Kąty gm Paczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost gęsty wraz ze zrąbkowaniem Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. Mechaniczne usunięcie nawisów ze skarp koparkami posiębiernymi 0,6m3 grkat III Rozplantowanie urobku wydobytego z wykop Spoinowanie bruku kamiennego gr20 cm Remont bruku z kamienia naturalnego gr 25 cm Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Tarnawka w km 0+000-8+500 L=8 500 mb m.Stary Paczków,Unikowice.Gościce gm Paczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost rzadki i gęsty wraz ze zrąbkowaniem Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. Usunięci zatorów z koryta rzeki Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb.do 1,50 i szer.dna od 1,0m-1,2m Wywóz nieczystości i wydobytego namułu z odwozem na odl.1,0km Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 13.09.2013r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kanał Ulgi rzeki Tarnawka w km0+000 - 2+825 L=2 825mb m.Paczków,Gościce gm Paczków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: Wycinanie zakrzaczeń ze skarp porost średni wraz ze zrąbkowaniem Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m. Oczyszczenie koryta z nieczystości wraz z usunięciem zatorów z wywiezieniem Usuwanie namułu gr. 20cm z cieków o głęb. do 1,50 i szer. dna od 1,2m Oczyszczenie koryta rzeki pod mostem jako roboty ręczne z przewozem urobku taczkami Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0,4m3 z odwozem urobku na odl.1,0km Termin realizacji robót: od 15.07.2013r. do 16.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.