eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Nowe Miasto

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Nowe Miasto: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Nowe Miasto
Numer ogłoszenia: 120408 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto , ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 23 6614920, 6614939, faks 2 6614923.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Nowe Miasto.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Nowe Miasto w okresie od 1 lipca 2015 roku do 30 czerwca 2016 roku. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami komunalnymi 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Nowe Miasto, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn.zm), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nowe Miasto, oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego. 2) Charakterystyka Gminy Nowe Miasto 2.1. Powierzchnia gminy wynosi 118,3km2. 2.2. Liczba mieszkańców na terenie Gminy Nowe Miasto, na dzień 31 grudnia 2014 r. 4645 osób. Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba mieszkańców może wzrosnąć o 3%. 2.3. Szacuje się, że na terenie gminy Nowe Miasto istnieje ok. 1400 gospodarstw domowych, w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej. 2.4. Szacuje się ,że ok. - 4590 osób mieszka w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej. 2.5. Gmina liczy 37 miejscowości a mianowicie: Adamowo, Aleksandria, Anielin, Belin, Czarnoty, Gawłowo, Gawłówek, Gościmin Wielki, Grabie, Gucin, Henrykowo, Janopole, Jurzyn, Jurzynek, Kadłubówka, Karolinowo, Kubice, Latonice, Miszewo B. Miszewo Wielkie, Modzele Bartłomieje, Nowe Miasto, Nowe Miasto Folwark, Nowosiółki, Popielżyn Dolny, Przepitki, Rostki, Salomonka, Szczawin, Tomaszewo, Władysławowo, Wólka Szczawińska, Zakobiel, Zasonie, Zawady B., Zawady Stare, Żołędowo. 3) Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Zakres prac obejmuje: 1) Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy , w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon, z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze i zagospodaruje każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych w pkt 1); 2) Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj: rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze itd. (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie odpadów 20) - za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych. 3) Odbieranie odpadów typu zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny- za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów. 4) Odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki - z punktów zbiórki: 2 aptek i Ośrodka Zdrowia zlokalizowanych w Nowym Mieście. 5) Odbieranie odpadów segregowanych z koszy siatkowych umieszczonych w poszczególnych wsiach (zgodnie z załączonym wykazem lokalizacji). 6) Odbieranie odpadów z kontenera z odpadami z koszy ulicznych, zlokalizowanego na terenie Urzędu Gminy w Nowym Mieście ul. Apteczna 8, na zgłoszenie jednak nie częściej niż 1 raz na tydzień. 3.2. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy: Odbiór odpadów odbywać się będzie w ramach systemu mieszanego, pojemnikowo-workowego zbiórki odpadów komunalnych: 3.2.1. Niesegregowane (zmieszane ) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01): 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałych). Właściciel nieruchomości zapewnia w/w pojemniki na danej nieruchomości oraz zapewnia ich utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 2) Wykonawca może oferować właścicielom nieruchomości zakup lub najem pojemników. Zakup lub najem będzie przedmiotem umowy cywilno - prawnej pomiędzy wykonawcą a właścicielem nieruchomości. Oferowane pojemniki muszą być czyste i estetyczne. Koszt sprzedaży lub najmu pojemników nie może być wliczony w cenę zamówienia. 3) Częstotliwość odbioru i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - 1 raz w miesiącu, w systemie , zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 4) Ilość budynków jednorodzinnych (tzw. nieruchomości zamieszkałych) podana została w ust. 4 Dane charakteryzujące zamówienie. 5) Realizacja reklamacji (nieodebranie zgodnie z harmonogramem) - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faxem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić fax na nr 23 6614923 lub e-mail: info@ugnowemiasto.pl . 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez ich przekazanie do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół w/w pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych na pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (w/w właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie miesiąca będzie niewystarczająca), jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) informacji z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość dostawionych worków) potrzebnej do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. 3.2.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody odpadów: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40): 1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym, sprzed furtki. Wprowadza się dwa rodzaje worków: a) żółty - na odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowaniowych odpadów wielomateriałowych, odpady z papieru i tektury, b) zielony - na odpady ze szkła; 2) Worki do odbioru, od właścicieli nieruchomości, selektywnie zebranych odpadów komunalnych (worki do pierwszego odbioru, dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji, itp.) zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał - folia polietylenowa LDPE , półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, tj. co najmniej 60 mikronów, b) kolorystyka i pojemność: żółty - 120 l, zielony - 120 l, c) oznakowanie worków : worki muszą być opatrzone nadrukiem odpadu na jaki są przeznaczone, na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów. 3) Worki do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczać w ilościach zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu. Worki do pierwszego odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych będą dostarczone mieszkańcom najpóźniej przy pierwszym odbiorze odpadów zmieszanych. 4) Częstotliwość odbioru i wywozu - worki z odpadami selektywnie zebranymi odbierane będą jeden raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę oraz uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5) Realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę, itp.) - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faxem lub drogą mailową od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na fax 23/6614923 lub e-mail: info@ugnowemiasto.pl. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych tj.: papier, szkło, plastik/metal/odpady wielomateriałowe po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie na nieruchomości nowych, pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tej samej ilości worków danego rodzaju co worki odebrane. Większe ilości worków odbierane są przez właścicieli nieruchomości w Urzędzie Gminy, po uzgodnieniu, b) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów. 3.2.3. Odpady komunalne ulegające biodegradacji- odpady zielone (kod 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01): 1) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji- odpadów zielonych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym - sprzed furtki. 2) Worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji w ilościach zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu zapewnia Wykonawca. 3) Worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji Wykonawca jest zobowiązany dostarczać w ilościach zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu. Worki będą dostarczone mieszkańcom przy pierwszym odbiorze odpadów zmieszanych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również pozostawienie dla posesji sprzed której odebrano odpady worków na wymianę , w tej samej ilości, co worki odebrane. Większe ilości worków odbierane są w Urzędzie Gminy, po uzgodnieniu. 4) Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, b) kolorystyka i pojemność - brązowy - 120 l, c) oznakowanie - worki muszą być opatrzone nadrukiem odpadu na jaki są przeznaczone, na workach muszą widnieć: adres i dane kontaktowe Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do odbioru odpadów ulegających biodegradacji. 5) Częstotliwość wywozu worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji: 2 razy w 2015 roku (sierpień, październik) oraz 2 razy w roku 2016 (kwiecień, czerwiec). 6) Odbiór worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 8) Obowiązkiem Wykonawcy będzie posprzątanie wokół odebranych worków, jeśli zajdzie taka potrzeba. 3.2.4. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyte opony (16 01 03) 1) Odbiór odpadów wielkogabarytowych, odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe). 2) Poprzez zużyte opony rozumie się opony od pojazdów osobowych i dostawczych, których średnica zewnętrzna nie przekracza 1,25 m, a ich szerokość nie przekracza 38,5 cm. Przedmiotem zamówienia nie są również objęte opony od maszyn budowlanych i opony lane. 3) Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych, w 2015 r. - wrzesień, w 2016 r.-maj, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. ( możliwość dodatkowego odbioru ) 4) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów. 3.3. Odbieranie odpadów poprzez mobilny punkt selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych (kod 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 31*, 20 01 33*, 20 01 37*20 01 34*): 1) Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie 20) - za pomocą mobilnego punktu selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych. 2) Częstotliwość odbioru niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje , tłuszcze, farby, tusze, (wszystkie wymienione w obowiązującym katalogu odpadów w grupie 20): w 2015 r. - październik, w 2016 r. - kwiecień (razem 5 dni w danym miesiącu), zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Wykonawcę z Zamawiającym. 3) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niebezpiecznych odpadów komunalnych określonych w pkt1) poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie zamawiającemu (jeden raz w danym miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 3.4. Odbieranie odpadów poprzez mobilny punkt selektywnej zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego ( kod 20 01 23* 20 01 35*20 01 36*) 1.Odbiór urządzeń zawierających freon, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych i innych niż wymienione w kodzie 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 zawierające niebezpieczne składniki. 2. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych tj. urządzeń zawierających freon, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych : w 2015 r. - październik, w 2016 r. - kwiecień, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Wykonawcę z Zamawiającym. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych określonych w pkt1) poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie zamawiającemu (jeden raz w danym miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 3.5. Odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki (kod 20 01 32): 1) Odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki - z punktów zbiórki: 2 aptek i ośrodka zdrowia w Nowym Mieście. 2) W czasie realizacji umowy Wykonawca zapewni odpowiednią ilość wkładów foliowych wymienianych każdorazowo przy odbiorze w/w odpadów. 3) Częstotliwość odbioru odpadów typu przeterminowane i zbędne leki - 2 odbiory w 2015 r. - sierpień, listopad, 2 odbiory w 2016 r. - marzec, maj, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Wykonawcę z Zamawiającym. 4) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów typu przeterminowane i zbędne leki poprzez przekazanie ich do unieszkodliwienia (najlepiej poprzez spalenie) zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w danym miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 30000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonych przez Wykonawcę n/w dokumentów: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Nowe Miasto, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o kodach 20 03 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 16 01 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01, 20 03 07, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 37*, 20 01 34*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36*. b) aktualne zezwolenie właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych o kodach 20 03 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 16 01 03, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01, 20 03 07, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 37*, 20 01 34*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36*. c) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych o kodach 20 03 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01, 20 03 07 lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej, powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. d) aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie odpadów o kodach 16 01 03, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 37*. e) Informację o instalacji, do której będą przekazywane odpady komunalne zmieszane i segregowane, odebrane z terenu gminy Nowe Miasto.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do siwz. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy zamówienia na usługi związane z zagospodarowaniem odpadami - odbiorem i przekazaniem do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych w łącznej ilości co najmniej 2000 Mg rocznie. Wykonawca potwierdzi należyte wykonanie usług następującymi dowodami: a) poświadczeniem, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczeniem wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Załączniku nr 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie a) i b). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu oraz wskazanie bazy magazynowo - transportowej, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do siwz. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje: a) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od 120l do 1100l - co najmniej 2szt., b) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od powyżej 1100l do 7000l - co najmniej 1 szt., c) samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz odpadów ulegających biodegradacji w workach i odpadach wielkogabarytowych - co najmniej 1 szt., d) samochodem specjalnym z HDS przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w pojemnikach - co najmniej 1 szt., e) samochodem specjalnym służącym jako mobilny punkt selektywnej zbiórki niebezpiecznych odpadów komunalnych - co najmniej 1 szt. f) bazą magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Nowe Miasto lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Nowe Miasto, na terenie do którego wykonawca posiada tytuł prawny. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami z wykształceniem wyższym w zakresie ochrony środowiska lub inżynierii środowiska. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia za minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia 200 000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - dodatkowy odbiór odpadów wielkogabarytowych - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi zał. nr 6 do siwz, z uwzględnieniem sytuacji, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a w szczególności zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie wynikała ze zmian przepisów prawa, w takim wypadku do rozliczeń zostanie podana przez Wykonawcę stawka netto i odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT zostanie wyliczona wartość brutto, zmiana taka może spowodować zmianę wartości umowy i będzie wprowadzona aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowemiasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, pokój 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Nowym Mieście.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.