eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa części zamiennych i podzespołów dla urządzeń stosowanych w sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Łódź: Dostawa części zamiennych i podzespołów dla urządzeń stosowanych w sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 120402 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o. , ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162850, 6162862, faks 042 6162854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdii.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych i podzespołów dla urządzeń stosowanych w sygnalizacji świetlnej na terenie Miasta Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi następujący asortyment: 1. sygnalizator 1*200 (halogen) z symbolem: - uwaga tramwaj - szt 5 - uwaga pieszy - szt 5 - strzałka - szt 10 2. sygnalizator 1*200 (LED-230V) z symbolem - uwaga tramwaj - szt 10 - uwaga pieszy - szt 10 - strzałka - szt 10 3. sygnalizator 1*200 (LED-40V) z symbolem - uwaga tramwaj - szt 10 - uwaga pieszy - szt 10 - strzałka - szt 10 4. sygnalizator 2*200 (halogen) z symbolem - pieszy - szt 30 - tramwaj - szt 10 5. sygnalizator 2*200 (LED 40V) z symbolem - pieszy - szt 10 - tramwaj - szt 10 6. sygnalizator 2*200 (LED-230V) z symbolem - pieszy - szt 20 - tramwaj - szt 20 7. sygnalizator 3*300 (halogen) - ogólny - szt 30 - kierunkowy - szt 10 8. sygnalizator 3*300 (LED 230V) - ogólny - szt 20 - kierunkowy - szt 20 9. sygnalizator 3*300 (LED 40V) - ogólny - szt 10 - kierunkowy - szt 10 10. sygnalizator 3*100 - szt 10 11. zawiesie do sygnalizatorów 3*300 z konsolami aluminiowymi - szt 15 12. zawiesie do sygnalizatorów 3*300 z konsolami poliwęglanowymi - szt 10 13. ekran kontrastowy - szt 20 14. konsolka poliwęglanowa - szt 50 15. Konsolka aluminiowa - szt 50 16. adapter do mocowania jednopunktowego - szt 100 17. sygnalizator akustyczny: uwaga tramwaj - szt 10 18. sygnalizator akustyczny: sygnał światła zielonego - szt 10 19. sygnalizator akustyczny: sygnał światłą zielonego z naprowadzeniem na przycisk - szt 10 20. sygnalizator akustyczny: sygnał światłą zielonego z naprowadzeniem na przycisk + komunikat słowny o stanie sygnalizacji - szt 5 21. przycisk sensorowy (z możliwością podłączenia urządzenia do naprowadzania) - szt 50 22. przycisk sensorowy (bez możliwości naprowadzenia) - szt 50 23. wkład fi 200 LED 230V biały - szt 40 24. wkład fi200 LED 230V czerwony - szt 40 25. wkład fi 200 LED 230V żółty - szt 20 26. wkład fi 200 LED 230V zielony - szt 50 27. wkład fi 200 LED 40V biały - szt 20 28. wkład fi 200 LED 40V czerwony - szt 20 29. wkład fi 200 LED 40V żółty - szt 20 30. wkład fi 200 LED 40V zielony - szt 30 31. wkład fi 300 LED 230V biały - szt 10 32. wkład fi 300 LED 230V czerwony - szt 40 33. wkład fi 300 LED 230V żółty - szt 40 34. wkład fi 300 LED 230V zielony -szt 50 35. wkład fi 300 LED 40V biały -szt 5 36. wkład fi 300 LED 40V czerwony -szt 20 37. wkład fi 300 LED 40V żółty -szt 15 38. wkład fi 300 LED 40V zielony -szt 20 39. drzwiczki do sygnalizatora fi 200 - szt 30 40. drzwiczki do sygnalizatora fi 300 - szt 30 41. daszek do sygnalizatora fi 200 - szt 30 42. daszek do sygnalizatora fi 300 - szt 30 43. soczewka z symbolem fi 200 - szt 50 44. soczewka z symbolem fi 300 - szt 50 45. masa do zalewania - kg 500 46. metalowa osłona na przycisk - szt 40.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na asortyment będący przedmiotem zamówienia ponad ilości określone w SIWZ i w pkt II.1.3.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.61.00 - Sygnalizatory drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 14 1560 0013 2026 0001 5525 0002 lub w innych formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali (zakończyli), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują minimum 1 lub 2 dostawy rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia (t. j. polegające na dostawie części zamiennych i podzespołów dla urządzeń stosowanych w sygnalizacji świetlnej) o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000 zł (brutto). Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w w/w okresie w ramach realizowanych (niezakończonych) świadczeń okresowych lub ciągłych wykonał należycie w/w zakres usług. - dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości, co najmniej 100.000,00 PLN. - dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień wystawienia dokumentów. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Deklaracje Zgodności z Polskimi Normami na oferowane części zamienne i podzespoły dla urządzeń stosowanych w sygnalizacji świetlnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdii.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-613 Łódź, ul. Ekologiczna 26, p. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: 91-613 Łódź, ul. Ekologiczna 26, p. 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.