To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Warszawa: Świadczenie usług związanych z zarządzaniem projektem Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA)
Numer ogłoszenia: 120384 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83028 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Krajowa, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 12 51 390, faks 22 12 51 313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z zarządzaniem projektem Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA)- pełnienie funkcji zastępcy kierownika projektu. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności związanych z zarządzaniem oraz udzielania porad Zamawiającemu we wszelkich kwestiach związanych z realizacją projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie jednostek organizacyjnych prokuratury przez 3 dni robocze w tygodniu w siedzibie Zamawiającego lub innych jednostek organizacyjnych prokuratury w wymiarze czasowym wynikającym z aktualnie realizowanych zadań, a w pozostałe dni robocze w formie konsultacji, wykonywanych za pomocą środków porozumiewania się na odległość, a w szczególności do: a) przygotowywania i aktualizacji harmonogramów realizacji projektu, b) przygotowywania planów realizacji etapów, c) przygotowywania planów nadzwyczajnych, d) monitorowania zgodności realizowanych zadań projektowych z planami, w szczególności z założonymi kamieniami milowymi, e) planowania wydatków dokonywanych w ramach projektu, f) aktualizacji harmonogramu rzeczowo- finansowego projektu, zgodnie z postępem finansowym, g) monitorowania zgodności realizacji projektu z założeniami harmonogramu rzeczowo- finansowego, h) przygotowania procedur prac zespołu projektowego oraz wzorów formularzy, służących do realizacji i dokumentowania prac projektowych (co najmniej w zakresie strategii zarządzania jakością, strategii zarządzania zmianą, strategii zarządzania zagadnieniami, strategii zarządzania konfiguracją, strategii zarządzania ryzykiem, strategii zarządzania komunikacją, zasad obiegu dokumentów projektowych), i) monitorowania aktualności stworzonych procedur, występowanie z wnioskiem o dokonanie zmian w razie potrzeby oraz przygotowywanie projektów zmian procedur na polecenie kierownika projektu, j) przygotowywania planów prac zespołów specjalistycznych w ramach planów etapów, k) monitorowania wykonywania zadań przez zespoły specjalistyczne (przygotowywanie okresowych zestawień wykonanych zadań przez członków zespołów specjalistycznych), l) kierowania i nadzoru nad pracami Biura Projektu, m) nadzoru nad realizacją zadań wykonywanych przez wsparcie księgowe oraz wsparcie w zakresie zamówień publicznych, n) kierowania zadaniami realizowanymi w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury w zakresie w jakim działania, związane z realizacją projektu, będą realizowane w tych jednostkach, o) prowadzenia spotkań roboczych zespołów specjalistycznych oraz Biura Projektu, p) udziału w spotkaniach Komitetu Sterującego oraz przygotowanie wszelkich dokumentów, związanych z realizacją projektu na polecenie członków Komitetu Sterującego, q) koordynacji zadań realizowanych przez wykonawców zewnętrznych z planami prac zespołów specjalistycznych, r) nadzoru nad realizacją zadań przez wykonawców zewnętrznych pod kątem ich zgodności z postanowieniami zawartych umów oraz przyjętych harmonogramów, s) prowadzenia spotkań roboczych z wykonawcami zewnętrznymi, t) ustanowienia mechanizmów komunikacji z interesariuszami projektu, u) przygotowania i przekazywanie informacji na temat projektu do interesariuszy zewnętrznych, zgodnie ze strategią komunikacji, v) analizowania informacji zwrotnych oraz raportowanie o ewentualnych zagadnieniach wynikających z informacji, otrzymywanych od interesariuszy, w) prowadzenia spotkań i udział w spotkaniach z interesariuszami projektu, x) ustanowienia rejestru ryzyk, zgodnie ze strategią zarządzania ryzykiem, y) identyfikacji, oceny i planowania reakcji na ryzyka występujące w projekcie, z) nadzoru nad wdrażaniem reakcji na ryzyka, aa) ustanowienia rejestru zagadnień, zgodnie ze strategią zarządzania zmianami, konfiguracją i zagadnieniami, bb) rejestrowania zagadnień, wniosków o zmianę, analiza i planowanie reakcji na zagadnienie, cc) nadzoru nad wdrażaniem reakcji na zagadnienie/ zmianę, dd) obsługi systemu zarządzania konfiguracją (jeśli zostanie ustanowiony), ee) prowadzenia wszelkich rejestrów przewidzianych w procedurach prac zespołu projektowego, ff) prowadzenia dziennika projektu, gg) przygotowania wszelkich raportów, przewidzianych w procedurach prac zespołu projektowego oraz wszelkich raportów na polecenie kierownika projektu, hh) przygotowywania projektów umów z wykonawcami zewnętrznymi, ii) udziału w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia oraz projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jj) udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców w toku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wskazanych przez kierownika projektu, kk) udziału w procesie oceny ofert w zakresie wskazanym przez kierownika projektu (udział w charakterze biegłego w pracach komisji przetargowych), ll) udziału w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania, mm) reprezentowania Prokuratury Krajowej w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, nn) przygotowywania wszelkich projektów pism związanych z przeprowadzanymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, na polecenie kierownika projektu, oo) przygotowywania opinii dotyczących kwestii związanych z udzielaniem zamówień publicznych w projekcie na polecenie kierownika projektu, pp) udziału w przygotowaniu projektu budżetu Prokuratury Krajowej w zakresie w jakim dotyczy realizacji projektu (udział w procesie planowania budżetu państwa), qq) monitorowania konieczności wystąpienia o wydanie lub zmianę decyzji o zapewnieniu finansowania projektu- przekazywanie informacji w tym zakresie kierownikowi projektu, rr) przygotowywania dokumentacji niezbędnej do wystąpienia o wydanie/ zmianę decyzji o zapewnieniu finansowania projektu, ss) monitorowania konieczności wystąpienia o uruchomienie rezerwy celowej z budżetu państwa, tt) przygotowania dokumentacji niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o uruchomienie rezerwy celowej z budżetu państwa, uu) przygotowania dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu, w szczególności wniosków o płatność, w sposób przewidziany w systemie realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, vv) doradztwa w zakresie prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej dla projektu oraz oznaczania dokumentów księgowych, związanych z realizacją projektu, ww) utrzymywania bieżących kontaktów roboczych z organami uczestniczącymi w systemie realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w szczególności z ustanowionymi dla projektu opiekunami w poszczególnych organach, xx) przygotowywania projektów odpowiedzi na wszelkie pisma otrzymywane od organów, uczestniczących w systemie realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, yy) udziału w spotkaniach roboczych (konferencjach) organizowanych przez organy uczestniczące w systemie realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, na polecenie kierownika projektu, zz) reprezentowania Prokuratury Krajowej w trakcie kontroli związanych z realizacją projektu, przygotowywanie dokumentów, aaa) monitorowania konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (wniosku o dofinansowanie projektu, studium wykonalności projektu, Dokumentacji Inicjującej Projekt) oraz konieczności złożenia wniosku o zmianę porozumienia o dofinansowanie projektu, bbb) przygotowywania projektów wniosków o zmianę porozumienia o dofinansowanie wraz z niezbędnymi załącznikami na polecenie kierownika projektu, ccc) przygotowania projektów, wszelkich dokumentów niezbędnych do podpisania aneksu do porozumienia o dofinansowanie projektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ilości miesięcy trwania usługi podane w załączniku nr 2 do SIWZ zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu wyliczenia ceny oferty. Rzeczywista ilość miesięcy trwania usługi będzie wynikała z terminu podpisania umowy z Wykonawcą, przy czym łączna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty wynikającej z ceny najkorzystniejszej oferty Wykonawcy. 5. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 stycznia 2019 r. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Prokuratura Krajowa, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa oraz wszystkie jednostki organizacyjne prokuratury na terenie Polski. 7. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PK XF 292.2.2016.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych (iSDA) współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś Priorytetowa 2 E- administracja i otwarty urząd, Działanie 2.1. Wysoka dostępność i jakość e- usług publicznych, na podstawie porozumienia o dofinansowanie nr POPC.02.01.00-00-0041/15-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łukasz Wosik, ul. Pagórkowa 21/23, 30-614 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 379095,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 379500,00
Oferta z najniższą ceną: 259776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 397782,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa macierzy i przełączników SAN wraz ze wsparciem
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródkow
- Wykonanie kompozycji kwiatowych oraz usług florystycznych
- Dostawa źródła sejsmicznego do badań geofizycznych metodami sejsmicznymi w celu pokrycia rozpoznaniem głębokości w strefie 100-500 m p.p.t
- Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej
- Obłożenia i drobny sprzęt medyczny - RZP-23/OC/2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
- Świadczenie usługi w zakresie analizy statusów przedsiębiorstw MŚP/INNY niż MŚP oraz weryfikacja pod kątem trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstw w rozumieniu unijnych przepisów.
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.