eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Wykonanie pełnego zakresu przebudowy istniejącego pawilonu mieszkalnego Nr 3 budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Jędrzejów: Wykonanie pełnego zakresu przebudowy istniejącego pawilonu mieszkalnego Nr 3 budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
Numer ogłoszenia: 120374 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jędrzejowski, 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3863741, fax 041 3863741.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pełnego zakresu przebudowy istniejącego pawilonu mieszkalnego Nr 3 budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu prac (robót budowlanych) związanych z przebudową pawilonu Nr 3 budynku głównego Domu Pomocy Społecznej. Zakres robót obejmuje : - demontaż istniejącego sufitu podwieszanego, wykonanego z płyt paździerzowych, wraz z rusztem drewnianym; - demontaż stolarki drzwiowej; - rozbiórka części ścianek działowych; - demontaż podłóg wraz z podłożem (do gruntu). W łazienkach i kuchence podłogi są wykonane z płytek ceramicznych, w pozostałej części z PCV; - demontaż istniejących instalacji wod.kan.; c.o; c.w; elektrycznych oraz instalacji sygnalizacji pożaru; - skucie tynków istniejących w łazienkach, kuchence oraz innych pomieszczeniach, które należy wyprostować lub uzyskać w nich oczekiwane wymiary pomieszczeń; - wykonanie w części pawilonu zamurowań, przebić, nowych ścianek działowych murowanych wraz z ich fundamentami; - montaż nowej stolarki drzwiowej, (drzwi wewnętrzne drewniane, płycinowe, gładkie a drzwi zewnętrzne z PCV przeszklone, o budowie wzmocnionej); - montaż okien podawczych z PCV wyposażonych w mechanizmy hamujące opuszczaną kwaterę; - wykonanie nowych instalacji wod.kan, c.o.; c.w; wentylacji grawitacyjnej, instalacji elektrycznych, sygnalizacji pożaru w systemie ESSER (jako rozbudowa systemu istniejącego), instalacji zbiorczej anteny radiowo-telewizyjnej. W łazience dużej przewidzieć możliwość podłączenia 2 szt. pralek automatycznych. W kuchence przewidzieć możliwość podłączenia zmywarki. Tablicę elektryczną jako wnękową zlokalizować w łączniku budynku głównego w sąsiedztwie wejścia na pawilon Nr 3, Zastrzega się prawo do ewentualnej zmiany lokalizacji grzejników, gniazd elektrycznych, podłączeń wod.kan itp..; - wykonanie sufitów podwieszanych USG/DONN z wełny mineralnej prasowanej niepalnej pokrytej masą akrylową; - wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych wraz z gładziami szpachlowymi. Gładzie wykonać należy na wszystkich ścianach, natomiast tynki tylko na ścianach nowych i tych istniejących na których były skute; - wykonanie podłoży betonowych wraz z izolacją i warstwą samopoziomującą, z ociepleniem styropianowym; - przebudowę istniejącej pochylni dla niepełnosprawnych wraz ze schodami i podestem (tarasem) oraz remont podestu i schodów przy wyjściu na zewnątrz z pomieszczenia szatni. Obie roboty wykonać w tej samej technologii; - wykonanie podłóg w łazienkach i kuchence, z płytek ceramicznych oraz tarketu w pozostałych pomieszczeniach; - ułożenie glazury na ścianach łazienek, kuchenki, pomieszczenia porządkowego; - montaż urządzeń sanitarnych i uchwytów (poręczy) dla niepełnosprawnych w łazienkach; - roboty malarskie; - wykonanie innego drobnego zakresu prac, który może wyniknąć w trakcie prowadzenia prac; - uprzątnięcie terenu, wywiezienie i utylizacja odpadów, gruzu i śmieci. Zastrzega się prawo do wprowadzenia w trakcie prowadzenia robót, nieistotnych odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę. Powierzchnia uzytkowa pawilonu Nr 3 - 208,69 m², Kubatura pawilonu Nr 3 - 770 m³

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6500 zł. PLN (słownie : sześć tysięcy pięćset złotych)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy którzy : 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. wyrażą zgodę na termin płatności faktur do 30 dni; 4. udzielą rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonany zakres robót, na okres co najmniej 3 lat; 5. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.; 6. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2003-2008), co najmniej dwa zamówienia - roboty budowlane w zakresie robót budownictwa ogólnego, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 7. posiadają sprzęt do wykonania zamówienia w zakresie rzeczowym określonym w SIWZ; 8. wniosą wadium w wysokości 6 500,00. zł. (słownie : sześć tysięcy pięćset złotych) W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt. 1; 2; 3; 5. W pozostałych punktach warunki wymagane mogą być spełnione łącznie. Spełnienie warunków przez Wykonawców zostanie ocenione w oparciu o złożone przez nich dokumenty i oświadczenia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest : 1.wypełnienie w całości druku oferty (Zał. Nr 2 do S.I.W.Z), opieczętowane i podpisane; 2.załączenie do wypełnionego druku oferty : a)oświadczenia z mocy art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy o zamówieniach publicznych wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert; c)oryginału dowodu wniesienia wadium; d)oświadczenia stosownego do wymogów art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 4 do SIWZ), o części zamówienia której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom; e)kopii uprawnień budowlanych osoby, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z udokumentowaniem wniesienia ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie; f)kopii dokumentu ubezpieczeniowego poświadczającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; g)wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat (2003-2008), a jeżeli okres prowadzenia firmy jest krótszy za ten okres - co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane budownictwa ogólnego odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty wykonano należycie w/g Zał. Nr 5 do S.I.W.Z; h)wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; i)w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie - pełnomoctnictwo lub umowę regulującą współpracę; j)w przypadku spółki cywilnej - kopię umowy spółki niezależnie od dokumentu wyszczególnionego w pkt. 2b w przypadku gdy z tego dokumentu nie wynika jednoznacznie zakres reprezentacji spółki. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.2a ; 2b; 2f składa każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie. Szczegóły odnośnie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających ich spełnienie, zawarte są w S.I.W.Z.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl -nastepnie kliknąć: -jednostki organ.powiatu, -dom pom. społ., -zamów.publicz

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ; 28-300 Jędrzejów ; woj.świętokrzyskie ; dział administracyjno-techniczny, tel.041 387 35 12..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ; 28-300 Jedrzejów ; woj.świętokrzyskie ; sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.