eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Kraków: Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Numer ogłoszenia: 12036 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 495454 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiającemu zostało udzielone dofinansowanie na realizację wyżej wymienionego Projektu w kwocie nie większej niż 9.689.848,72 PLN. 3. Inwestor Zastępczy wykonuje czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rzecz Zamawiającego tj. Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. W ramach realizacji zamówienia Inwestor Zastępczy będzie prowadził monitoring, nadzór i kontrolę oraz sprawozdawczość dla projektu, w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4. Zakres przedmiotu zamówienia : I. Ogólne obowiązki Wykonawcy : 1) Koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru inwestycyjnego zgodnie z obowiązkami określonymi przez Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity : Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy. 2) Rozliczanie powykonawcze wykonach robót ( sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie zapisów w książce obmiarów, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów do płatności częściowych i końcowych ). 3) Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi (dofinansowanie z Programu Operacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Działanie 11.3), 4) Wykonywanie innych czynności, o których mowa w SIWZ i w umowie. 5) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych i administracyjnych związanych z realizacją kontraktu. 6) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. II. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy : II.1. Etap budowy : Wykonawca (wykonujący obowiązki wynikające z funkcji Inwestora Zastępczego) jest upoważniony i zobowiązany do: 1.1. stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia (czas pracy Wykonawcy powinien być dostosowany do pracy Wykonawcy Robót i wymagań Zamawiającego); 1.2. uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy Robót terenu budowy; 1.3. kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 1.4.wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 1.5. wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; 1.6. sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - Inspektorów Nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; 1.7. reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ; 1.8. nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; 1.9. prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; 1.10 zatwierdzania materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę Robót do wbudowania, żądania i kontroli dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi itp., w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce; 1.11. odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót, lub zwiększenie kosztów, oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; 1.12 udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu o roboty budowlane; 1.13 organizowania oraz przewodniczenia comiesięcznym (a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby -częściej) naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Projektant ,Wykonawca Robót, Nadzór Inwestorski , Zamawiający oraz inni zaproszeni przedstawiciele), w celu podejmowania bieżących decyzji, dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót, oraz sporządzenia protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia narady; 1.14 organizowania narad technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i uczestnikom, w terminie 5 dni roboczych od dnia narady; 1.15. monitorowania postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 1.16. kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; 1.17. nadzorowania badań wbudowywanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez Wykonawcę Robót; 1.18. polecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 1.19. zatwierdzania rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzanych przez Wykonawcę Robót; 1.20. zatwierdzania rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót; 1.21. sprawdzania obmiaru wykonanych robót sporządzonego przez Wykonawcę Robót; 1.22. sprawdzania autentyczności wszelkich certyfikatów, polis, zabezpieczeń i gwarancji, własności urządzeń itp., za które zgodnie z Kontraktem na roboty odpowiedzialny jest Wykonawca Robót oraz sprawdzania i opiniowania , czy są odpowiednie; 1.23. zatwierdzania przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę Robót; 1.24. dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności; 1.25 sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy Robót o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 1.26. sporządzania pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Wykonawcę Robót; 1.27. przeprowadzenia odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru; 1.28. sprawdzenia miesięcznych ilości i wartości wykonanych robót potwierdzonych w książce obmiaru i dokumentach rozliczeniowych; 1.29. poświadczenia terminu zakończenia robót; 1.30. sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót; 1.31. doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych, a także, jeśli to możliwe, zapobiegania roszczeniom i opóźnieniom; 1.32. powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 1.33. sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy Robót; 1.34. rozliczenia Kontraktu na roboty budowlane w przypadku jego zakończenia, ale też w przypadku jego wypowiedzenia; 1.35. przeprowadzenia końcowej inspekcji oraz przygotowania listy wad oraz brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z Kontraktem z wykonawcą Robót; 1.36. zweryfikowania i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z Zamawiającym; 1.37. współdziałania z Wykonawcą Robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 1.38. ścisłej współpracy z nadzorem autorskim; 1.39. wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót - po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego; 1.40. opiniowania i wskazywania sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 1.41. udzielania odpowiedzi na zadane pytania merytoryczne do przedmiotu zamówienia na etapie procedury wyłonienia Wykonawcy Robót budowlanych; 1.42. prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy, i załączanie jej do comiesięcznych raportów Nadzoru Inwestorskiego, składanych Zamawiającemu; 1.43. regularnego przekazywania zamawiającemu wszelkiej korespondencji związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy i robót budowlanych; 1.44. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych : a) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik zespołu Inwestora Zastępczego zobowiązany jest do bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego. b) Inwestor Zastępczy przygotowuje dla Zamawiającego protokół spisany przy udziale przedstawicieli Wykonawcy Robót, Nadzoru Autorskiego, Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. c) Inwestor Zastępczy przedstawi Zamawiającemu sprawdzoną kalkulację kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie robót dodatkowych. Wartość i zakres robót dodatkowych każdorazowo będzie podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego sfinansowanych w ramach zawartego przez Zamawiającego Kontraktu z Wykonawcą. d) Wydanie przez Inwestora Zastępczego polecenia wykonania robót dodatkowych odbywać się może wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. e) Uzasadnione roboty dodatkowe Zamawiający będzie traktował jako roboty dodatkowe udzielane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w ramach zawartego przez Zamawiającego Kontraktu z Wykonawcą. 1.45. Dokonywanie w odpowiednich terminach i formach, o ile tego wymagają stosowne przepisy lub postanowienia umowne wynikające z zawartych umów przez Zamawiającego, a dotyczących realizowanego zadania inwestycyjnego rozliczeń częściowych lub okresowych, sprawozdawczości, monitoringu, ewaluacji przedmiotu kontraktu. 1.46. Kontrole. W przypadku kontroli realizacji zadania inwestycyjnego przez uprawnione organy Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do natychmiastowego przedłożenia dokumentacji i stosownych rozliczeń do stanu faktycznego zaawansowania realizacji inwestycji. II.2. Etap po zakończeniu robót : 2.1. Po zakończeniu robót Inwestor Zastępczy dokona ich odbioru w uzgodnieniu z Zamawiającym i wystawi protokół odbioru końcowego. 2.2. Do zadań Inwestora Zastępczego będzie należało : a) przygotowanie rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji Kontraktu na roboty budowlane; b) sporządzenie dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT i PT, c) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad; d) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu; e) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. 3) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych. Zamawiający powiadomi Inwestora Zastępczego o przeglądach gwarancyjnych na co najmniej 7 dni roboczych przed wyznaczonym terminem przeglądu. 4) Inwestor Zastępczy nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z Kontraktu na roboty budowlane. II.3. Raporty i dokumenty rozliczeniowe : 3.1. Miesięczne : a) Kierownik zespołu Inwestora Zastępczego w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przedłoży Zamawiającemu komplet dokumentów rozliczeniowych, niezbędnych do płatności częściowych oraz wystawienia wniosków o płatność do instytucji współfinansujących zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Działanie 11.3. b) Kierownik zespołu Inwestora Zastępczego w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przedłoży Zamawiającemu Raport miesięczny wyszczególniający wykonane przez Zespół Inwestora Zastępczego prace oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji Kontraktu na roboty budowlane. c) Raport będzie zawierał : - opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, - nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, - plan robót i finansowania na kolejne miesiące, - opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. 3.2. Końcowe : a) Kierownik zespołu Inwestora Zastępczego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przedłoży Zamawiającemu komplet dokumentów rozliczeniowych, niezbędnych do płatności końcowych oraz wystawienia wniosków o płatność do instytucji współfinansujących zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Działanie 11.3. Dokumenty te są integralną częścią umowy. b) Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Kierownik zespołu Inwestora Zastępczego przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego i bieżących potrzeb użytkowników branżowych. c) Kierownik zespołu Inwestora Zastępczego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, który będzie zawierał : - końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i powykonawczą Tabelę Elementów Rozliczeniowych; - protokół odbioru końcowego; - całą dokumentację kontraktową do odbioru końcowego zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, wyniki badań, dokumentację powykonawczą techniczną, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentów PT OT, itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana DULMAR Marek Dulczewski, ul. Meissnera 6/218, 31-457 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 494000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 228000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.