eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 120357 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, która obejmuje 11 następujących pakietów Pakiet nr I - Aparat rentgenowski do zdjęć wewnątrzustnych z automatyczną wywoływarką-1szt. Pakiet nr II- wyposażenie gabinetu(meble medyczne) Pakiet nr III- wyposażenie gabinetów(lodówki)5szt. Pakiet nr IV- sprzęt do gabinetu diabetologicznego Pakiet nr V - sprzęt okulistyczny Pakiet nr VI- sprzęt audiologiczny Pakiet nr VII- sprzęt logopedyczny Pakiet nr VIII- diodowa bezprzewodowa lampa polimeryzacyjna(szt.2) i destylarka(szt.3) Pakiet nr IX -ochrony radiologiczne osobiste Pakiet nr X - Negatoskopy-szt.2 Pakiet nr XI- Lampa Wood a-szt.1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.30-0, 33.11.22.00-0, 33.19.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. opisy (foldery zaoferowanego sprzętu medycznego 2. wymagane prawem RP certyfikaty /dopuszczenia/ zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r.o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004r. nr 93 poz. 896 z późn zm),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 13 w godzinach 7.30-15.05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1-Aparat rentgenowski do zdjęć wewnątrzustnych z automatyczną wywoływarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Rentgenowski do zdjęć wewnątrzustnych z automatyczną wywoływarką-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.15.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2-Wyposażenie gabinetów lekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów lekarskich-meble i sprzęt medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3-Wyposażenie gabinetów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów--Lodówki -witryny do przechowywania leków-szt.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 42.51.32.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- sprzęt medyczny(sprzęt do gabinetu diabetologicznego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny do gabinetu diabetologicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5-sprzęt medyczny(sprzęt okulistyczny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt okulistyczny-Tablica do badania ostrości wzroku -szt.1, mikropincety-szt.2, ekran Hessa-szt.1,testy--2, oprawki okularowe-szt.2, kaniulki-szt.7, soczewka VOLK 78-2, pałeczki Maddoxa-1kpl., listwa pryzmatyczna do badania kąta zeza-szt.1, aparaty do pomiaru ciśnienia krwi i pulsu-szt.8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.73.41.00-5, 33.73.31.12-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6-Sprzęt medyczny(sprzęt audiologiczny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt audiologiczny-urządzenie do badania fotoemisji akustycznych-szt.1zestaw do badań behawioralnych słuchu niemowląt i małych dzieci szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7-sprzęt medyczny(sprzęt logopedyczny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt logopedyczny: wibrator logopedyczny-szt.1, szpatułki do wibratora logopedycznego mini-szt.1, spirometr ćwiczeniowy-1kpl., regał logopedyczny-szt.1, stabilizator żuchwy-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-sprzęt medyczny (stomatologiczny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stomatologiczny-diodowe bezprzewodowe lampy polimeryzacyjne szt.2 i destylark-szt.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt medyczy(ochrony radiologiczne osobiste).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrony radiologiczne osobiste: ochrona tarczycy typ AT-kpl.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 35.11.34.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10-sprzęt medyczny(negatoskopy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny-Negatoskopy: 4klatkowy szt.1 1klatkowy szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.28.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11-sprzęt medyczny -Lampa Wood a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny-lampa Wood a-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.