eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Roboty budowlane polegające na przebudowie dróg leśnych w Nadleśnictwie Komańcza w 2012r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Komańcza: Roboty budowlane polegające na przebudowie dróg leśnych w Nadleśnictwie Komańcza w 2012r.
Numer ogłoszenia: 120338 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Komańcza , Komańcza 125, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 4677014, 4677331, faks 013 4677014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_komancza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przebudowie dróg leśnych w Nadleśnictwie Komańcza w 2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową dróg leśnych w Nadleśnictwie Komańcza.Zamówienie składa się z dwóch odrębnych części:CZĘŚĆ I: Obejmująca jedno zadanie pod nazwą: Przebudowa drogi leśnej Osławica nr inw. 242/532 w km 0+000 - 2+700. Obręb ewidencyjny Osławica i Radoszyce. Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty ziemne, oczyszczenie, odmulenie rowów odwadniających - oczyszczenie przepustów - wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych w km drogi 1+700 - 2+700 - utwardzenie przejazdów przez drogę dla zrywki płytami żelbetowymi pełnymi - przebudowa przepustów - wykonanie dolnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.15cm. - wykonanie górnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.8cm. - wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową - uzupełnienie poboczy drogi rumoszem skalnym. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ.CZĘŚĆ II: Obejmująca dwa zadania pod nazwą: Zadanie nr 1:Przebudowa drogi leśnej Rzepedź-Prełuki nr inw.242/541 w km 0+000 - 3+700. Obręb ewidencyjny Prełuki. Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty ziemne, oczyszczenie , odmulenie rowów odwadniających - oczyszczenie przepustów - wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych na przejazdach przez rzeki - utwardzenie przejazdów przez drogę dla zrywki płytami żelbetowymi pełnymi - przebudowa przepustów - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem. - wykonanie dolnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.15cm. - wykonanie górnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.8cm. - wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową - uzupełnienie poboczy drogi rumoszem skalnym - ustawienie barier drogowych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ. Zadanie nr 2:Przebudowa drogi leśnej Prełuki-Duszatyn-Mików nr inw.242/499 w km 0+000 - 5+600 Obręb ewidencyjny Duszatyn. Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty ziemne, oczyszczenie , odmulenie rowów odwadniających - oczyszczenie przepustów - wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych na przejazdach przez rzeki - utwardzenie przejazdów przez drogę dla zrywki płytami żelbetowymi pełnymi - przebudowa przepustów - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem. - wykonanie dolnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.15cm. - wykonanie górnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.8cm. - wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową - uzupełnienie poboczy drogi rumoszem skalnym - ustawienie barier drogowych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego(wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego(od terminu podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w następującej wysokości:- CZĘŚĆ I - 15 000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), - CZĘŚĆ II - 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego;Numer rachunku bankowego na który należy wnosić wadium: BGŻ S.A. O/SANOK 90203000451110000000778850 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 08.05.2012r. do godziny 12:00 Wadium złożone w formie gwarancji, poręczeń winno być bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (poręczyciela). Poręczenie, gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 08.05.2012r. do godz. 12:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie, wyznaczonym jako termin składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b)Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c)Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał :- przy składaniu oferty na CZĘŚĆ I należy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, obejmującą w swoim zakresie budowy, przebudowy dróg o nawierzchni utwardzonej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, - przy składaniu oferty na CZĘŚĆ II należy wykazać co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, obejmującą w swoim zakresie budowy, przebudowy dróg o nawierzchni utwardzonej o wartości brutto nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł. za jedną robotę budowlaną. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa w ppkt. 9.1. lit. b) SIWZ tj. w oparciu o wykaz robót budowlanych wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie(Załącznik 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą posiadanie lub dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, przez co Zamawiający rozumie zasoby sprzętowe pozostające w dyspozycji Wykonawcy gwarantujące wykonanie powierzonego zadania złożone co najmniej z (na każdą część oddzielnie): - co najmniej jednej koparki o wysięgu min. 8 m, - co najmniej jednej koparko-ładowarki - co najmniej 2 samochodów ciężarowych samowyładowczych - co najmniej jednego walca wibracyjnego samojezdnego - co najmniej jednej zagęszczarki wibracyjnej spalinowej - co najmniej jednej równiarki samojezdnej - co najmniej jednej skrapiarki do bitumu samochodowej - co najmniej jeden rozsypywacz grysów. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa w ppkt. 9.1. lit. c) SIWZ tj. w oparciu o wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Załączniki 4 do SIWZ) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmującą co najmniej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający wymaga by osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót budowlanych posiadała co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi. W przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia Zamawiający dopuszcza posiadanie lub dysponowanie jednym kierownikiem budowy. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami z uprawnieniami na obsługę wymaganego sprzętu. Powyższy warunek należy spełnić dla każdej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA OSOBNO. Ocena warunku na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa w ppkt. 9.1. lit. d) i e) SIWZ tj. o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz w oparciu o oświadczenie, że osoba/y/, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją/ wymagane uprawnienia (Załączniki nr 5 i 5a do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedstawią informacje, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość środków na koncie lub zdolność kredytowa powinna wynosić minimum 50% wartości brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie. Ocena w oparciu o załączony dokument potwierdzający posiadanie środków na koncie lub zdolność kredytową oraz w oparciu o dokumenty załączone w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w pkt. 9.2 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, - Kosztorys ofertowy - (wzór do wykorzystania znajdujący się w załączniku nr 9 do SIWZ dla CZĘŚCI I oraz dla CZĘŚCI II - zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2 ) - inne dokumenty np. pełnomocnictwo, załącznik nr 1a do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w formie zgodnej z projektem załączonym do specyfikacji (załącznik nr 6 do SIWZ).2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.3. Okoliczności i warunki, na jakich Zamawiający może dokonywać zmian zawartej Umowy podczas realizacji inwestycji:a) Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, uzasadniona może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj.: - udzielenia zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, - wystąpienia siły wyższej, której wystąpienie ma wpływ na realizację umowy lub wystąpienie okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Termin siła wyższa oznacza osunięcia gruntu, długotrwałe intensywne opady, powódź i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec, - czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, wynikającego z obiektywnych i uzasadnionych przyczyn, - w przypadku zmian w przepisach prawnych, działań organów administracji publicznej bądź działań osób trzecich wymagających wprowadzenia zmian w dokumentacji, specyfikacjach technicznych, które wymuszą przerwanie robót. W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót określonego w punkcie 7 SIWZ. Przedłużenie terminu zakończenia robót nastąpi w formie aneksu do umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu zakończenia prac nastąpi o okres wystąpienia niekorzystnych czynników uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia. b) Zmiana zakresu przedmiotu umowy lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy,wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy:- zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, które skutkują niemożliwością jej kontynuacji i są niezależne od stron, - zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu robót w stosunku do przedmiaru. W przypadku zaistnienia jednej z powyższych okoliczności dopuszcza się możliwość zmiany zakresu przedmiotu umowy lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy. Zmiana taka nastąpi w formie aneksu do umowy i w przypadkach zmiany zakresu przedmiotu zamówienia może się łączyć ze zmianą wynagrodzenia umownego. c) Zmiana wynagrodzenia umownego, w zakresie wynikającym z: - zmian zakresu przedmiotu umowy określonego w punkcie 3 b) W przypadku zmniejszenia zakresu robót przez Zamawiającego, z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona odpowiednia kwota obliczona w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego i zredukowany zakres przedmiaru. W przypadku zmiany zakresu przedmiotu umowy (faktycznego wykonania odbiegającego od rozmiaru określonego w dokumentacji projektowej) nie spełniających kryterium robót dodatkowych określonych w art. 67 ust.1 pkt. 5 Ustawy, dopuszcza się zmianę wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy o kwotę wynikającą z zaoferowanych cen jednostkowych wynikających z kosztorysu ofertowego i różnicę w faktycznym i projektowanym rozmiarze wykonania. Zmiany takie nastąpią w formie aneksu do umowy. - zmiany obowiązującej stawki podatku VAT W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi zmiana wynagrodzenia umownego proporcjonalnie do zmiany obowiązujących stawek. W takim przypadku wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej umowy obliczona będzie jako iloczyn stawek jednostkowych netto podanych w ofercie za wykonanie poszczególnych prac i ich rozmiaru (wartość umowy netto pozostanie niezmienna) powiększona o podatek od towarów i usług, obliczony według stanu na dzień powstania obowiązku podatkowego. Zmiany takie nie wymagają aneksu do umowy. d) Inne wynikają z załączonego projektu umowy (załącznik nr 6).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_komancza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Komańcza, 38-543 Komańcza 125.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w dni robocze (bez sobót), pokój nr: 14 (sekretariat) w godzinach 7oo - 15oo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej Osławica nr inw. 242/532 w km 0+000 - 2+700.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi leśnej Osławica nr inw. 242/532 w km 0+000 - 2+700 Obręb ewidencyjny Osławica i Radoszyce.Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty ziemne, oczyszczenie, odmulenie rowów odwadniających - oczyszczenie przepustów - wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych w km drogi 1+700 - 2+700 - utwardzenie przejazdów przez drogę dla zrywki płytami żelbetowymi pełnymi - przebudowa przepustów - wykonanie dolnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.15cm. - wykonanie górnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.8cm. - wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową - uzupełnienie poboczy drogi rumoszem skalnym. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ w skład której wchodzą: - przedmiar robót - opis techniczny projektowanych robót - orientacja -lokalizacja prac na mapie w skali 1:7 000 - rysunki przekroi konstrukcyjnych - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 1:Przebudowa drogi leśnej Rzepedź-Prełuki nr inw.242/541 w km 0+000 - 3+700. Zadanie nr 2:Przebudowa drogi leśnej Prełuki-Duszatyn-Mików nr inw.242/499 w km 0+000 - 5+600..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ Nr 2 obejmuje dwa zadania pod nazwą:Zadanie nr 1:Przebudowa drogi leśnej Rzepedź-Prełuki nr inw.242/541 w km 0+000 - 3+700.Obręb ewidencyjny Prełuki.Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty ziemne, oczyszczenie , odmulenie rowów odwadniających - oczyszczenie przepustów - wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych na przejazdach przez rzeki - utwardzenie przejazdów przez drogę dla zrywki płytami żelbetowymi pełnymi - przebudowa przepustów - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem. - wykonanie dolnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.15cm. - wykonanie górnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.8cm. - wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową - uzupełnienie poboczy drogi rumoszem skalnym - ustawienie barier drogowych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ w skład której wchodzą: - przedmiar robót - opis techniczny projektowanych robót - orientacja -lokalizacja prac na mapie w skali 1:15 000 - rysunki przekroi konstrukcyjnych - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zadanie nr 2:Przebudowa drogi leśnej Prełuki-Duszatyn-Mików nr inw.242/499 w km 0+000 - 5+600.Obręb ewidencyjny Duszatyn. Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty ziemne, oczyszczenie , odmulenie rowów odwadniających - oczyszczenie przepustów - wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych na przejazdach przez rzeki - utwardzenie przejazdów przez drogę dla zrywki płytami żelbetowymi pełnymi - przebudowa przepustów - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem. - wykonanie dolnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.15cm. - wykonanie górnej podbudowy z tłucznia kamiennego gr.8cm. - wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową - uzupełnienie poboczy drogi rumoszem skalnym - ustawienie barier drogowych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ w skład której wchodzą: - przedmiar robót - opis techniczny projektowanych robót - orientacja -lokalizacja prac na mapie w skali 1:15 000 - rysunki przekroi konstrukcyjnych - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.