Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Wysokie Mazowieckie: Przebudowa dróg powiatowych:- Nr 2065B na odc. Jabłoń Kościelna - Jabłoń Spały w lok. ewid. 10+044,00 - 10+410,00 (w lok. rob. 0+000,00 - 0+180,65 i 0+180,65 - 0+366,00) na długości 0,366 km - Nr 2064B w lok. ewid. 2+830,00 - 7+102,00 (w lok. rob. 0+000 - 0+957,00 i 0+000 - 3+315,00) na długości 4,272 km. Łączna długość przebudowywanych dróg wynosi 4,638 km
Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Numer ogłoszenia: 120302 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2757481, faks 086 2757480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: brak
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych:- Nr 2065B na odc. Jabłoń Kościelna - Jabłoń Spały w lok. ewid. 10+044,00 - 10+410,00 (w lok. rob. 0+000,00 - 0+180,65 i 0+180,65 - 0+366,00) na długości 0,366 km - Nr 2064B w lok. ewid. 2+830,00 - 7+102,00 (w lok. rob. 0+000 - 0+957,00 i 0+000 - 3+315,00) na długości 4,272 km. Łączna długość przebudowywanych dróg wynosi 4,638 km Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych: - Nr 2065B na odc. Jabłoń Kościelna - Jabłoń Spały w lok. ewid. 10+044,00 - 10+410,00 (w lok. rob. 0+000,00 - 0+180,65 i 0+180,65 - 0+366,00) na długości 0,366 km - Nr 2064B w lok. ewid. 2+830,00 - 7+102,00 (w lok. rob. 0+000 - 0+957,00 i 0+000 - 3+315,00) na długości 4,272 km. Łączna długość przebudowywanych dróg wynosi 4,638 km Planuje się wykonanie dróg o n/w parametrach technicznych: Droga nr 2064B: - szerokość jezdni: 5,00 m na przekroju trasowym (szlakowy) 5,75 m na przekroju półulicznym; 6,00 - 7,00 na przekroju ulicznym - spadek poprzeczny jezdni na prostej daszkowy 2%, na łukach poziomych wg wyliczeń ich parametrów, - chodniki szerokości 1,30 - 3,00 m o spadku 2% w kierunku jezdni, - szerokość poboczy 2x1,00 - 2,00 m o spadku poprzecznym 6 % na zewnątrz, - obciążenie ruchem KR-2. Droga nr 2065B: - szerokość jezdni: 5,00 m na przekroju trasowym szlakowym 6,00 - 7,00 na przekroju ulicznym - spadek poprzeczny jezdni na prostej daszkowy 2%, na łukach poziomych wg wyliczeń ich parametrów, - chodniki szerokości 2,00 m o spadku 2% w kierunku jezdni, - szerokość poboczy 1,00 m o spadku poprzecznym 6 % na zewnątrz, - obciążenie ruchem KR-1, KR-2, W ramach przebudowy w/w dróg zostaną wykonane : > wycinka drzew z karczowaniem pni, > karczowanie krzaków i podszycia wraz ze spaleniem pozostałości po karczunku, > roboty ziemne i rozbiórkowe, > usunięcie humusu, > przebudowa przepustów pod drogą, > podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, > wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową AC 11 W50/70 KR-2 do normatywnych spadków poprzecznych, > wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie, > wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 11 W50/70 KR-2 i KR-1, > wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P 50/70 grub. w-wy 7 cm KR-2, > nawierzchnia bitumiczna w-wa wiążąca grubości 3 - 6 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W50/70 KR-2 i KR-1, > nawierzchnia bitumiczna w-wa ścieralna grub.3 - 5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S50/70 KR-2 i KR-1, > pobocza gruntowe, > przykanaliki z rur PCV o średnicy 20,0 - 31,5 cm, > studzienki ściekowe o średnicy 50 cm z osadnikiem bez syfonu, > studnie rewizyjne o średnicy 120 cm, > komora połączeniowa z bloczków betonowych, > kanalizacja deszczowa z rur PCV o średnicy 315 mm, > regulacja pionowa zaworów wodociągowych, > zjazdy gospodarcze z pospółki stabilizowanej mechanicznie, > zjazdy gospodarcze o nawierzchni bitumicznej AC 11 S50/70 KR-2 i KR-1, grub. 5 cm i 3+3 cm na podbudowie z pospółki stabilizowanej mechanicznie, > krawężniki betonowe o wym. 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, > obrzeża betonowe o wym. 20x6 i 30x8 cm, > chodniki z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej, > wjazdy na posesje przez chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, > umocnienie rowu korytami żelbetowymi wg KPED 01.13, > ścieki wg KPED 01.11, > ścieki wg KPED 01.30, > korytka ściekowe betonowe z dodatkami polimerów, typ korytka AS 200 D-400 ze spadkiem, > bariery energochłonne, > poręcze sztywne z pochwytem typu olsztyńskiego, > poręcze sztywne typu segmentowego w kolorze żółtym z wypełnieniem segmentu prętami o średnicy 12 mm, > poręcze łańcuchowe podwójne, > oznakowanie poziome, > oznakowanie pionowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby osoby kierujące robotami budowlanymi posiadały uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób personelu kierowniczego, odpowiedzialnych za należyte wykonanie zamówienia. Osoby te winny posiadać w/w uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 2.1 - 2.5; 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3; 3. Wykaz części zamówienia do powierzenia podwykonawcom - załącznik nr 7; 4. Zobowiązanie do współpracy (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 8; 5. Dowód wniesienia wadium (kopia przelewu, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=przetZDP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 pok. nr 26 (sekcja techniczna).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 pok. nr 30 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Budowa żłobka miejskiego w Wysokiem Mazowieckiem
- Dostawa do 400 ton soli z antyzbrylaczem do wytworzenia piaskosoli na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7.
- Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn
- Budowa dróg na osiedlu przy ul. Ks. Prałata Józefa Obrembskiego w Wysokiem Mazowieckiem
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 2065B na odcinku Pęzy - Dworaki Staśki
- Modernizacja toalet z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w Liceum Ogólnokształcących im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
- Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.