eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Kraków: DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO
Numer ogłoszenia: 120288 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego, która obejmuje swym zakresem dziesięć (10) poniższych zadań: Zadanie nr 1 - Elektronarzędzia - zadanie zawiera 32 pozycje asortymentowe Zadanie nr 2 - Narzędzia warsztatowe - zadanie zawiera 35 pozycji asortymentowych Zadanie nr 3 - Maszyny do pakowania zbiorczego i jednostkowego - zadanie zawiera 6 pozycji asortymentowych Zadanie nr 4 - Maszyny i części introligatorskie druków i książek - zadanie zawiera 4 pozycje asortymentowe Zadanie nr 5 - Wiertła - zadanie zawiera 29 pozycji asortymentowych Zadanie nr 6 - Narzędzia różne - zadanie zawiera 110 pozycji asortymentowych Zadanie nr 7 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne, oświetlenie - zadanie zawiera 11 pozycji asortymentowych Zadanie nr 8 - Wyposażenie warsztatowe - zadanie zawiera 21 pozycji asortymentowych Zadanie nr 9 - Sprzęt elektroniczny - zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe Zadanie nr 10 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki, grzejniki centralnego ogrzewania i kotły - zadanie zawiera 1 pozycje asortymentową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 44.51.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.06.2015r. do godz. 1100, w wysokości: dla zadania nr 1 - 552,00 zł dla zadania nr 2 - 917,00 zł dla zadania nr 3 - 251,00 zł dla zadania nr 4 - 24,00 zł dla zadania nr 5 - 33,00 zł dla zadania nr 6 - 742,00 zł dla zadania nr 7 - 782,00 zł dla zadania nr 8 -1 383,00 zł dla zadania nr 9 - 38,00 zł dla zadania nr 10 - 292,00 zł Uwaga: W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie kwota wadium nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia wykonawca oferuje (np. jeżeli Wykonawca zaoferuje realizacje zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2, wówczas musi wnieść wadium na kwotę nie mniejszą niż 1 469,00 złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium, wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Jednostki Wojskowej 4228 w Krakowie nr:Bank NBP OO KRAKÓW Nr konta: 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000 z dopiskiem: wadium - dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego, Zadanie nr sprawa nr 110-2015 4.Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania ofert do godziny 1100 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały poręczeń lub gwarancji zapłaty wadium należy składać w odrębnej (od oferty) kopercie w kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej 4228. 6.Koperta z oryginałem dokumentu powinna zostać opisana w następujący sposób: wadium - dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego, Zadanie nr sprawa nr 110-2015. W celu umożliwienia zarejestrowania daty i godziny wniesienia wadium, koperta z dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium nie powinna być wkładana do koperty zawierającej ofertę. (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub innego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium). 7.Decydujące znaczenie dla oceny skuteczności wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna ma data i godzina wpływu prawidłowo opisanej koperty z oryginałem dokumentu gwarantującego zapłatę wadium do siedziby Zamawiającego (tj. zarejestrowania w kancelarii jawnej). 8.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieprawidłowego złożenia koperty zawierającej oryginał dokumentu gwarantującego zapłatę wadium w siedzibie Zamawiającego (np. brak opisu koperty, opóźnienie w przekazaniu przesyłki przez pocztę lub firmę kurierską). 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym rzez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26.ust.3 , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w szczególności następujących przypadkach: a)zmiany Odbiorcy; b)zmiany terminu wykonania umowy - w przypadku, gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie; c)zmiany terminu przyjmowania dostaw - w przypadku zmiany godzin pracy Odbiorcy; d)zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; e)innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy; 1.Zamawiający może odstąpić od umowy, bądź jej niezrealizowanej części w następujących przypadkach: 1)dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów, o których mowa w niniejszej umowie, a Wykonawca odmówił jego wymiany; 2)Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem bądź realizacją przedmiotu umowy tak dalece, że nie jest możliwe jego wykonanie w ustalonym terminie; 3)w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1 pkt. 1,3 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za prawidłowo zrealizowaną część umowy. 3.Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności z podaniem uzasadnienia w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o zaistnieniu którejkolwiek z przesłanek, o których mowa w ust. 1 4.W razie nie wykonania całości lub części zamówienia w terminie określonym w niniejszej umowie Zamawiający odstępuje od niej w zakresie jej niezrealizowanej części z dniem 2015 r. bez konieczności składania odrębnych oświadczeń w tym zakresie, co niniejszym Wykonawca akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Elektronarzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Elektronarzędzia Zadanie to obejmuje swym zakresem 32 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Narzędzia warsztatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Narzędzia warsztatowe Zadanie to obejmuje swym zakresem 35 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Maszyny do pakowania zbiorczego i jednostkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Maszyny do pakowania zbiorczego i jednostkowego Zadanie to obejmuje swym zakresem 6 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Maszyny i części introligatorskie druków i książek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Maszyny i części introligatorskie druków i książek Zadanie to obejmuje swym zakresem 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wiertła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Wiertła Zadanie to obejmuje swym zakresem 29 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Narzędzia różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Narzędzia różne Zadanie to obejmuje swym zakresem 110 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne, oświetlenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne, oświetlenie Zadanie to obejmuje swym zakresem 11 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Wyposażenie warsztatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Wyposażenie warsztatowe Zadanie to obejmuje swym zakresem 21 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Sprzęt elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Sprzęt elektroniczny Zadanie to obejmuje swym zakresem 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki, grzejniki centralnego ogrzewania i kotły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki, grzejniki centralnego ogrzewania i kotły Zadanie to obejmuje swym zakresem 1 pozycję asortymentową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.