eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nielubi - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Żukowice: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nielubi - etap I
Numer ogłoszenia: 120262 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice, Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, fax 0 76 831 41 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nielubi - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa Stacji uzdatniania Wody w Nielubi - etap I. Wykonanie robót budowlanych, w branżach: sanitarnej, elektrycznej i budowlanej, związanych z technologią uzdatniania wody, w celu uzyskania jakości wody odpowiadającej wymogom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie wymagań dotyczących wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. Nr 61, poz.417); wykonanie tymczasowej instalacji uzdatniania wody (na czas remontu), w celu zapewnienia ciągłości dostawy wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2007 r. Nr 61, poz. 417), wymiana urządzeń służących do poboru wody w studniach głębinowych - szt.2, wymiana rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych z rur stalowych na PE, montaż urządzeń i instalacji uzdatniania wody, w tym m.in.: zbiornik reakcji, filtry zamknięte - 3 szt., chlorator. Remont zbiorników wody czystej 100 i 50m3, sterowanie automatyką, niezbędne instalacje elektryczne i roboty budowlane, zgodnie z projektem budowlanym wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz wytycznymi podziału robót na etapy wykonania, a także rozruch technologiczny, badania fizyko-chemiczne i bakteriologiczne wody (uzyskanie pozytywnego wyniku)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000,- PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : 2.1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wartości nie mniejszej niż 300.000, zł. każda, 2.2.dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji : a) Kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej, w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, b) Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. c)dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjalności w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, elektrycznych i ogólnobudowlanych. 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie : 4.1. w celu bieżącego finansowania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości odpowiadającej złożonej ofercie, 4.2. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC w zakresie wykonywania robót budowlanych. 5. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, wspólnie muszą wykazać, że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2) dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3) dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4) posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, B. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji, wraz z załącznikami nr 1,2 i 3. 2. wzór umowy z zał. Nr 1 - harmonogram rzeczowo -finansowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawu Pzp (zał. 1 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego (zał. Nr 2 do form. oferty). 6. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, zapewniającą wykonanie przedmiotu zamówienia, w wysokości odpowiadającej złożonej ofercie, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3 do form oferty). 9. Rachunek zysków i strat, za rok 2006, 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Kopia dowodu wniesienia wadium. 13. Kosztorys ofertowy, opracowany metodą uproszczoną, zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych, czynników produkcji tj. Ko (wraz z Kz), rbh, Z.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowice.pl; http://zukowice.sbip.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowice, Żukowice 92, 67-231 Żukowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice, Żukowice 92, 67-231 Żukowice, sekretariat UG Żukowice, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.