Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Rzeszów: Dostawa składników umundurowania odzieży i obuwia dla inspektorów transportu drogowego i pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocnicznych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 120234 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Boya-Żeleńskiego 18, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8504671, fax 017 8504677.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa składników umundurowania odzieży i obuwia dla inspektorów transportu drogowego i pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocnicznych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Składniki umundurowania odzieży i obuwia dla inspektorów transportu drogowego i pracowników zatrudnionych na stanowiskach pomocnicznych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Rzeszowie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 2-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 pkt 2-4 ustawy, załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter prowadzonej działalności, datowany nie później niż 6 miesięcy od dnia ogłoszenia przetargu, - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, - umowę spółki cywilnej jeżeli Oferent prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 10
- 3. okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.rzeszow.pl, www.witd.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Boya - Żeleńskiego 18 35-105 Rzeszów pok. nr 209 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 12:00, miejsce: WITD w Rzeszowie ul. Boya - Żeleńskiego 18 35-105 Rzeszów pok. 209 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mundury, ubrania i dodatki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundury, ubrania i dodatki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 10
- 3. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obuwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 10
- 3. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Zakup sprzętu drukującego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Sukcesywne dostawy odzieży wizytowej dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego w Sanoku
- Dostawa odzieży i obuwia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.