eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trening kompetencji społecznych dla 12 uczestników projektu pn. IM-puls współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-04

Milicz: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trening kompetencji społecznych dla 12 uczestników projektu pn. IM-puls współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 120215 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu , ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 384 20 41, 384 29 89, faks 0-71 384 20 41 wew. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmilicz.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trening kompetencji społecznych dla 12 uczestników projektu pn. IM-puls współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV - 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Trening kompetencji społecznych dla 12 osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu jako bezrobotne lub poszukujące pracy nie pozostające w zatrudnieniu. W grupie uczestników nie ma osób niewidomych oraz poruszających się na wózkach. 2. Szkolenie ma na celu przygotowanie osób niepełnosprawnych biorących udział w projekcie IM-puls do większej efektywności komunikowania się z otoczeniem społecznym przez lepsze rozumienie siebie i innych we wzajemnych relacjach. 3. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1) Wprowadzenie do zagadnień komunikacji międzyludzkiej. 2) Bariery w komunikacji - jak sobie z nimi radzić. 3) Radzenie sobie ze stresem. 4) Emocje - po co są nam potrzebne. 5) Sposoby rozwiązywania konfliktów. 6) Asertywne radzenie sobie w relacjach z ludźmi. 7) Polubić siebie - budowanie poczucia własnej wartości. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania Programu szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy 5. Szkolenie w formie kursu w wymiarze 60 godzin zegarowych powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 15.00. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy 6. Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały dydaktyczne tj. książkę lub skrypt związany z tematyką szkolenia, a także zestaw przyborów piśmienniczych min. notatnik, długopis. 8. Uczestnicy po ukończeniu szkolenia muszą otrzymać co najmniej: 1) zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz.U. z 2012r. poz. 186) 2) inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, który zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 667) musi zawierać: a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby prowadzającej szkolenie upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz informację, iż szkolenie było realizowane w ramach projektu pn. IM-puls współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy 9. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy: wzorów zaświadczeń i innych dokumentów, które osoba otrzyma po zakończonym szkoleniu, a które zostały wskazane w ofercie. 10. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do wielkości grupy, z odpowiednim oświetleniem, wentylacją i akustyką zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, a także dostępem do toalet. 11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis kawowy w każdym dniu szkolenia, w tym: kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka / ciasta. Koszt serwisu kawowego Wykonawca musi wykazać w preliminarzu kosztów. 12. Wymagane jest, aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. 13. Miejsce organizacji szkolenia - miasto Milicz. 14. Termin realizacji zamówienia: 07.07.2014 r. - 18.07.2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi szkoleniowe z Obszaru szkolenia - Rozwój osobowościowy i kariery zawodowej w formie kursu, w wyniku których przeszkolonych zostało minimum 15 osób (tylko kursy z zakresu kompetencji społecznych, komunikacji interpersonalnej, treningu interpersonalnego, aktywnego poszukiwania pracy, walki ze stresem, asertywności) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż na czas zajęć zapewni salę wykładową dostosowaną do wielkości grupy z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, wyposażoną co najmniej w: - stoliki w ilości dostosowanej do liczby osób uczestniczących w szkoleniu - 12 miejsc siedzących - tablicę lub flipchart z zapasem kartek - rzutnik multimedialny - ekran projekcyjny. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełnia łącznie następujące wymagania: - posiada wykształcenie wyższe lub średnie, - posiada doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu kompetencji społecznych, komunikacji interpersonalnej, treningu interpersonalnego, aktywnego poszukiwania pracy, walki ze stresem, asertywności - minimum 10 osób przeszkolonych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym wypadku zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty 2) Program szkolenia 3) Preliminarz kosztów 4) Certyfikat jakości usług 5) Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Certyfikat jakości usług - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupmilicz.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu ul. Wojska Polskiego 40 56-300 Milicz Sekretariat pok. 2.4 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.