eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa dywanów i wykładzin dywanowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Warszawa: Dostawa dywanów i wykładzin dywanowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 120184 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, fax 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dywanów i wykładzin dywanowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dywanów i wykładzin dywanowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie. Zamówienie poniżej 137000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym do składania ofert dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki, jeżeli złoży wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej w formie i o treści wymaganej niniejszą specyfikacją. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ (dokument należy złożyć w formie oryginału); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 1.1 ppkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1. zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. Nr 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. Nr 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dywany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dywany na wyposażenie gabinetów i pokoi biurowych. Wełna min. 80%..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykładziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny dywanowe na wyposażenie pokoi biurowych i korytarzy. Skład runa - poliamid..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.