eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie Pole › Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica - Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 oraz posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2 +024 do km 2+114

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Legnickie Pole: Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica - Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 oraz posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2 +024 do km 2+114
Numer ogłoszenia: 120177 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Legnickie Pole , ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1, 59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, tel. 076 8582816, faks (076) 858 28 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnickiepole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica - Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 oraz posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2 +024 do km 2+114.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 (wg kilometrażu lokalnego km 0+000,00 - km 0+952,00) oraz posadowieniu ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2+024 do km 2+114 (wg kilometrażu lokalnego km 0+718,00 do km 0+808,00). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące części: CZĘŚĆ I - przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 (dalej: CZĘŚĆ I - PRZEBUDOWA DROGI) obejmuje swym zakresem : 1) zmianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem do 7,0m, na długości 952km o następujących parametrach: a) droga powiatowa zbiorcza klasy Z b) szerokość projektowanej korony drogi 9.0m - 11.0m c) jezdnia o szerokości 7.0 m d) szerokość pasa ruchu 3.5 m e) prędkość projektowana Vp=50 km/h f) kategoria obciążenia ruchem KR4 g) pobocza utwardzone o szerokości1.00 m - około 1600 m; 2) profilowanie skarp, odmulenia i oczyszczenia rowów przydrożnych wraz z umocnieniem - na długości około 2 384 m, 3) remont istniejących przepustów pod zjazdami - montaż rur przepustowych dwuściennych z PE-HD fi600 o gładkiej ściance wewnętrznej oraz zewnętrznej, wykonanej w formie karbów tworzących spiralny zwój - 305 m, 4) budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 1,50m, o powierzchni 244m2, 5) budowę ciągu pieszo - jezdnego o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 3,50m (1,50m + 2,00m), o powierzchni 3330m2, 6) budowę 2 (dwóch) zatok autobusowych o nawierzchni z betonu cementowego C30/37 o łącznej powierzchni 225m2, 7) budowę lub przebudowy 12 (dwunastu) zjazdów o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni 1035 m2, 8) budowę kanalizacji deszczowej: rury PVC-U lite min. SN8 fi200 - 94,2m, studnie betonowe fi1200 - 2 sztuki, wpusty uliczne betonowe DN500 - 2 sztuki, umocniony wylot do rowu DN200 - 1szt., 9) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. CZĘŚĆ II - posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2+024 do km 2+114 (dalej: CZEŚĆ II - EKRANY AKUSTYCZNE) - obejmuje swym zakresem montaż ekranów akustycznych o łącznej długości 90,0m, na które składają się: 1) słupy stalowe o L= 5,4 m - 6,0 m, zakotwione w żelbetowych (beton C25/30) palach o średnicy 50mm i długości 5,50m - 26sztuk, 2) podwaliny żelbetowe prefabrykowane (beton C30/37) - 25 sztuk, 3) wypełnienie ekranów płytami z tworzywa sztucznego (szkło akrylowe) o gr. 15mm - 75sztuk. Szczegółowy zakres rzeczowy robót dla obu CZĘŚCI przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej wymienionej w dziale 3.2 SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.23.31.53-7, 45.23.31.61-5, 34.95.33.00-5, 44.21.23.29-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej CZĘŚCI odrębnie, w następujących kwotach: 1) dla CZĘŚCI I - PRZEBUDOWA DROGI - w kwocie 105 000,00zł (słownie: sto pięć tysięcy złotych), 2) dla CZĘŚCI II - EKRANY AKUSTYCZNE - w kwocie 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczym w Legnickim Polu nr: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ponieważ obowiązujące przepisy nie nakładają na Wykonawcę posiadania szczególnych uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - dla CZĘŚCI I - PRZEBUDOWA DROGI - dwa zadania polegające na budowie albo przebudowie drogi wraz z budową chodnika albo ciągu pieszo-jezdnego w pasie drogi o długości nie krótszej niż 700mb wraz z zjazdami i odwodnieniem; - dla CZĘŚCI II - EKRANY AKUSTYCZNE - trzy zadania podlegające na posadowieniu ekranów akustycznych w pasie drogi. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych robót budowlanych o których mowa w rozdziale VI dział 6.1 pkt 1 i 2 SIWZ, sporządzonych dla każdej CZĘŚCI odrębnie oraz dowodów dotyczących najważniejszych robót budowlanych, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według formuły spełnia - nie spełnia, dla każdej CZĘŚCI odrębnie. W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia wartości inwestycji na walutę polską przy zastosowaniu średniego kursu Narodowego Banku Polski na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował: a) dla CZĘŚCI I - PRZEBUDOWA DROGI - kierownikiem budowy posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi polegającymi na budowie lub przebudowie drogi, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, wpisanym na listę członków izby samorządu zawodowego i ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji; b) dla CZĘŚCI II - EKRANY AKUSTYCZNE - kierownikiem budowy posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, polegającymi na budowie ekranów akustycznych w pasach dróg, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisanym na listę członków izby samorządu zawodowego i ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w rozdziale VI dział 6.1 pkt 1 i 3-4 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI I w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że : a) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych), b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI dział 6.1 pkt 1 SIWZ oraz treści poniższych dokumentów: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, według formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania powyższego warunku dla CZĘŚCI II.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach wymienionych w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p, 3) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w poniższych przypadkach: 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) wystąpienia warunków budowy - robót wykończeniowych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej. 4. Jeżeli wykonanie robót, o których mowa w § 2 ust. 3 Umowy, będzie prowadziło do zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość przekraczającą 10% wartości Umowy, wykonanie tych robót musi być poprzedzone zmianą Umowy. Wynagrodzenie z tytułu realizacji robót, o których mowa w § 2 ust. 3 Umowy, będzie ustalone zgodnie z § 12 ust. 22 Umowy. 5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 6. Zmiany w postanowieniach Umowy, mogą być wprowadzone wyłącznie w formie aneksu do Umowy, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku, zgodnie z zasadami określonymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnickiepole.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Legnickie Pole, ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Legnickie Pole, ul. Dientzenhofera 1, 59-241 Legnickie Pole sekretariat piętro I, pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający złożył wniosek o przyznanie pomocy finansowej na realizację przedmiotowego zamówienia do Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym w energię odnawialną i oszczędzanie energii..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica - Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor, obręb Nowa Wieś Legnicka, gm. Legnickie Pole, na odcinku od km 1+306 do km 2+258 (dalej: CZĘŚĆ I - PRZEBUDOWA DROGI) obejmuje swym zakresem : 1) zmianę konstrukcji nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniem do 7,0m, na długości 952km o następujących parametrach: a) droga powiatowa zbiorcza klasy Z b) szerokość projektowanej korony drogi 9.0m - 11.0m c) jezdnia o szerokości 7.0 m d) szerokość pasa ruchu 3.5 m e) prędkość projektowana Vp=50 km/h f) kategoria obciążenia ruchem KR4 g) pobocza utwardzone o szerokości1.00 m - około 1600 m; 2) profilowanie skarp, odmulenia i oczyszczenia rowów przydrożnych wraz z umocnieniem - na długości około 2 384 m, 3) remont istniejących przepustów pod zjazdami - montaż rur przepustowych dwuściennych z PE-HD fi600 o gładkiej ściance wewnętrznej oraz zewnętrznej, wykonanej w formie karbów tworzących spiralny zwój - 305 m, 4) budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 1,50m, o powierzchni 244m2, 5) budowę ciągu pieszo - jezdnego o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 3,50m (1,50m + 2,00m), o powierzchni 3330m2, 6) budowę 2 (dwóch) zatok autobusowych o nawierzchni z betonu cementowego C30/37 o łącznej powierzchni 225m2, 7) budowę lub przebudowy 12 (dwunastu) zjazdów o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni 1035 m2, 8) budowę kanalizacji deszczowej: rury PVC-U lite min. SN8 fi200 - 94,2m, studnie betonowe fi1200 - 2 sztuki, wpusty uliczne betonowe DN500 - 2 sztuki, umocniony wylot do rowu DN200 - 1szt., 9) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.23.31.53-7, 45.23.31.61-5, 34.95.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2 +024 do km 2+114.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - posadowienie ekranów akustycznych przy drodze powiatowej nr 2176D relacji Legnica-Jawor na odcinku od km 2+024 do km 2+114 (dalej: CZEŚĆ II - EKRANY AKUSTYCZNE) - obejmuje swym zakresem montaż ekranów akustycznych o łącznej długości 90,0m, na które składają się: 1) słupy stalowe o L= 5,4 m - 6,0 m, zakotwione w żelbetowych (beton C25/30) palach o średnicy 50mm i długości 5,50m - 26sztuk, 2) podwaliny żelbetowe prefabrykowane (beton C30/37) - 25 sztuk, 3) wypełnienie ekranów płytami z tworzywa sztucznego (szkło akrylowe) o gr. 15mm - 75sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.29-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.