eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Radkowice Kolonia - Bronkowice II gm. Pawłów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Pawłów: Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Radkowice Kolonia - Bronkowice II gm. Pawłów
Numer ogłoszenia: 120157 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów , Pawłów 56a, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2721670, faks 041 2721679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-pawlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Radkowice Kolonia - Bronkowice II gm. Pawłów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1,055 km b) Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy fundamentowej z betonu, rur żelbetowych o średnicy 60 cm, izolacja styków papą i rur lepikiem. Długość przepustu 11,0 m - 11 m c) Wykonanie ścianek czołowych przepustów z betonu dla przepustów o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem - 2,5 m3 d) Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni mechanicznie w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 20 cm, - 3396,5 m2 e) Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie mechanicznie, grubość warstwy 10 cm, - 3396,5 m2 f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 3396,5 m2 g) Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm - 3291 m2 h) Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym o szerokości 0,5m i grubości 0,1m - 105,5 m3 i) Ustawienie słupów z rur stalowych o 50 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami -2 szt j) Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A7 - 2 szt Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7, 45233120-7, 45233226-9.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-7, 45.23.32.26-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami kategoriach: a. konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie specjalności drogowej - min 1 osoba 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tyś zł. każdy polegających na budowie lub modernizacji dróg odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów - spełnia lub - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3 siwz, wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz, oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), d) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4, wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pawłowie 27-225 Pawłów Pawłów 56a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Pawłowie 27-225 Pawłów Pawłów 56a sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.