eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelichowo › Prace remontowe dachu na kościele św. Mikołaja w Cyganku - Żelichowie, II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Żelichowo: Prace remontowe dachu na kościele św. Mikołaja w Cyganku - Żelichowie, II etap
Numer ogłoszenia: 120147 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Katolicka Obrządku Greckokatolickiego p.w. Św. Mikołaja w Cyganku, Żelichowo 31, 82-100 Żelichowo, woj. pomorskie, tel. 055 2474535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyganek.ndg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe dachu na kościele św. Mikołaja w Cyganku - Żelichowie, II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe dachu na kościele Św. Mikołaja w Cyganku- Żelichowie - II ETAP Zakres robót: 1.zdjęcie starych dachówek, orynnowania, ołacenia i odeskowania więźby 2.przemurowanie i uzupełnienie korony murów 3.wykonanie odeskowania więźby dachowej 4.położenie folii paroizolacyjnej (lub papy asfaltowej) 5.wykonanie ołacenia 6.położenie dachówki ceramicznej - holenderki E32 7.montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy miedziowej 8.impregnacja elementów drewnianych impregnatami przeciw korozji biologicznej i przeciw ogniowymi 9.wymiana zniszczonych fragmentów więźby dachowej 10.wzmocnienie belek stropowych i flekowania 11.wymiana fragmentów deskowania szczytu 12.wykonanie podłogi z desek 13.wykonanie izolacji termicznej stropu z wełny mineralnej impregnacji konstrukcji więźby dachowej przed korozją biologiczną i przeciwogniowo

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Prace musi wykonywać firma specjalistyczna z dużym doświadczeniem w zakresie robót budowlano-konserwatorskich dysponujących odpowiednią wyspecjalizowaną i doświadczoną kadrą pracowniczą oraz specjalistycznym sprzętem. 2.Informacja na temat wadium - nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającej wymagane do tego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i 10 letnia praktykę w kierowaniu pracami budowlanymi przy obiektach zabytkowych wynikających z przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). 3.Wskazanie 2 osób : konserwatora detalu i elementu architektonicznego oraz konserwatora malarstwa i rzeźby polichromowanej mogących uczestniczyć w realizacji zamówienia. Osoby wykonujące prace konserwatorskie, w ramach przedmiotu zamówienia, winny posiadać odpowiednie przygotowanie ( kwalifikacje) i doświadczenie, określone w Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz.1568 i Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia spraw konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Ne 150, poz. 1579) 4. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia co najmniej trzech prac przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości co najmniej 600.000 zł. każda 5. Osiągnięcie w ostatnim roku obrotowym przychodów netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 4 mln zł. 6. Uczestnictwo w spotkaniu celem dokonania wizji lokalnej obiektu w dniu 18/06/2008 godz. 11.00 -14.00 7.Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż równowartość 1mln 8. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy.Ocena na podstawie analizy odpowiednich dokumentów złożonych wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Decyzja stwierdzająca posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie potwierdzające jej przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Poświadczenia 10 letniej praktyki zawodowej w kierowaniu pracami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków wraz wykazem prac. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich, wskazanych osób wraz z wykazem prac przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków. 5. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania prac przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac. 6. Dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej podczas spotkania, wystawiony przez osobę wskazaną przez Parafię. 7. Poświadczenie posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln zł. 8. Rachunek zysków i strat (wykonawcy zobowiązani do jego sporządzania) lub dokument określający wysokość przychodów (wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego) - za ostatni rok obrotowy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cyganek.ndg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Katolicka Obrządku Greckokatolickiego( Bizantyjsko - Ukraińskiego) p.w.Św. Mikołaja w Cyganku, Żelichowo 31, 82-100 Nowy Dwór Gdański.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Parafia Katolicka Obrządku Greckokatolickiego ( Bizantyjsko - Ukraińskiego) w Cyganku, Żelichowo 31, 82-100 Nowy Dwór Gdański.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktu i poświadczenia wizji lokalnej jest : J. Pytel tel . kom. 880 946 709

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.