eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Roboty budowlaneZadanie I Remont ściany zachodniej Pałacu Myśliwskiego w Antoninie. Zadanie IIRemont chodników i schodów do budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Kalisz: Roboty budowlane: Zadanie I : Remont ściany zachodniej Pałacu Myśliwskiego w Antoninie. Zadanie II: Remont chodników i schodów do budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.
Numer ogłoszenia: 120104 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki , ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7652509, faks 062 7672318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: Zadanie I : Remont ściany zachodniej Pałacu Myśliwskiego w Antoninie. Zadanie II: Remont chodników i schodów do budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest remonr ściany zachodniej zabytkowego Pałacu Myśliwskiego w Antoninie polegający na: wzmocnieniu konstrukcji ściany, zastąpieniu skorodowanych elementów drewnianych nowymi z zaimpregnowanego drewna,oczyszczenie skorodowanych powierzchni i wzmocnienie odpowiednimi preparatami, konserwacji nowego i starego drewna antykorozyjnie i przeciwogniowo, naprawie muru ceglanego wypełniającego przestrzenie między konstrukcją drewnianą ryglową, założeniu izolacji termicznej ściany z wełny mineralnej,wykonaniu obudowy zewnętrznej z drewnianych sumików zgodnie ze stanem pierwotnym, malowaniu sumików, założeniu nowych obróbek blacharskich podokienników i gzymsów z blachy miedzianej, demontażu klepki podłogowej i ślepej podłogi na galeriach na 1 i 2 piętrze, konserwacji antykorozyjnej i p. i pomalowaniu, zdjęciu drewnianej podłogi na strychu, ociosaniu i zakonserwowaniu belek stropowych, ocieleniu stropu pod strychem, naprawie rynien i rur spustowych, opierzenia grzymsów, wykonaniu czapek kominowych w skrzydłach bocznych pałacu, pomalowaniu trzonów kominów nad dachem, skuciu zawilgoconego tynku na ścianie piwnicznej i wykonanie nowego tynku. Budynek Pałacu Myśliwskiego jest budynkie zabytkowym, drewnianym. Centralną część pałacu, na planie ośmioboku mieści wysoką na kondygnację salę z monumentalnym kominem po środku, otoczoną galeriami. Do centralnej części przylegają cztery trójkondygnacyjne skrzydła o rzycie prostopadłościennym. Powierzchnia zabudowy 405 m2, powierzchnia całkowita użytkowa 1215,5 m2, kubatura 7202 m3, pełna wysokość budynku 31,63m. Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika i schodów do budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6 polegający na:wymianie istniejącego zużytego technicznie chodnika betonowego na kostkę granitową, przebudowę schodów wejściowych do zaplecza sali widowiskowej polegającą na wymianie podłoży na żelbetowe, zastąpieniu istniejących schodów bloczkami granitowymipłomieniowymi, wymianie nakryw murków balustradowych i ogrodzeniowych na granitowe szlifowane, ponowne otynkowanie murków po skuciu powierzchni odparzonych. Szczgółowy opis przedmiotu zamówień zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.42.20.00-1, 45.26.25.00-6, 45.26.12.00-6, 45.32.10.00-3, 45.32.24.00-4, 45.23.30.00-9, 45.41.10.00-4, 45.26.25.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł - dotyczy zadania 1. Wdium musi obejmować cału okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 46 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego nie później niż w terminie do dnia 10 kwietnia 2013 r. do godz. 10:00. Na przelewie należy umieścić informację - Wadium - Remont ściany zachodniej Pałacu w Antoninie. Wadium złożone winnej formie należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w oddzielnej koszulce. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez wykonawców składających ofertę wspólną.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1. Zamawiajacy uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działlności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadajace swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. których przedmiotem były roboty budowlane remontowe w zakresie konstrukcji budynku w obiektach o konstrukcji drewnianej lub szachulcowej, wpisanyuch do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej 1.000.000,00 zł brutto łącznie, wraz z załączeniem dowodów określających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej iprawidłowo ukończone. Zadanie 2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzjem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. których przedmiotem były roboty wykonania nawierzchni z kostki granitowej, o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda , oraz 1 zamówienia którego przedmiotem było wykonanie schodów o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto, wraz z załaczeniem dowodów, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmnie 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia wynikające z art. 24 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2007 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rekestru zabytków oraz badań archeologicznych ( Dz.U. z 2011 r. Nr 165,poz.987). Zadanie 2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmnie 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie tj. kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniny, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł. Zadanie 2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalniści związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg formuły spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zadanie 1. - co najmniej 2 robót, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. ktorych przedmiotem były roboty remontowe w zakresie konstrukcji budynku w obiektach o konstrukcji drewnianej lub szachulcowej, wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto łącznie, wraz z ałączeniem dowodów określających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie 2. - co najmniej 2 robótodpowiadających swoimrodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówieniatj.których przedmiotem były roboty wykonania nawierzchni z kostki granitowej, o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda oraz 1 roboty której przedmiotem było wykonanie schodów o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy ( zalecana metoda kalkulacji uproszczonej), 3. Pełnomocnictwo do podpisania ofert ( oryginał lub kopian poświadczona notarialnie) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów), 6. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: A. w zakresie zmiany terminu wykonania: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpienie siły wyższej iinnych zdarzeń nadzwyczajnych, B. w zakresie płatności i innych: - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiazań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne bedzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - rezygnacja zamawiającego z realizacji cześci przedmiotu umowy; w takim przypadku podstawą wyliczenia kwoty zmiany wynagrodzenia ryczałtowego będą: a) faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres robót, b) kosztorys różnicowy obejmujący ceny przyjete w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wszstkie pwyższe postanowienia stanowią katalog zmian, naktóre Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiazania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno- organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckis.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz. Pok. nr 19 Sekretariat ( parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ściany zachodniej Pałacu Mysliwskiego w Antoninie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wzmocnienie konstreukcji ściany zachodniej pałacu wraz z konserwacją antykorozyjną i przeciwoogniową, 2. Demontaż podłóg, konserwacja belek strpowych, 3. Naprawa tynków ścian wewnętrznych i malowanie ścian, 4. Naprawa rynien, rur spustowych, opierzenia gzymsów, 5.Ocieplenie stropu pod dachem, założenie izolacji termicznej ściany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.53.00-0, 45.11.00.00-1, 45.42.20.00-1, 45.26.25.00-6, 45.23.61.20-6, 45.32.10.00-3, 45.32.24.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodników i schodów do budynku Centrum Kultury i Sztki w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana zużytego betonowego chodnika na kostkę granitową, 2. Remont schodów - wymiana podłoży na żelbetowe, zastąpienie idstniejacych schodów bloczkami granitowymi, wymiana nakryw murków balustradowych i ogrodzeniowych na granitowe, otynkowanie murków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.41.10.00-4, 45.26.26.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.