To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-19
Opole: Przetarg nieograniczony na Projekt przebudowy budynku pokoszarowego nr 3 przy ul. Prószkowskiej dla potrzeb Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Nr sprawy ZP/B/19/2011.
Numer ogłoszenia: 120070 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64250 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Projekt przebudowy budynku pokoszarowego nr 3 przy ul. Prószkowskiej dla potrzeb Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Nr sprawy ZP/B/19/2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej tj.: projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa budynku pokoszarowego nr 3 ul. Prószkowska 76 w Opolu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w punkcie 4 SIWZ, Zestawienie planowanych pomieszczeń dla Instytutu Automatyki i Informatyki w II Kampusie (załącznik nr 1 do SIWZ) Kod CPV 71221000-3 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: A. Opracowanie koncepcji architektonicznej w dwóch wariantach z wizualizacją w wersji papierowej i elektronicznej w PDF oraz wykonanie szacunkowej wyceny zadania inwestycyjnego z podziałem na poszczególne rodzaje robót budowlanych i wyposażenia. Koncepcja (w dwóch wariantach) powinna zostać wykonana i dostarczona Zamawiającemu w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dokona w ciągu 1 tygodnia wyboru wariantu koncepcji, a Wykonawca w terminie 1 tygodnia naniesie poprawki wniesione przez Zamawiającego do koncepcji i dostarczy ją Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zamawiający w terminie do 1 tygodnia zatwierdzi koncepcję (I Etap terminu realizacji zamówienia - 6 tygodni), a następnie Wykonawca przystąpi do wykonania dokumentacji projektowej. B. Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: B.1. Projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną koncepcją oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003r. Nr 120 poz.1133 z poźn. zm.) - 6 egz. w wersji papierowej (w tym 4 egz. projektu budowlanego zostaną przekazane przez Wykonawcę projektu do Wydziału Urbanistyki Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Opola w celu wydania pozwolenia budowlanego), wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików - pdf, Zawartość projektu budowlanego: - inwentaryzacja wraz z opinią techniczną w niezbędnym zakresie do opracowania projektu, - branża konstrukcyjna, - winda dla niepełnosprawnych z możliwością wjazdu na każdą kondygnację, - branża architektoniczna, w tym min.: docieplenie budynku wraz z kolorystyką elewacji nawiązującą do budynku nr 9, drogi, parkingi, mała architektura, - branża elektryczna, telekomunikacyjna (sieć internetowa, sieć komputerowa, sieć telefoniczna, sieć audio - video, instalacja sygnalizacji ppoż, instalacja sygnalizacji włamania, instalacja wewnętrzna i zewnętrzna monitoringu wraz z systemem kamer, instalacja odgromowa) - branża sanitarna ( instalacja wod-kan, c.o., kanalizacja deszczowa) - projekty wymaganych przyłączy do budynków, - projekt klimatyzacji i wentylacji - raport o oddziaływaniu na środowisko projektowanej inwestycji (w przypadku jego wymagalności) - charakterystyka energetyczna obiektu budowlanego. II Etap terminu realizacji zamówienia: a) do dnia 16.09.2011r. wykonanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu. b) do dnia 23.09.2011r. Zamawiający dokona akceptacji i wniesie swoje uwagi do projektu budowlanego. c) do dnia 30.09.2011r. Wykonawca dokona poprawek i przedłoży Zamawiającemu kopię wniosku o wydanie pozwolenia na budowę z potwierdzeniem złożenia w Urzędzie Miasta Opola. B.2. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa) opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126) - 3 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików pdf, B.3. Projekt wykonawczy do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie, o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 6 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików - pdf, Zawartość projektu wykonawczego: - branża konstrukcyjna, - winda dla niepełnosprawnych z możliwością wjazdu na każdą kondygnację, - projekt docieplenia budynku z kolorystyką elewacji nawiązującą do budynku nr 9 - branża architektoniczna, z dociepleniem budynku wraz z kolorystyką elewacji nawiązującą do budynku nr 9, drogi, parkingi, mała architektura, - branża elektryczna, telekomunikacyjna (sieć internetowa, sieć komputerowa, sieć telefoniczna, sieć audio - video, instalacja sygnalizacji ppoż, instalacja sygnalizacji włamania, instalacja odgromowa); Uwaga: na schematach ideowych instalacji niskoprądowych wymagana pieczęć rzeczoznawcy ppoż. - branża sanitarna ( instalacja wod-kan, c.o., kanalizacja deszczowa) - projekty wymaganych przyłączy do budynków, - projekt klimatyzacji i wentylacji, - projekt aranżacji wnętrz z umeblowaniem, B.4 Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 6 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików pdf, B.5 Kosztorys inwestorski we wszystkich branżach, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389) - 3 egz. do każdej branży w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików Norma Pro lub Norma 3 lub Zuzia (preferowana Norma Pro) z rozszerzeniem ath i pdf, B.6 Przedmiary robót we wszystkich branżach, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 3 egz. do każdej branży w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD w formacie plików Norma Pro lub Norma 3 lub Zuzia (preferowana Norma Pro) z rozszerzeniem ath i pdf, B.7. Zbiorcze zestawienie kosztów - 3 egz. wersja papierowa i elektroniczna w arkuszu kalkulacyjnym Excel. W wersji elektronicznej projektu należy zachować kolejność stron zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) uzyskanie podkładów geodezyjnych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz poniesienie związanych z tym kosztów; b) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę; c) uzyskanie decyzji środowiskowej (w przypadku gdy jest wymagana); d) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w niniejszej SIWZ, na każde żądanie Zamawiającego do czasu wyłonienia wykonawcy robót bez dodatkowych roszczeń finansowych; e) po wyłonieniu wykonawcy robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, zawarcie z zamawiającym odrębnej umowy na nadzór autorski, na kwotę, której wysokość nie przekroczy 7 % wartości brutto umowy na wykonanie dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia; f) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu przed oddaniem budynku do użytkowania, co może być zlecone odrębnie w umowie o nadzór autorski. Uwaga: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759.), które określają, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Wymagany okres gwarancji na dokumentację projektową obejmuje czas realizacji projektu wraz z wykonaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH WĄCIOR SANIMAT "sc Irena, Wojciech Wącior
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH WĄCIOR SANIMAT "sc Irena, Wojciech Wącior
- SANIMAT Spółka Cywilna Irena i Wojciech Wącior, ul. Grunwaldzka 2, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162186,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79950,00
Oferta z najniższą ceną: 79950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 289050,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- B/02/2024 Malowanie pokoi mieszkalnych w Domu Studenta "Mrowisko" Uniwersytetu Opolskiego w Opolu
- Wykonanie "Opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Opola"
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej będących w zarządzie MZD w Opolu
- D/35/2024 Zakup projektorów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na przystosowanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową dwóch lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Kasprowicza 5 B w Olsztynie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na termomodernizację Ośrodka Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul.Wiecherta 23 a w Olsztynie
- Budowa drogi wraz z oświetleniem ulicy Św. Ojca Pio w Domaszowicach oraz budowa budynku wielofunkcyjnego z OZE w Masłowie Drugim
- "ROWEROWY PARK UMIEJĘTNOŚCI" w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2022 "ROWEROWY RAJ dla mieszkańców: os. Pięć Wzgórz/os. Miłe"
- Opracowanie Studium uwarunkowań, analizy i uszczegółowienia wytycznych do realizacji zadania pod nazwą budowa Centrum Badawcze Inteligentnych Systemów Transportowych i Obiektów Autonomicznych
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.