eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania PT i BUDOWA WINDY wraz z TERMOMODERNIZACJĄ BUDYNKU w PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU Nr 11 w Kędzierzynie-Koźlu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania PT i BUDOWA WINDY wraz z TERMOMODERNIZACJĄ BUDYNKU w PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU Nr 11 w Kędzierzynie-Koźlu
Numer ogłoszenia: 120050 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80880 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania PT i BUDOWA WINDY wraz z TERMOMODERNIZACJĄ BUDYNKU w PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU Nr 11 w Kędzierzynie-Koźlu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową platformy i termomodernizacją budynku Publicznego Przedszkola nr 11 znajdującego się w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Reja 14. Zakres robót: - roboty budowlane związane z dociepleniem ścian i stropodachu budynku oraz budowa platformy z kabiną w miejsce windy: - napęd hydrauliczny, - dźwig 385 kg, - ilość osób : 3 osoby lub osoba na wózku inwalidzkim plus osoba towarzysząca, - wysokość podnoszenia 7120 mm, - prędkość jazdy 0,15 m/s, - ilość przystanków 3, - kabina nieprzelotowa, - wymagany minimalny wymiar szybu po otynkowaniu 1650 mm na 1750 mm, - minimalna głębokość podszybia 150 mm, - wymagana minimalna wysokość nadszybia 2600 mm - wysokość nadszybia liczona jest od poziomu ostatniego przystanku do stropu, - przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - przebudowa instalacji elektrycznej, - przebudowa instalacji c.o oraz instalacji zasilania hydrantów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: - projekt budowlany - projekt wykonawczy/architektura, - projekt wykonawczy/instalacja grzewcza, - projekt wykonawczy/instalacja elektryczna - STWiOR sporządzonej przez : ARTPAK s.c. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Z.Chybowski, B. Szołtysik, 44-100 Gliwice, ul. Kozielska 168 Pomocniczo dołączono przedmiary robót. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 3. Koszty pobranych od Zarządcy obiektu mediów (tj. woda, gaz, energia elektryczna itp.). 4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 6. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 7. Zabezpieczenie obiektu oraz prowadzenie robót budowlanych w taki sposób aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia możliwe było bezkolizyjne jego użytkowanie 8. Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych ( lub równoważnych ) wg. wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej: - tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji, - tablica o wym. 150cm x100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji. 9. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 10. Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót. 11. Należy uwzględnić prowadzenie robót na obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Budownictwo-Produkcja-Handel RAJBUD, ul. Krasowska 4, 47-150 Leśnica, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 547134,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 441145,23

  • Oferta z najniższą ceną: 441145,23 / Oferta z najwyższą ceną: 581727,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.