eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-20

Ogłoszenie nr 12002 - 2017 z dnia 2017-01-20 r.

Biała Podlaska: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, krajowy numer identyfikacyjny 14379700000, ul. ul. Celników Polskich  21, 21500   Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 344 98 33, e-mail 300000-ILGW@bpd.mofnet.gov.pl, faks 83 342 76 73.
Adres strony internetowej (URL): www.bialapodlaska.scelna.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.bialapodlaska.scelna.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bialapodlaska.scelna.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Izba Celna w Białej Podlaskiej
Adres:
21-500 Biała Podlaska, ul. Celników Polskich 21


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej
Numer referencyjny: 300000-ILGW.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem: 1) przeglądów technicznych i napraw mechanicznych oraz 2) napraw blacharsko-lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg poniższego podziału: 1) Część Nr 1 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki KIA będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 12 pojazdów, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 2) Część Nr 2 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki FIAT będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 2 pojazdy, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 3) Część Nr 3 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki PEUGEOT będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 4) Część Nr 4 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki ISUZU będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 5) Część Nr 5 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki TOYOTA będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 4 pojazdy, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 6) Część Nr 6 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki OPEL będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 4 pojazdy, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 7) Część Nr 7 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki FORD będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 8) Część Nr 8 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki SUZUKI będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 9) Część Nr 9 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego (skuter) marki YAMAHA będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu. 10) Część Nr 10 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 38 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Biała Podlaska. 11) Część Nr 11 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 12 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Lublin. 12) Część Nr 12 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 14 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Chełm. 13) Część Nr 13 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 24 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Zamość. 14) Część Nr 14 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdu specjalnego Mercedes Rapiscan RTG i autobusu Mercedes APOLLO, na terenie miasta Biała Podlaska. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych pojazdu specjalnego Mercedes Rapiscan RTG i autobusu Mercedes APOLLO, na terenie miasta Biała Podlaska. 15) Część Nr 15 - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonywanie zleconych napraw powypadkowych i bieżących - blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, związanych z tymi naprawami prac mechanicznych i diagnostycznych, jak również innych nie będących bezpośrednio naprawami blacharsko-lakierniczymi, oraz wynikających m.in. ze specjalistycznej zabudowy, 117 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Biała Podlaska. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia (dla Części nr 1-9 ) obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych w okresie gwarancyjnym, zgodnie z zaleceniami i wytycznymi określonymi przez producenta pojazdu. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia (dla Części nr 10-14) obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądów i napraw mechanicznych odbywa się wyłącznie na zlecenie Zamawiającego, 2) planowany zakres zlecanych czynności obejmuje: a) dokonywanie przeglądów OT zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta pojazdu, b) dokonywanie napraw mechanicznych zgodnie z technologią napraw producenta pojazdu, 3) Przyjęcie i wydanie pojazdu przez Wykonawcę w celu realizacji przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokolarnie, 4) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, w momencie przyjęcia pojazdu do zakładu, zakres prac oraz rodzaj wymienianych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, 5) Wykonawca dokona wyceny kosztów części zamiennych i materiałów oraz robocizny, którą prześle faksem lub drogą elektroniczną do Zamawiającego, celem akceptacji przez osobę upoważnioną, 6) Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych czynności po otrzymaniu akceptacji szczegółowej kalkulacji cenowej, o której mowa w ust. 5. 7) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę i wymianę oleju silnikowego; b) dostawę i wymianę filtrów: kabinowego, oleju, powietrza i paliwa; c) dostawę i wymianę amortyzatorów (tył, przód); d) dostawę i wymianę kompletnego rozrządu łącznie z pompą wody; e) dostawę i wymianę kompletu piór wycieraczek; f) dostawę i wymianę świec zapłonowych/żarowych; g) dostawę i wymianę przewodów zapłonowych; h) dostawę i wymianę szczęk, klocków i tarcz hamulcowych; i) dostawę i wymianę płynów: chłodniczego i hamulcowego; j) dostawę i wymianę sprzęgła; k) dostawę i wymianę akumulatora; l) dostawę i wymianę/naprawę rozrusznika; m) dostawę i wymianę/naprawę alternatora; n) dostawę i wymianę resorów; o) dostawę, wymianę/naprawę elementów układu wydechowego; p) dostawę i wymianę łożysk piast; q) dostawę i wymianę wahaczy przedniego i tylnego zawieszenia; r) dostawę i wymianę łączników drążków stabilizacyjnych; s) pomiar i regulację geometrii układu jezdnego; t) diagnostykę komputerową silnika, oraz osprzętu nadwozia pojazdu; u) dostawę i wymianę przegubów; v) dostawę i wymianę uszczelki pod głowicą. 8) Wykonawca zapewnia stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów samochodowych w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 9) jeżeli w toku wykonania przeglądu lub naprawy zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, przed jego wykonaniem, 10) na wykonane usługi oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji, 11) termin wykonania przeglądu technicznego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 12) termin wykonania naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 13) w wyjątkowych sytuacjach, jedynie po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, termin określony w pkt 12, może ulec zmianie, 14) części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte do realizacji przedmiotu umowy winny być nowe oraz posiadać wymagane przepisami prawa atesty. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca winien okazać zezwolenie od producenta na dopuszczenie danej części zamiennej czy materiału eksploatacyjnego do użycia w pojeździe, 15) dopuszcza się możliwość montażu części po regeneracji, jedynie po uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez osobę upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą, 16) Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu umowy stosować specjalistyczne urządzenia pomiarowo-diagnostyczne zalecane przez producentów pojazdów. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia (dla Części nr 15) obejmuje świadczenie usług, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonywanie zleconych napraw powypadkowych i bieżących - blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, związanych z tymi naprawami prac mechanicznych i diagnostycznych, jak również innych nie będących bezpośrednio naprawami blacharsko-lakierniczymi oraz wynikających m.in. ze specjalistycznej budowy samochodów takich jak np.: wymiana szyby, naklejanie oznakowania w postaci pasów, emblematów specjalistycznych, logo, napisów itp. 2) każdorazowa naprawa ma polegać na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów, za podaną w ofercie cenę z podatkiem VAT wynikającą z pomnożenia stawek roboczogodzin przez ilość roboczogodzin wynikającą z przedstawionego przez Wykonawcę po zakończeniu naprawy i zweryfikowanego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, kosztorysu powykonawczego, 3) każdorazowa naprawa ma polegać również na zastosowaniu przez Wykonawcę odpowiednich i najlepszych jakościowo materiałów oraz części zamiennych, zapewniających właściwą jakość, wytrzymałość i estetykę realizacji prac naprawczych i wykończeniowych, 4) zaopatrzenie w materiały i części zamienne do wykonania naprawy ma zapewnić Wykonawca w uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego, zwłaszcza w przypadku stosowania materiałów i części nieoryginalnych lub zamienników, 5) w zakresie zleconej usługi kompleksowej naprawy powypadkowej Wykonawca musi zapewnić również wykonanie napraw lub wymian niezbędnych części oraz elementów nie będących bezpośrednio naprawami blacharskimi, spawalniczymi lub lakierniczymi, a wynikającymi z ich uszkodzeń, specyfiki i technologii zleconej naprawy oraz ze specjalistycznej budowy pojazdów, jak również wykonanie niezbędnych regulacji oraz diagnostyki w trakcie i po wykonanej naprawie, oraz w uzgodnionym z Zamawiającym zakresie naprawy niektórych elementów zabudowy specjalistycznej, 6) Wykonawca musi zagwarantować przyjęcie zleconego do naprawy samochodu w godz. 8:00 - 18:00 w dni robocze: od poniedziałku do piątku, oraz od godz. 8:00 do 13:00 w soboty, 7) Termin wykonania naprawy nie może być dłuższy niż 30 dni, od daty przekazania pojazdu do zakładu Wykonawcy, 8) Wykonawca musi zapewnić możliwość bezzwłocznego przyjęcia i wykonania (na poczekaniu) drobnych, awaryjnych napraw blacharsko-spawalniczych niezbędnych do eksploatacji pojazdu - w godzinach pracy zakładu Wykonawcy, 9) pomieszczenia naprawcze Wykonawcy muszą zapewnić swobodny wjazd samochodu o wymiarach skrajnych: długość 600 cm, szerokość z lusterkami 235 cm. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości pojazdów samochodowych objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za pozostawione pojazdy Zamawiającego, od chwili ich przyjęcia, do chwili ich odbioru przez pracownika Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
Dodatkowe kody CPV:71631200-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 240824.24
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełniania warunek jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem autoryzacji producenta pojazdu do świadczenia usług serwisowych (dotyczy Części nr 1-9). Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku, na podstawie załączonego do oferty dokumentu, poświadczającego posiadanie autoryzacji producenta pojazdu, do świadczenia usług serwisowych. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełniania warunek jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem zakładem naprawczym/serwisem na terenie: 1) w zakresie Części Nr 1-9 na terenie województwa lubelskiego, 2) w zakresie Części Nr 10, 14 i 15 na terenie miasta Biała Podlaska, 3) w zakresie Części Nr 11 na terenie miasta Lublin, 4) w zakresie Części Nr 12 na terenie miasta Chełm, 5) w zakresie Części Nr 14 na terenie miasta Zamość. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Dopuszcza się zmianę ilości pojazdów objętych poszczególnymi Częściami zamówienia w przypadkach zmian organizacyjnych Zamawiającego lub potrzeb związanych z realizacją zadań Służby Celnej wynikłych w czasie obowiązywania umowy. Każdorazowa zmiana dokonana będzie w formie wykazu, bez konieczności sporządzania aneksu. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umownej kwoty brutto przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Niniejsza zmiana spowoduje konieczność sporządzenia stosownego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki KIA będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 12 pojazdów, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6774.96
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwrancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki FIAT będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 2 pojazdy, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1129.16
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki PEUGEOT będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 564.58
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki ISUZU będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 564.58
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki TOYOTA będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 4 pojazdy, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2258.32
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych marki OPEL będących w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 4 pojazdy, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdów służbowych, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2258.32
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki FORD będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 564.58
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego marki SUZUKI będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 564.58
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego (skuter) marki YAMAHA będącego w okresie gwarancyjnym producenta, na terenie województwa lubelskiego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 1 pojazd. Wykonawca świadczący usługę przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pojazdu służbowego, winien posiadać autoryzację producenta pojazdu, do przeprowadzania wszelkich czynności serwisowych realizowanych w okresie gwarancyjnym pojazdu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 564.58
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 38 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Biała Podlaska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 59264.98
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 12 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Lublin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 36317.63
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 14 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Chełm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27916.84
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych 24 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Zamość.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 49448.91
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych pojazdu specjalnego Mercedes Rapiscan RTG i autobusu Mercedes APOLLO, na terenie miasta Biała Podlaska.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw mechanicznych pojazdu specjalnego Mercedes Rapiscan RTG i autobusu Mercedes APOLLO, na terenie miasta Biała Podlaska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3, 71631200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4889.12
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe wykonywanie zleconych napraw powypadkowych i bieżących - blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, związanych z tymi naprawami prac mechanicznych i diagnostycznych, jak również innych nie będących bezpośrednio naprawami blacharsko-lakierniczymi, oraz wynikających m.in. ze specjalistycznej zabudowy, 117 pojazdów służbowych Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wg specyfikacji rodzajowej zawartej w SIWZ, na terenie miasta Biała Podlaska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 47743.10
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Długość udzielonej gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.