eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego IP w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Krosno Odrzańskie: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego IP w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 120028 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82416 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 81, faks 68 358 27 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego IP w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu telewizji wizyjnego IP w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2) przedmiar robót. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) uzyskanie we własnym zakresie niezbędnych materiałów i urządzeń do realizacji zamówienia, 2) demontaż istniejącego systemu CCTV, 3) wykonanie instalacji koryt kablowych, montaż wskazanych odcinków okablowania metodą podtynkową, 4) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego zgodnego z wymaganiami klasy E wg PN-EN 50173 lub równoważne, 5) wykonanie pomiarów okablowania systemowego na zgodność wymaganiami klasy E wg PN-EN 50173 lub równoważne, 6) dostawa, montaż i uruchomienie punktów kamerowych we wskazanych punktach, 7) dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń systemowych stanowiących wyposażenie szaf dystrybucyjnych, 8) dostawa licencji niezbędnych do pracy w opisanej konfiguracji i funkcjonalności, 9) przeprowadzenie prób, badań oraz uruchomienie systemu wizyjnego CCTV, 10) przeszkolenie przyszłych użytkowników i administratora w zakresie obsługi i administrowania systemem (minimum 4 osoby). Wykonawca nie później niż w dniu zakończenia robót budowlanych przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, oryginały instrukcji użytkowania, kart gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń objętych zamówieniem, przedstawi protokoły z przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób z zakresu ich obsługi i administracji. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców - projekt 8/14/EFU/2013. Infrastruktura i procedury azylowe. Przedmiot zamówienia musi zostać oznakowany przez wykonawcę zgodnie z programem Ogólny Solidarność i zarządzanie przepływami migracyjnymi SOLID z dopiskiem ,,Europejski Fundusz na Rzecz Uchodźców - projekt 8/14/EFU/2013/. W postępowaniu przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe. Nie mniej przy wycenie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem potencjalni Wykonawcy mogą posługiwać się (pomagać sobie) przedmiarem robót aczkolwiek Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie określa bezwzględnie wszystkich parametrów. Dla tego wycena powinna się również opierać o własną kalkulację, a także w oparciu o wizję lokalną na terenie budowy, posiadaną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca dokona wyceny na własne ryzyko. W przypadku nieuwzględnienia w ofercie, jakiegokolwiek zakresu robót, nie będzie on podlegał dodatkowej zapłacie. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca użyje materiałów i urządzeń dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań (materiałów, urządzeń równoważnych), albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (materiały, urządzenia) będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu (funkcjonalności i jakości) dla tych wymaganych przez Zamawiającego, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą współpracować w takim samym stopniu co zaprojektowane z istniejącymi urządzeniami. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań (materiałów, urządzeń) wraz z ofertą. Roboty budowlano stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami, 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy ruchu pracowników. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Z uwagi na fakt, że w budynku przebywają osadzeni cudzoziemcy, w trakcie realizacji robót budowlanych zawsze należy pamiętać o tym, iż niektóre przedmioty i narzędzia pozostawione bez nadzoru na terenie ośrodka mogą posłużyć osobom tam przebywającym do popełnienia czynów zabronionych, a w szczególności stanowić przedmiot, którego ewentualne użycie może zagrozić zdrowiu lub życiu oraz ułatwić ucieczkę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców - projekt 8/14/EFU/2013. Infrastruktura i procedury azylowe.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMTECH Piotr Martuszewski, ul. Barbackiego 15, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121949,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111477,26

  • Oferta z najniższą ceną: 82799,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197895,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.