eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murów › Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Murów: Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek gminnych
Numer ogłoszenia: 120027 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w następujących placówkach: Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie ul. Wolności 22 Przedszkole Publiczne w Murowie ul. Lipowa 17 Publiczna Biblioteka w Starych Budkowicach ul. Ogrodowa 3 szacunkowa ilość dostawy oleju opałowego max 50 000 litrów (rzeczywistych). Ilość zamówionego oleju opałowego może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne. Dostarczany olej winien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą o parametrach: - gęstość w temperaturze 15oC, nie wyższa niż 0,860 g/ml - temperatura zapłonu, nie niższa niż 56oC - lepkość kinematyczna e temperaturze 20oC, nie większa niż 6,00mm2/s - zawartość siarki nie więcej niż 0,20%/m/m - pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m, - pozostałość po spaleniu nie większa niż 0,01%/m/m - zawartość wody nie większa niż 200mg/kg, - zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24mg/kg - wartość opałowa nie niższa niż 42,6MJ/kg - temperatura płynięcia nie wyższa niż -20oC. Dostawa będzie odbywała się sukcesywnie, zależnie od konkretnego zlecenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ilość zamawianego jednorazowo oleju opalowego będzie wynosić nie mniej niż 1000litrów i nie więcej niż 6000litrów. Dostawy winne odbywać się autocysternami wyposażonymi w pompy, węże z końcówką przystosowaną do wlewu paliwa oraz liczniki wskazujące ilość wydanego oleju opałowego. Urządzenie wydawcze autocysterny musi być zaopatrzone w drukarkę wskazującą dokładną ilość oleju w temperaturze + 15oC. Urządzenia dystrybucyjne w autocysternach powinny być oplombowane oraz posiadać wszystkie wymagane i aktualne dopuszczenia i badania Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych i niezbędnych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić miejsca dostawy oleju ,gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. aktualną ( obowiązującą na czas trwania umowy) koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyuki na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (Dz.U. z 2006r nr 89 poz. 625 z późn. zm.). Dokonanie oceny spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a nastepnie dokona sprawdzenia spełnienia warunku według zasady spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wymieniony warunek spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zadania o zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości min. 20 000litrów każde w ciągu roku. Dokonanie oceny spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a nastepnie dokona sprawdzenia spełnienia warunku według zasady spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wymieniony warunek spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują specjalistycznymi wozami do przewozu oleju opałowego tj. co najmniej jedną autocysterną wyposażoną w pompy, węże z końcówką przystosowaną do wlewu paliwa oraz liczniki wskazujące ilość wydanego oleju opałowego. Urządzenie wydawcze autocysterny musi być zaopatrzone w drukarkę wskazującą dokładną ilość oleju w temperaturze + 15oC. Urządzenia dystrybucyjne w autocysternach powinny być oplombowane oraz posiadać wszystkie wymagane i aktualne dopuszczenia i badania. Dokonanie oceny spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a nastepnie dokona sprawdzenia spełnienia warunku według zasady spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wymieniony warunek spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć te dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych wykonawców. Wykonawcy mogą Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopia potwierdzona notarialnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a) wyszczególnienie wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną nazwy, adresy, Regon, NIP, b) wskazanie pełnomocnika, c) określenie czasu trwania pełnomocnictwa( jeżeli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), d) zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy - nieodpłatnie. Urząd Gminy Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pok. nr 10 /sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.