eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › Przebudowa dróg wewnętrznych, rolniczych dojazdowych do pól w miejscowości Czarnożyły na działkach o nr ewid. 860/1 i 860/3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Czarnożyły: Przebudowa dróg wewnętrznych, rolniczych dojazdowych do pól w miejscowości Czarnożyły na działkach o nr ewid. 860/1 i 860/3
Numer ogłoszenia: 119995 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnożyły, Czarnożyły 48, 98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie, tel. 043 8416804, fax 043 8416281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnozyly.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych, rolniczych dojazdowych do pól w miejscowości Czarnożyły na działkach o nr ewid. 860/1 i 860/3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Droga zlokalizowana na działce nr 860/1 od km 0+000,00 do km 0+459,03, długość 0,459 km. 1. Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie na całej szerokości jezdni gł. 30 cm- 1836,12 m2 2. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 10 cm - 1836,12 m² 3. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.15 cm - 1836,12 m2 4. Wykonanie górnej nawierzchni z destruktu asfaltowego o gr. 5 cm - 1836,12 m2 5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5 mm - 1836,12 m² 6. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra - 484,03 m 7. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 9 szt. II. Droga zlokalizowana na działce nr 860/3 od km 0+000,00 do km 0+450,54, długość 0,451 km. 1. Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni drogi - 1824,93 m2 2. Wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 o gr.15 cm - 1824,93 m2 3. Wykonanie górnej nawierzchni z destruktu asfaltowego o gr. 5 cm - 1824,93 m2 4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5 mm - 1824,93 m² 5. Obustronne wykonanie poboczy z tłucznia, warstwa o grubości 10 cm i szerokości 0,5 metra - 450,54 m2 6. Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 4 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Wykonawca musi dysponować: a/ pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b/ osobą (osobami ) wyznaczoną/ymi na kierownika budowy ( robót ) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności budowy dróg i przynależną ( przynależnymi ) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.3. Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności ( z okresu ostatnich pięciu lat ) wykonał z należytą starannością co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 1.4. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia 1.5. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców: a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać rodzaj powierzonej części zamówienia w formularzu oferty. b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. Nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY 2).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3). dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7). wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - FORMULARZ CENOWY - zał. Nr 2 do SIWZ. 8).oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. Nr 3 do SIWZ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 9). zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona , jako akceptacja warunków w niej zawartych - zał. Nr 4 do SIWZ. 10) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru- Zał. Nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających: · posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót o specjalności budowy dróg i obiektów mostowych - minimum 1osoba. Wskazane osoby muszą być członkami i posiadać aktualną przynależność właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Zał. Nr 6 do SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 (dwa) zamówienia. Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - załączyć referencje. 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.czarnozyly.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY CZARNOŻYŁY pow. wieluński, woj. łódzkie 98-310 CZARNOŻYŁY Pokój nr 8 - II piętro 0d poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 11:00, miejsce: URZĄD GMINY CZARNOŻYŁY pow. wieluński, woj. łódzkie 98-310 CZARNOŻYŁY Pokój nr 5 - Sekretarz Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.