eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych, nieużywanych oraz aktualnie produkowanych urządzeń informatycznych z oprogramowaniem dla Sądu Okręgowego w Siedlcach i podległych jednostek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Siedlce: Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych, nieużywanych oraz aktualnie produkowanych urządzeń informatycznych z oprogramowaniem dla Sądu Okręgowego w Siedlcach i podległych jednostek.
Numer ogłoszenia: 119986 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Siedlcach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax 025 6326198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.so.siedlce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych, nieużywanych oraz aktualnie produkowanych urządzeń informatycznych z oprogramowaniem dla Sądu Okręgowego w Siedlcach i podległych jednostek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych, nieużywanych oraz aktualnie produkowanych urządzeń informatycznych z oprogramowaniem dla Sądu Okręgowego w Siedlcach i podległych jednostek. Zamówienie obejmuje następującą ilość urządzeń komputerowych i oprogramowania: a) stacje robocze zestawy komputerowe w konfiguracji WS 1 - 35 szt., b) stacje robocze zestawy komputerowe w konfiguracji WS 2 - 5 szt., c) stacje robocze zestawy komputerowe w konfiguracji WS 3 - 2 szt., d) komputery przenośne - 26 szt., e) drukarki laserowe sieciowe - 8 szt., f) drukarki kodów kreskowych - 3 szt., g) nalepki i taśma barwiąca 1000 szt. srebrne 50x25 - 20 szt., h) atramentowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., i) laserowe monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., j) kolektor inwentaryzacyjny - 1 szt.; k) dysk twardy zewnętrzny USB - 1 szt., l) nośniki danych (Pendrive 1GB) - 45 szt., m) nośniki danych (Pendrive 4GB) - 5 szt., n) program LOTUS - IBM lub równoważny - 3 licencje, o) program NORTON SYSTEM WORKS lub równoważny - 1 licencja, p) MS Office 2007 PL OEM - 1 licencja, q) mysz komputerowa - 20 szt., r) klawiatura komputerowa - 20 szt., s) etui na 100 szt. CD - 2 szt. Zakres dostawy oraz szczegółowe wymagania dotyczące ww. urządzeń określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorąc udział w przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania określonej działalności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 2) Wykonali w sposób należyty w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania, tj. 04.06.2008 r. ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy urządzeń informatycznych, każda o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł), odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub aświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania ecyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz minimum dwóch dostaw urządzeń informatycznych, każda o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania, tj. 04.06.2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: przedmiotu dostawy, wartości brutto każdej z dostaw, odbiorców i dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że powyższe dostawy zostały wykonane należycie. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w tym postępowaniu (w zakresie art. 22 ust.1 Pzp) - o tym, że Wykonawca: - spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie tego zamówienia na podstawie przepisu - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.so.siedlce.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokoj nr 7c w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, 08-100 Siedlce (w godzinach jego pracy)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Pokoj nr 7 w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, 08-100 Siedlce (w godzinach jego pracy)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.