Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Legnica: Prace technologiczno-porządkowe związane z obsługą urządzeń produkcyjnych w IMN O/Legnica
Numer ogłoszenia: 11996 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, fax 076 8505501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace technologiczno-porządkowe związane z obsługą urządzeń produkcyjnych w IMN O/Legnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe wewnątrz hal produkcyjnych i wokół hal na drogach dojazdowych i placach magazynowych - na terenie Zakładu Doświadczalnego Hutnictwa. W Zakładzie odbywa się produkcja oraz przetwarzanie ołowiu, co powoduje wydzielanie się wewnątrz hal pyłów zawierających ołów oraz jego związki. Zakres prac obejmuje czynności sprzątania, prace przygotowawcze do remontu urządzeń wyłączonych z eksploatacji oraz prace podobne. Średni zakres prac obejmuje max 1500 godzin miesięcznie. Praca wykonywana jest na pierwszej i drugiej zmianie, z możliwością sporadycznego zatrudnienia na trzeciej zmianie, przez siedem dni w tygodniu, w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaopatrzył każdego pracownika w następujące środki ochrony osobistej: 1. Ubranie robocze z napisem zawierającym logo firmy-pracodawcy - 2 komplety dla każdego pracownika 2. Buty - trzewiki 3. Kask 4. Półmaska A1P3 SECURA 2000 5. Środki czystości osobistej (ręcznik, mydło, szczoteczka + pasta do zębów, krem ochronny do twarzy i rąk) Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy następujące środki ochrony osobistej: 1. Wkłady - pochłaniacze do półmasek typu A1P3. 2. Szelki bezpieczeństwa 3. Rękawice drelichowe i skórzane 4. Kombinezon pyłoszczelny 5. Okulary ochronne 6. Narzędzia pracy Zamawiający zapewni również pracownikom Wykonawcy dostęp do łaźni i stołówki. Każdy pracownik wykonujący zleconą pracę musi być przeszkolony w zakresie BHP i posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do wyznaczonych prac. Koszty wszelkich szkoleń swoich pracowników ponosi Wykonawca. Inspektor BHP Zamawiającego będzie pełnić funkcję Koordynatora ds. BHP nad pracownikami Wykonawcy. Zlecenia dla pracowników na wykonanie prac pilnych będą przekazywane Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym konieczność ich wykonania a dla prac planowanych w terminie do końca każdego miesiąca. Wykonawca musi zapewniać gotowość rozpoczęcia pracy przez swoich pracowników następnego dnia po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia zapotrzebowania na wykonanie pracy. Wykonawca spełni wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 grudnia 1999 roku dotyczącym pracy przy produkcji i przetwarzaniu cynku oraz ołowiu, tj. między innymi zapewni pracownikom czyszczenie i pranie odzieży roboczej i ochronnej oraz transport odzieży do wyspecjalizowanych pralni w zamkniętych pojemnikach. Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca posiadał polisę od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50000 zł. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami wykonywania robót objętych zamówieniem. Wykonawca dostosuje swoje działania w miejscu wykonywania robót do wymogów obowiązujących przepisów prawa oraz najwyższej wiedzy technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 95.12.00.00 - Usługi pracowników przemysłowych Kod CPV wg słownika 2008: 98.51.20.00 - Usługi pracowników przemysłowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz -Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o stanie zdrowia zezwalającym na pracę na danym stanowisku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, które potwierdzi, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl --> zakładka BIP --> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imn.gliwice.pl --> zakładka BIP --> zamówienia publiczne Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: IMN O/Legnica, 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli
- Modernizacja SSP - I/Jawor
- DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO CENTRALNEJ ZMYWALNI NACZYŃ
- DOSTAWY TLENU MEDYCZNEGO SPRĘŻONEGO, DWUTLENKU WĘGLA, TLENKU AZOTU ORAZ GAZU MEDYCZNEGO O DZIAŁANIU PRZECIWBÓLOWYM
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Legnicy.
- Usługa przeglądów, napraw planowanych i awaryjnych dźwignic
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.