eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Remont budynku przy ul. Narutowicza 9 w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Biała Podlaska: Remont budynku przy ul. Narutowicza 9 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 119937 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. , ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3436246, faks 083 3426837.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgl.bialapodlaska.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ul. Narutowicza 9 w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) remont elewacji z naprawą lub wymiana tynku, odtworzeniem detali architektonicznych, malowanie farbami silikatowymi, b) remont pokrycia dachowego - pokrycie dachu blachodachówką, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) wykonanie remontu klatki schodowej, e) wykonanie remontu lokalu na parterze z przystosowaniem go do zmiany sposobu użytkowania na lokal handlowy lub biurowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych 0/100) wniesionym w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne) - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Warunek uważa się spełniony, jeżeli: a) Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu działania odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. b) Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych objętym zamówieniem oraz zaświadczenie o przynależności do izb w rozumieniu ustawy z 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r nr 5, poz. 42 z późn. zm.), c) Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót elektrycznych objętym zamówieniem oraz zaświadczenie o przynależności do izb w rozumieniu ustawy z 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r nr 5, poz. 42 z późn. zm.), 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca posiada rusztowania ramowe elewacyjne w ilości 250 m2 b) Wykonawca wykonał remonty elewacji co najmniej 2 budynków wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej, o łącznej kubaturze co najmniej 2 000m3. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, wystawionymi przez inwestora robót, potwierdzającymi ilość i rodzaj wykonanych robót oraz że zostały one wykonane należycie. c) Wykonawca wykonał pokrycia dachowe blachą dachówkową o łącznej powierzchni co najmniej 300m2, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, wystawionymi przez inwestora robót, potwierdzającymi ilość i rodzaj wykonanych robót oraz że zostały one wykonane należycie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca posiada zapewnione środki finansowe do wysokości ceny złożonej oferty. Przez zapewnione środki finansowe rozumie się środki własne zgromadzone na podstawowym rachunku bankowym, jak również zdolność kredytową Wykonawcy. b) Wykonawca posiada umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych na kwotę co najmniej 10.000,00zł. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2. Oceny spełniania warunków przetargu komisja przetargowa dokona zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgl.bialapodlaska.pl/pliki/pobiez.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5 21-500 Biała Podlaska pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5 21-500 Biała Podlaska pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.