eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › zakup sprzętu rehabilitacyjnego, medycznego i mebli medycznych w celu utworzenia DDOM w SPZOZ we Włodawie jako kontynuacja leczenia osób starszych niesamodzielnych poprzez realizację świadczeń opiekuńczo - leczniczych i rehabilitacyjnych w celu przywrócenia im sprawności i zdolności funkcjonowania w środowisku w ramach projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Włodawa: zakup sprzętu rehabilitacyjnego, medycznego i mebli medycznych w celu utworzenia DDOM w SPZOZ we Włodawie jako kontynuacja leczenia osób starszych niesamodzielnych poprzez realizację świadczeń opiekuńczo - leczniczych i rehabilitacyjnych w celu przywrócenia im sprawności i zdolności funkcjonowania w środowisku w ramach projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 119935 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu rehabilitacyjnego, medycznego i mebli medycznych w celu utworzenia DDOM w SPZOZ we Włodawie jako kontynuacja leczenia osób starszych niesamodzielnych poprzez realizację świadczeń opiekuńczo - leczniczych i rehabilitacyjnych w celu przywrócenia im sprawności i zdolności funkcjonowania w środowisku w ramach projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Diatermia krótkofalowa do terapii polem elektromagnetycznym wysokiej częstotliwości. Wyposażenie: 2 szt. aplikatorów gumowych; 6 szt. podkładów filcowych dla aplikatorów gumowych; 2 szt. osłon bawełnianych; 2 szt. Taśm elastycznych o wymiarach 122 cm do mocowania elektrod gumowych. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim Zadanie 2 Urządzenie do krioterapii Urządzenie do krioterapii na ciekły azot ze zbiornikiem 30 l. Dane techniczne: czynnik roboczy ciekły azot (LN2); max temperatura strumienia gazu: -160 st. C; 5 stopni regulacji intensywności nadmuchu; jeden zbiornik ciekłego azotu powinien starczyć na ok. 65 zabiegów po 3 min. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim Zadanie 3 Aparat do laseroterapii współpracujący z aplikatorami skanującymi i sondami punktowymi. Wyposażenie: przewód sieciowy; wtyk łącznika zdalnej blokady; okulary ochronne szt. 2 ; etykiety ostrzegawcze; sonda punktowa IR808nm/400mW; uchwyt do sondy punktowej. Dokumenty: instrukcja użytkowania, Zadanie 4 Dwukanałowy aparat do elektroterapii. Wyposażenie: przewód sieciowy, kable pacjenta 2 szt.; elektrody do elektroterapii 6 x 6cm 4 szt, 7,5 x 9 cm 2 szt; pasy rzepowe 40 x 10 cm 2 szt., 100 x 10 cm 2 szt., pokrowce do elektrod, zapasowe bezpieczniki. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim. Zadanie 5 Lampa solux Lampa solux wyposażona w mikroprocesorowy sterownik z zegarem zabiegowym i regulacją natężenia promieniowania. Wyposażenie: przwód sieciowy 1 szt., promiennik 375W 1 szt., filtr czerwony 1 szt., filtr niebieski 1 szt., okulary ochronne dla pacjenta 1 szt., okulary ochronne dla terapeuty 1 szt. Dokumenty: instrukcja użytkowania, Zadanie 6 Kabina do ćwiczeń UGUL z osprzętem Kabina do ćwiczeń UGUL z osprzętem. Zadanie 7 Drabinka rehabilitacyjna o wymiarach 90 x 220 cm, boki drabinki wykonane ze sklejki sosnowej, szczeble z pełnego drewna bukowego, wszystkie szczeble w jednakowym ułożeniu, całość malowana ekologicznym lakierem bezbarwnym. Zadanie 8 Taśmy, piłki Komplet 3 szt. Taśm mniejszego oporu o długości 1,5 m, kolory żółty, czerwony, zielony. Piłki gimnastyczne: fi 65 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt. ; fi 75 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt. Zadanie 9 Rotory Rotor do ćwiczeń kończyn górnych. Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych - rower treningowy. Zadanie 10 stoły Stół do masażu z ręczną zmianą wysokości, 7-segmentowy przeznaczony do masaży suchych. Stół rehabilitacyjny składający się z dwóch segmentów. Zadanie 11 Aparat EKG 12-kanałowy z oprzyrządowaniem, mobilny. W skład zestawu wchodzi elektrokardiograf, wózek medyczny oraz laserowa drukarka zewnętrzna umożliwiająca wydruk w formacie A4. Zadanie 12 Defibrylator + zestaw do reanimacji wraz z torbą transportową, elektrodami wielofunkcyjnymi i 10 szt. Baterii. Zadanie 13 Meble medyczne 1. Krzesło obrotowe kąpielowe - prysznicowe. 2. Przyłóżkowa szafka medyczna 2 szt. 3. Szafa medyczna wykonana z blachy, drzwi przeszklone, półki ze szkła przestawne co 25mm, drzwi zamykane na klucz z zamkiem ryglujący w dwóch punktach. 4. Leżanka trzyczęściowa z uchwytem na prześcieradło szt. 3 5. Stojak na kroplówkę na kółkach, 6. Krzesło zmywalne szt. 25. 7. Fotel obrotowy z podłokietnikiem szt. 1 ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6, 33.12.32.00-0, 33.18.21.00-0, 33.19.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Aktualny dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Foldery informacyjne dotyczące oferowanego sprzętu ( opis, parametry, zdjęcie)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji pokój 109..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 w ramach Osi priorytetowej V. Wsparcie dla obszaru zdrowia. Numer i nazwa Dzioałania: 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia krótkofalowa do terapii polem elektromagnetycznym wysokiej częstotliwości; możliwość pracy w trybie ciągłym lub impulsywnym; czytelny panel sterujący; identyfikacja podłączonych elektrod; akustyczny sygnał zakończenia terapii. Dane techniczne : generowana częstotliwość 27,12 MHz; rodzaj emisji ciągła, pulsacyjna; moc przy emisji ciągłej od 0 do 100 W; moc przy emisji pulsacyjnej od 0 do 200 W; częstotliwość pracy pulsacyjnej 10Hz, 20Hz, 50Hz, 100Hz, 400Hz ; Czas trwania impulsu 65 ?s, 100 ?s, 200 ?s, 300 ?s, 400 ?s; zegar czasu ekspozycji od 1 do 30 minut. Wyposażenie: 2 szt. aplikatorów gumowych o wym. 12 x 18 cm; 6 szt. podkładów filcowych dla aplikatorów gumowych; 2 szt. osłon bawełnianych; 2 szt. Taśm elastycznych o wymiarach 122 cm do mocowania elektrod gumowych. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do krioterapii na ciekły azot ze zbiornikiem 30 l. Dane techniczne: czynnik roboczy ciekły azot (LN2); max temperatura strumienia gazu: -160 st. C; 5 stopni regulacji intensywności nadmuchu; jeden zbiornik ciekłego azotu powinien starczyć na ok. 65 zabiegów po 3 min. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do laseroterapii współpracujący z aplikatorami skanującymi i sondami punktowymi; moc sond i aplikatorów regulowana; tryb emisji: ciągły i impulsowy; regulacja wypełnienia lub czasu impulsu; tryb pracy programowy/manualny; duży czytelny wyświetlacz; obsługa w trybie graficznym; system informacji kontekstowy; możliwość automatycznego powtórzenia zabiegu; edycja nazw programów przez użytkownika; wyświetlacz graficzny; licznik czasu pracy sond laserowych; stabilizacja i regulacja mocy sond. Dane techniczne: regulacja mocy 25-100%; tryb pracy źródeł ciągła impulsowa; zakres częstotliwości od 1 do 5000Hz; wypełnienie od25 do 75%, impuls 50us; ilość programów zabiegowych 50; ilość sekwencji zabiegowych10; ilość sekwencji skanera 25; lokacje pamięci dla programów uż. 20; zegar zabiegowy max 99:59 min, krok 1s; zasilanie 230V, 50Hz, 40W. Wyposażenie: przewód sieciowy; wtyk łącznika zdalnej blokady; okulary ochronne szt. 2 ; etykiety ostrzegawcze; sonda punktowa IR808nm/400mW; uchwyt do sondy punktowej. Dokumenty: instrukcja użytkowania,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy aparat do elektroterapii. Elektroterapia , prądy: interferencyjne (izoplanarny, dynamiczny, statyczny, jednokanałowy AMF); TENS (symetryczny, asymetryczny; naprzemienny, Burst); TENS do terapii porażeń spastycznych; Kotz a / rosyjska stymulacja ; tonoliza; diadynamiczne (MF, DF, CP, CP-ISO, LP); impulsowe (prostokątny, trójkątny) ; impulsowe wg Traberta, Leduca, neofaradyczny; unipolarne falujące; galwaniczne; mikroprądy. Elektrodiagnostyka: elektrodiagnostyka z graficzną prezentacją krzywej I / t; automatyczne wyliczanie reobazy, chronaksji, współczynnika akomodacji. Wyposażenie: przewód sieciowy, kable pacjenta 2 szt.; elektrody do elektroterapii 6 x 6cm 4 szt, 7,5 x 9 cm 2 szt; pasy rzepowe 40 x 10 cm 2 szt., 100 x 10 cm 2 szt. , pokrowce do elektrod, zapasowe bezpieczniki. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa solux wyposażona w mikroprocesorowy sterownik z zegarem zabiegowym i regulacją natężenia promieniowania, promieniowanie podczerwone IR-A, stabilna konstrukcja mechaniczna, trwała i niezawodna klawiatura, mikroprocesorowe sterowanie praca, lampy, wymuszone chłodzenie tubusa, siatka zabezpieczające. Funkcjonalność: zegar zabiegowy; filtry czerwony i niebieski; regulacja jasności świecenia; wyświetlacz jasność/ czas; programowanie sekwencji jasność/czas. Parametry techniczne: maksymalna moc żarówki 375 W, regulacja jasności 10 - 100%, krok 10 %, zegar zabiegowy 1 - 30 min. Wyposażenie: przwód sieciowy 1 szt., promiennik 375W 1 szt., filtr czerwony 1 szt., filtr niebieski 1 szt., okulary ochronne dla pacjenta 1 szt., okulary ochronne dla terapeuty 1 szt. Dokumenty: instrukcja użytkowania,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kabina do ćwiczeń UGUL z osprzętem. Konstrukcja stalowa, malowana farbą proszkową, wymiary 200 x 198 x 200 lub 200 x 200 x 200. Osprzęt: - linka do podwieszeń i ćwiczeń w obciążeniu dł. 1600 mm - 8 szt. linka do podwieszeń i ćwiczeń w obciążeniu dł. 960 mm - 2 szt. Linka do ćwiczeń wspomaganych dł. 2450 mm - 1 szt. Linka do ćwiczeń z obciążeniem dł. 3750 mm - 2 szt. Podwieszka przedramion i podudzi 100 x 420mm - 2 szt. Podwieszka ud i ramion 145 x 540 mm - 2 szt. Podwieszka pod miednicę 230 x 750 mm - 1 szt. Podwieszka klatki piersiowej 230 x 700/ 100 mm - 1 szt. Podwieszka pod głowę 170 x 540 mm - 1 szt. Podwieszka stóp 75 x 570 mm - 2 szt. Podwieszka dwustawowa ze skóry - 2 szt. Pas do wyciągu za miednicę ,uniwersalny - 1 szt. Kamaszek ze skóry - 1 szt. Ciężarek miękki 0,5 kg - 2 szt. Ciężarek miękki 1 kg - 2 szt. Ciężarek miękki 1,5 kg - 1 szt. Ciężarek miękki 2,0 kg - 1 szt. Ciężarek miękki 2,5 kg - 1 szt. Ciężarek miękki 3,5 kg - 1 szt. Esik - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabinka rehabilitacyjna o wymiarach 90 x 220 cm, boki drabinki wykonane ze sklejki sosnowej, szczeble z pełnego drewna bukowego, wszystkie szczeble w jednakowym ułożeniu, całość malowana ekologicznym lakierem bezbarwnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy, piłki Komplet 3 szt. Taśm mniejszego oporu o długości 1,5 m, kolory żółty, czerwony, zielony. Piłki gimnastyczne: fi 65 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt. ; fi 75 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotory Rotor do ćwiczeń kończyn górnych. Rotor powinien posiadać płynną regulację oporu, regulacja wysokości w rotorze, możliwość montażu do kraty kabiny do ćwiczeń lub do ściany. Dane techniczne: długość 38 cm, wysokość 71 cm, waga 8 kg. Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych - rower treningowy. Dane techniczne: maksymalna waga użytkownika 100 kg, system oporu mechaniczny, płynna ręczna regulacja oporu, regulacja wysokości siedziska, kierownica pokryta miękką pianką, pedały z paskami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stoły Stół do masażu z ręczną zmianą wysokości, 7-segmentowy przeznaczony do masaży suchych, lekka i stabilna konstrukcja , regulacja wysokości przy pomocy ręcznego podnośnika śrubowego, podnośnik lędźwiowy regulowany ręcznie poprzez pokręcanie leżyskiem, bez otworu na twarz. Dodatkowe opcje: sterowanie pilotem nożnym, okrągłe wycięcie z miękką poduszka i zatyczką, uchwyt na ręcznik papierowy, kółka jezdne, komplet klinów do masażu. Dane techniczne: leżysko 1950 x 680 mm, wysokość stołu od 450 do 950 mm, kąt odchylenia zagłówka -80 do 45 stopni, kąt odchylenie podnóżka od 0 do 40 stopni, regulacja podłokietników od 0 do 180 mm, wysokość podnośnika lędźwiowego max. 90 mm, dopuszczalne obciążenie 200 kg. Stół rehabilitacyjny składający się z dwóch segmentów. Regulacja wysokości przy pomocy ręcznego podnośnika dla wersji manualnej. Stół powinien posiadać dwa otwory znajdujące się w części leża oraz podgłówku. Po bokach stołu powinny być uchwyty do mocowania pasów stabilizacyjnych. Wysokość stołu regulowana od 60 do 88 cm, regulacja wysokości ręczna - korbą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG 12-kanałowy z oprzyrządowaniem, mobilny. W skład zestawu wchodzi elektrokardiograf, wózek medyczny oraz laserowa drukarka zewnętrzna umożliwiająca wydruk w formacie A4. Specyfikacja techniczna: kolorowy wyświetlacz graficzny, panel dotykowy, klawiatura alfanumeryczna i funkcyjna, sygnalizacja złego podłączenia poszczególnych elektrod, baza pacjentów z pamięcią 500 badań, możliwość wydruku badania na drukarce zewnętrznej w formacie A4, magazynowanie badań na pamięci USB, możliwość przenoszenia badań do i z komputera użytkownika lub innego aparatu ekg , komunikacja z komputerem PC poprzez interfejs USB, możliwość wykonania badan spirometrycznych, automatyczna analiza i interpretacja, praca w trybie auto lub manual, sygnał ekg z 12 odprowadzeń standardowych, , prezentacja na ekranie przebiegów z 3, 6 lub 12 odprowadzeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator z zestawem do reanimacji wraz z torbą transportową, elektrodami wielofunkcyjnymi i 10 szt. baterii. Opis defibrylatora: prosta obsługa, tryb półautomatyczny, defibrylacja dwufazowa niskoenergetyczna, komunikaty głosowe i tekstowe prowadzące przez wszystkie czynniki ratownicze, interfejs graficzny, monitor LCD min. 3, pamięć wewnętrzna, zasilane bateryjne, trwałość baterii min. 5 lat w trybie gotowości do użycia, okres przydatności elektrod min. 5 lat, powinien posiadać wskaźnik sprawności aparatu i rozładowania baterii, Elektrody z wbudowanym czujnikiem głębokości i tempa ucisku. Parametry techniczne: energia defibrylacji od 50 do 200 J; impuls defibrylacyjny dwufazowy, niskoenergetyczny i typu RBW; czas ładowania 10 sekund do energii 200 J; podtrzymanie ładunku 30 sekund; zakres pomiaru częstości akcji serca (HR) od 30 do 300 ud/min; wzmocnienie ekg regulowane automatycznie, pamięć 3,5 godz. Zapisu; odporny na wstrząsy, wibracje, pyły, i wodę. Zestaw reanimacyjny powinien zawierać: butlę tlenowa 2 l, reduktor z szybkozłączem typu AGA ze skokowa regulacja przepływu O2 od 0 do 25 l na min ze złączką tlenową, worek samorozprężalny silikonowy z rezerwuarem tlenu i maskami nr 3 i 5 ; maski do prowadzenia tlenoterapii dla dorosłych, filtry antybakteryjne min. 5 szt; ssak ręczny z pojemnikiem i cewnikami lub ręczno nożny; laryngoskop z oświetleniem standardowym z łyżkami MC nr 1,2,3, rurki ustno gardłowe typu Guedala 6 rozmiarów; kleszcze Megilla; rurki intubacyjne nr 6,7,8,10; latarka diagnostyczna; kompres gazowy 5 x 5 cm; płyn do dezynfekcji min 25 ml; nóż i nożyczki ratownicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne 1. Krzesło obrotowe kąpielowe - prysznicowe. Konstrukcja ze stali nierdzewnej, otwory w siedzisku ułatwiające ociekanie wody, regulacja wysokości od 39 do 49 cm szerokość siedziska 50 cm +/- 2cm, głębokość siedziska 37 cm +/- 2 cm, wysokość oparcia 37 cm +/- 2 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 110 kg. 2. Przyłóżkowa szafka medyczna 2 szt. wyposażona w szufladę, w drzwiczkach uchwyt i zatrzask magnetyczny. Szafka i szuflada otwierają się z obu stron. Blat z powłoką melaminową, z regulowana wysokością położenia oraz możliwością swobodnego obrotu, wysunięcia i położenia. Szafka powinna posiadać kółka, a w dwóch z nich powinna być blokada. Wymiary wys. 800 mm , szer. 610 mmcm gł. 420 mm, +/- 50mm 3. Szafa medyczna wykonana z blachy, drzwi przeszklone, półki ze szkła przestawne co 25mm, drzwi zamykane na klucz z zamkiem ryglujący w dwóch punktach. Wymiary wysokość ok 1800 mm , szerokość 600 mm, głębokość 435 mm . 4. Leżanka trzyczęściowa z uchwytem na prześcieradło szt. 3 . Konstrukcja z profili stalowych pokrytych farba proszkowa, nogi zabezpieczone stopkami z tworzywa, leże i wezgłowie z płyty pokrytej pianką poliuretanową i obszyte materiałem zmywalnym. Szerokość 700mm długość minimum 1900mm, wysokość ok 720 mm, kat nachylenia wezgłowia i nóg od 0 do 30 stopni, obciążenie do 150 kg 5. Stojak na kroplówkę na kółkach, konstrukcja metalowa pokryta farbą proszkowa i powłoka galwaniczna. 6. Krzesło zmywalne szt. 25. Konstrukcja stal chromowana , siedzisko i oparcie pokryte eko skórą. 7. Fotel obrotowy z podłokietnikiem szt. 1 . Wykonany z ekoskóry, posiada regulowana wysokość, grube wysokie oparcie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.