eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wymiana urządzeń pomiarowych zużycia ciepła wraz z dostawą oprogramowania do zdalnego elektronicznego odczytu zużycia ciepła w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Bielsko-Biała: Wymiana urządzeń pomiarowych zużycia ciepła wraz z dostawą oprogramowania do zdalnego elektronicznego odczytu zużycia ciepła w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 119872 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55004 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 499 06 02, faks 33 499 06 02; 499 06 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana urządzeń pomiarowych zużycia ciepła wraz z dostawą oprogramowania do zdalnego elektronicznego odczytu zużycia ciepła w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana urządzeń pomiarowych zużycia ciepła oraz dostawa oprogramowania do zdalnego elektronicznego odczytu zużycia ciepła w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty budowlano-remontowe w zakresie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania polegające na wymianie ciepłomierzy istniejących na fabrycznie nowe ciepłomierze z modułami radiowymi w liczbie ok. 136 szt, w tym: a) ok. 133 szt. ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych, znajdujących się w obiektach społecznego budownictwa mieszkaniowego, o którym mowa w art. 2 pkt 12 ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2011r. Nr 177, poz. 154 z późn. zm.) (PKOB 11) z wyłączeniem lokali użytkowych, b) ok. 3 szt. ciepłomierzy w lokalach użytkowych, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3, 2) dostawę, instalację i wdrożenie oprogramowania do zdalnego elektronicznego odczytu zużycia ciepła, 3) przygotowanie baz danych budynków i lokali w urządzeniach odczytowych w zakresie niezbędnym do późniejszego wprowadzenia ciepłomierzy i prowadzenia odczytów, w oparciu o dane przekazane przez Zamawiającego, 4) przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi oprogramowania i urządzenia odczytowego (tj. przygotowanie oprogramowania do pracy, ustawienia i obsługa programu, odczyt i programowanie nakładek). 3. Podane w ust. 2 liczby ciepłomierzy mają charakter szacunkowy. Zamawiający przewiduje, że liczba faktyczne wymienionych ciepłomierzy może się zmienić w stosunku do liczby wskazanych w ust. 2 w granicach ?20%, bez prawa Wykonawcy do jakichkolwiek roszczeń z tytułu zmniejszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.00.00 - Liczniki 38.55.10.00 - Liczniki energii 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APATOR POWOGAZ S.A., ul. Klemensa Janickiego 23/25, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71119,71

  • Oferta z najniższą ceną: 71119,71 / Oferta z najwyższą ceną: 79097,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.