eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Józefa Marka w Tymbarku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Tymbark: Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Józefa Marka w Tymbarku.
Numer ogłoszenia: 119820 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im.Józefa Marka w Tymbarku , Tymbark 354, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 18 3325280, faks 18 3325280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.tymbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa utworzona przez JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Józefa Marka w Tymbarku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Tymbarku im. Józefa Marka, 34-650 Tymbark 354 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa i owoce będzie obejmować: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03221000-6, 03222300-6 Nazwa asortymentu Ilość Jednostka miary Ziemniak bez uszkodzeń 2300kg Kapusta biała bez uszkodzeń 290kg Kapusta czerwona bez uszkodzeń 157kg Kapusta kiszona 1kg woreczek 189kg Marchew bez uszkodzeń 189kg Pietruszka bez uszkodzeń 95kg Jabłka 1 klasa Champion 126kg Cebula bez uszkodzeń 44kg Burak ćwikłowy 220kg Seler bez uszkodzeń 13kg Fasola Jasiek 400g 315szt. Groch łuskany luzem 25kg Pietruszka natka 76 pęczków Pieczarka świeża 44kg Kapusta pekińska 19szt. Ogórek kiszony 350 g, woreczek foliowy 32szt. Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15811000-6 azwa asortymentu Ilość Jednostka miary Bułka zwykła ( 100g) 5922 szt. Chleb pszenny ( 550) 44 szt. Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15331170-9 Nazwa asortymentu Ilość Jednostka miary Mrożonka kompotowa 6 składnikowa zamrożona w op. do 500g 126kg Mrożonka 6 składnikowa warzywna zamrożona w op. do 500 g 44kg Kalafior mrożony w op. do 500 g 25kg Fasola mrożona zielona szparagowa w op. 500 g , 76szt. Truskawka mrożona bez szypułek w op. do 500 g 25kg Zupa pieczarkowa mrożona w op. do 500 g zaw. pieczarka ok. 25% 44kg Pyzy z mięsem mrożone w op. do 500 g zaw. grysik ziemniaczany, mięso wieprzowe 9%, wołowe 4, 5 % 126kg Filet panga bez glazury ( SHP) 95kg Filet mintaj bez glazury ( SHP) 19kg Dostawa oznaczona jako Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery : Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6 Nazwa asortymentu Ilość Jednostka miary Majonez stołowy 850 g zaw. olej roślinny, woda, ocet, musztarda, żółtka kurze 1,1% słoik szklany 25 szt. Jajka ściółkowe kl. I 4000szt. Olej kujawski z pierwszego tłoczenia butelka z tworzywa sztucznego dopuszczona do żywności 1l 107 szt. Musztarda stołowa 900g słoik szklany 4szt. Ogórek konserwowy zaw. ogórek, woda, ocet, sól, przyprawy smakowe, słoik szklany masa netto 870g 38 szt. Cukier op. 1 kg 126kg Cukier puder op. do 1 kg 6kg Mąka poznańska typ 500 op. do 1 kg 113 kg Mąka ziemniaczana 0,5 kg 13szt. Ryż biały długoziarnisty 76kg Makaron zacierka 250g 95szt. Makaron świderki 500 g zaw. mąka durum 189szt. Makaron Spaghetti 500 g zaw. mąka durum 76szt. Makaron nitki 250 g zaw. mąka, jaja 23,8 %, woda 76szt. Kasza jęczmienna mazurska op. do 1 kg 57kg Kasza manna zaw. gluten 13kg Koncentrat pomidorowy 30% 200g, słoik szklany 315szt Sól 1kg opakowanie foliowe 76kg Barszcz biały 0,66g zaw. mąka pszenna 12,1%, warzywa 0,9% 95szt. Zupa pieczarkowa w proszku 0, 45 g zaw. grzyby 10,5%,warzywa 2% 110szt. Żurek śląski 45 g zaw. mąka żytnia 14,6%, boczek prażony 5,5 %, tłuszcz roślinny 126 szt. Zupa grochowa w proszku 0, 75 g zaw. mąka grochowa 61%, tłuszcz wędzony wieprzowy 4,5 % 63szt. Przyprawa do zup, sosów, magii - woda, sól substancje wzmacniające, glutamin sodu E635, butelka szklana o poj. 1l 69szt. Przyprawa warzywna do potraw 200g Vegeta lub równoważna zawierająca suszone warzywa 15,5 % (marchew, pasternak, ziemniaki, cebula, seler, natka pietruszki), skrobia kukurydziane, węglowodany 24,5% 151szt. Sos pieczeniowy ciemny zaw. mąka pszenna, ryżowa, warzywa suszone 2, 7% zapach E 635 25 szt. Sos do Spaghetti, warzywa suszone 48% zioła 1% 76szt. Sos słodko- kwaśny zaw. warzywa :marchew9%, cebula 9%, pomidory 8,3, papryka czerwona 8% 57 szt. Rosół z kury w kostkach zaw. sól, tłuszcz roślinny i i kurzy 3%, ekstrakt mięsa kurzego 0,1%. W opakowaniu 18 kostek 180g 44 opak Pieprz mielony naturalny 20 g 63szt. Papryka słodka mielona 20g 38szt. Liść laurowy 0,15 g 38szt. Czosnek granulowany 20 g 82szt. Ziele angielski 20 g 38szt. Majeranek 5g 76 szt. Dostawa oznaczona jako Część V mięso świeże, wędliny i drób: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9 Nazwa asortymentu Ilość Jednostka miary Filet z kurczaka 82kg Schab bez kości 97kg Karczek bez kości 141kg Kości wieprzowe 226kg Ćwiartka z kurczaka 220kg Łopatka wieprzowa bez kości 346kg Parówka z indyka 44kg Mięso mielone wieprzowo- wołowe 19kg Kiełbasa zwyczajna kotlarska 158kg Żeberka wieprzowe ekstra 23kg Wątróbka drobiowa 25kg Smalec 200g w kostkach 139szt. Dostawa oznaczona jako Część VI mleko i produkty mleczarskie: Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3 Nazwa asortymentu Ilość Jednostka miary Margaryna 250 g zaw. tłuszczu palmowego 30%, olej roślinny 0,3%, ogólna zawartość tłuszczu 80 % 265szt. Mleko 3,2% woreczek w op. do 1l 16litr Masło ekstra 200g zaw. tłuszczu 82% 277szt. Ser biały tłusty zawartość tłuszczu min. 7 % 44kg Śmietana kremowa 30% pasteryzowana 400g 403szt. Śmietana ukwaszona 15 % 500g 19szt. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Tymbarku 345. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: - Część I świeże warzywa i owoce - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. - Część II wyroby piekarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 10.00. - Część III mrożone artykuły spożywcze - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. - Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - dwa razy w tygodniu w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. - Część V mięso świeże, wędliny i drób - trzy razy w tygodniu w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. - Część VI mleko i produkty mleczarskie - dwa razy w tygodniu w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych- produkty równoważne. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6, 15.81.10.00-6, 15.33.11.70-9, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w części IV pkt 1 i 2 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.tymbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Józefa Marka 34-650 Tymbark 354.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Józefa Marka 34-650 Tymbark 354.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.