eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w roku szkolnym 2009/2010, w dniach nauki szkolnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Serock: Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w roku szkolnym 2009/2010, w dniach nauki szkolnej
Numer ogłoszenia: 119759 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli , Rynek 4, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 782 62 98, faks 0-22 768 35 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w roku szkolnym 2009/2010, w dniach nauki szkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w roku szkolnym 2009/2010, w dniach nauki szkolnej. Przewiduje się ponadto wyjazdy dodatkowe związane z zawodami sportowymi jak i innymi wynikającymi z realizacji statutowych zadań szkół. 2) Zakres usług obejmuje dowóz dzieci z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków) do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Szczegółowy harmonogram tras dowozu i odwozu uczniów (godziny przejazdów autobusów i ich odjazdów) ustalone zostaną wspólnie z Zamawiającym, Dyrektorem Szkoły, Przewoźnikiem, który wygrał przetarg na trasę, przed rozpoczęciem roku szkolnego 2009/2010. 3) Wykonawca zapewnia autobus spełniający wymogi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 4) Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami. Zamówienie obejmuje 4 trasy dowożenia: 1) Trasa I - dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku z miejscowości: Cupel-Kania Polska-Kania Nowa-Nowa Wieś-Łacha-Gąsiorowo-Wierzbica, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 190 km, - czas dowożenia w godzinach 650 - 940 , - czas odwożenia w godzinach 1230 - 1730 , Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 2) Trasa II - dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Dębe-Izbica-Jachranka- Skubianka-Karolino-Marynino-Ludwinowo Zegrzyńskie-Wola Kiełpińska-Bolesławowo-Guty-Stanisławowo-Ludwinowo Dębskie- Święcenica-Zabłocie-Wola Smolana-Szadki, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 230 km, - czas dowożenia i odwożenia w godzinach 630 - 1730 (z dwiema przerwami 0,5h podczas dowożenia) Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 3) Trasa III - dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Jadwisinie i Zespołu Szkół w Zegrzu z miejscowości: Karolino- Stasi Las- Jadwisin- Borowa Góra- Dosin- Zegrze (podjazd pod szkołę), - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 100 km, - czas dowożenia w godzinach 640 - 800, - czas odwożenia w godzinach 1330 - 1730, Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100% 4) Trasa IV - dowożenie uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69, z miejscowości: Serock-Stasi Las-Jadwisin-Borowa Góra-Wola Kiełpińska-Dębe do Legionowa, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 70 km., - czas dowożenia w godzinach 710 - 810, - czas odwożenia w godzinach 1430 - 1530, Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1dzień usługi - 100%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie łącznie 6.500,00 zł w tym 2.000,00 zł tylko na trasę I, 2.000,00 zł tylko na trasę II, 1.500,00 zł tylko na trasę III, 1.000,00 zł tylko na trasę IV, może być wnoszone w: a) pieniądzu: przelewem na rachunek nr 04 1370 1066 0000 1804 4036 5500. b) Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że (poręczenie kasy jest zawsze w pieniądzu) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginalne dokumenty powinny być złożone w pok.26. 2. Wadium powinno zostać wniesione do dnia 07.08.2009r. do godz. 10:00. W tym terminie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Serock w pok. Nr 26 muszą zostać złożone oryginały w/w firm dotyczące wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się w dniu otwarcia ofert do godz. 10:00 na koncie bankowym Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować okres związany ofertą tj. 30 dni liczone od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 5. Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związany ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) został wykluczony z postępowania, c) oferta którego została odrzucona. 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655), 5) złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art.26 ust.3 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 6) Przedstawienie dowodu dysponowania autobusem o co najmniej 40 miejscach siedzących, którym będzie wykonywana usługa przewozowa, poprzez potwierdzenie kserokopią dowodu rejestracyjnego własności autobusu, bądź przedstawienie umowy cywilnoprawnej potwierdzającej prawo dysponowania autobusem, którym będzie wykonywana usługa. Umowa musi obejmować co najmniej okres wykonywania zamówienia tj. 01.09.2009r. do 25.06.2010r. Do obsługi trasy IV dowożenia do Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie może być oferowany autobus o co najmniej 20 miejscach siedzących, wyposażony na co najmniej dwóch siedzeniach w pasy bezpieczeństwa usytuowane poza pierwszym rzędem za kierowcą, załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną trasę dowożenia uczniów z gminy Serock w roku szkolnym 2009/2010 - Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą autobusów, tzn. jeden autobus może być proponowany do obsługi tylko jednej trasy. 7) Potwierdzenie dobrego stanu technicznego pojazdu, którym będzie wykonywana usługa przewozowa (zaświadczenie uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym pojazdu). 8) Przedstawienie polisy ubezpieczenia OC i NW, na pojazd zgłoszony do przewozu, 9) Dysponowanie osobami, w tym minimum jednym kierowcą posiadającym udokumentowane uprawnienia do prowadzenia pojazdu, który zostanie oddelegowany do wykonywania przedmiotu zamówienia, przy czym jeden kierowca może być przedstawiony do obsługi tylko jednej trasy, załącznik Nr 3 do SIWZ,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) 1) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, załącznik Nr 1 do SIWZ, 4) Przedstawienie dowodu dysponowania autobusem o co najmniej 40 miejscach siedzących, którym będzie wykonywana usługa przewozowa, poprzez potwierdzenie kserokopią dowodu rejestracyjnego własności autobusu, bądź przedstawienie umowy cywilnoprawnej potwierdzającej prawo dysponowania autobusem, którym będzie wykonywana usługa. Umowa musi obejmować co najmniej okres wykonywania zamówienia tj. 01.09.2009r. do 25.06.2010r. Do obsługi trasy IV dowożenia do Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie może być oferowany autobus o co najmniej 20 miejscach siedzących, wyposażony na co najmniej dwóch siedzeniach w pasy bezpieczeństwa usytuowane poza pierwszym rzędem za kierowcą, załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną trasę dowożenia uczniów z gminy Serock w roku szkolnym 2009/2010 - Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą autobusów, tzn. jeden autobus może być proponowany do obsługi tylko jednej trasy. 5) Potwierdzenie dobrego stanu technicznego pojazdu, którym będzie wykonywana usługa przewozowa (zaświadczenie uprawnionej jednostki o aktualnym badaniu technicznym pojazdu). 6) Przedstawienie polisy ubezpieczenia OC i NW, na pojazd zgłoszony do przewozu, 7) Dysponowanie osobami, w tym minimum jednym kierowcą posiadającym udokumentowane uprawnienia do prowadzenia pojazdu, który zostanie oddelegowany do wykonywania przedmiotu zamówienia, przy czym jeden kierowca może być przedstawiony do obsługi tylko jednej trasy, załącznik Nr 3 do SIWZ, 8) Dowód wniesienia wadium łącznie 6.500,00 zł, w tym 2.000,00 zł tylko na trasę I, 2.000,00 zł tylko na trasę II, 1.500,00 zł tylko na trasę III, 1.000,00 zł tylko na trasę IV. 9) Wypełniony i podpisany formularz oferty, załącznik Nr 4 do SIWZ, 10) Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralna część niniejszej SIWZ, załącznik Nr 5a i 5b do SIWZ, B) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: Wszystkie dokumenty, oświadczenia, informacje wymienione w pkt 10 składane są wspólnie przez partnerów z wyjątkiem wymienionych w pkt 10 ppkt 2-3, które składane są przez każdego z partnerów z osobna. 1) pełnomocnictwo / upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Dokumenty wymienione w pkt 10 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Rynek 4, 05-140 Serock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, pok. nr 24 Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Serocku z miejscowości: Cupel-Kania Polska-Kania Nowa-Nowa Wieś-Łacha-Gąsiorowo-Wierzbica, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 190 km, - czas dowożenia w godzinach 650 - 940 , - czas odwożenia w godzinach 1230 - 1730 , Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100%.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Dębe-Izbica-Jachranka- Skubianka-Karolino-Marynino-Ludwinowo Zegrzyńskie-Wola Kiełpińska-Bolesławowo-Guty-Stanisławowo-Ludwinowo Dębskie- Święcenica-Zabłocie-Wola Smolana-Szadki, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 230 km, - czas dowożenia i odwożenia w godzinach 630 - 1730 (z dwiema przerwami 0,5h podczas dowożenia) Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100%.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Jadwisinie i Zespołu Szkół w Zegrzu z miejscowości: Karolino- Stasi Las- Jadwisin- Borowa Góra- Dosin- Zegrze (podjazd pod szkołę), - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 100 km, - czas dowożenia w godzinach 640 - 800, - czas odwożenia w godzinach 1330 - 1730, Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1km usługi - 100%.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dowożenie uczniów do Powiatowego Zespołu Szkół Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69, z miejscowości: Serock-Stasi Las-Jadwisin-Borowa Góra-Wola Kiełpińska-Dębe do Legionowa, - dzienna trasa dowożenia i odwożenia wynosi około 70 km., - czas dowożenia w godzinach 710 - 810, - czas odwożenia w godzinach 1430 - 1530, Kryterium oceny oferty: Cena brutto za 1dzień usługi - 100%.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.