Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Racibórz: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z wyliczeniem planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym dla zadania Budowa AQUAPARKU przy ul. Zamkowej nr 4 w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 119746 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, fax 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z wyliczeniem planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym dla zadania Budowa AQUAPARKU przy ul. Zamkowej nr 4 w Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z wyliczeniem planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym dla zadania Budowa AQUAPARKU przy ul. Zamkowej nr 4 w Raciborzu. Podstawowe dane techniczne: 1) baseny: a) główna niecka basenu o wymiarach 25x14,5x1,00-1,80 m, o powierzchni 362,5 m2, b) basen rekreacyjny o zróżnicowanych kształtach z atrakcjami wodnymi o powierzchni w granicach 100-120 m2 i głębokości 0,70-1,20 m, c) wyposażenie basenu rekreacyjnego: bicze, gejzery, sztuczna rzeka, grzybek wodny, mostki, podwodne schody, hamownia dla dwóch zjeżdżalni rurowych: wewnętrznej do 50 m oraz zewnętrznej 80-100 m, d) brodzik o pow. ok. 20m2 oraz głębokości ok. 0,30 m wraz z jedną lub dwoma małymi zjeżdżalniami oraz z dostępem do pokoju dla matki z dzieckiem, e) 3 wanny hydromasażu: jacuzzi, solanka, borowina - każde na 6-8 osób, 2) pomieszczenia odnowy biologicznej: a) ciepłolecznictwo - 2 sauny, b) światłolecznictwo - 2: solarium, naświetlania, c) przeznaczone do masażu, d) wariantowo grota solna i krioterapia, 3) pomieszczenie rekreacyjno-sportowe - sala do ćwiczeń sprawnościowych (aerobic, fitness) o pow. ok. 80-100 m2 wraz z atlasem siłowym (pod kątem rekreacji ruchowej), 4) gastronomia: a) kawiarnia dla około 30 osób ubranych w strefie zewnętrznej z możliwością obserwacji parku wodnego, b) wariantowo bufet dla około 10 osób w kostiumach kąpielowych - dostęp wyłącznie z hali basenowej, 5) widownia na około 50 miejsc - wariantowo z dostępem do kawiarni, 6) salka konferencyjna dla około 30-40 osób, 7) zaplecze szatniowo-sanitarne, m.in. z dostępem dla niepełnosprawnych: a) przebieralnie zbiorowe typu kabin przejściowych lub stałych z szafkami zbiorowymi, b) węzły sanitarne oraz natryski, c) pomieszczenie dla matki z dzieckiem usytuowane przy brodziku - m.in. stół do przebierania dziecka, 8) pomieszczenia: a) personelu instruktorskiego i ratowników z zapleczem szatniowo-sanitarnym, b) obsługi basenu, c) administracji, d) gospodarcze i porządkowe, 9) miejsca parkingowe. Szacunkowa średnia przelotowość godzinowa całego obiektu może wynieść ok. 80-100 osób (dzienna ok. 1200-1600 osób).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 0 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności : a). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektonicznym bez ograniczeń, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego z zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 50 000 PLN. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty.W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia potwierdzające Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa i Architektów. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- 12/2024 Dostawa wyrobu medycznego - Endoproteza odwrócona stawu barkowego dla Szpitala Rejonowego w Raciborzu przy ul. Gamowskiej 3.
- 10/2024 Wymiana pokrycia dachowego na bloku B w Szpitalu Rejonowym im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2024 r.
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owców; Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 rok
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2024 r.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy progu piętrzącego na rzece Narew przy miejscowości Rzędziany na terenie Narwiańskiego Parku Narodowego".
- Budowa świetlicy wiejskiej w Tragaminie
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Raciborowska
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.