eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ Szpitala Powiatowego w Gryfinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Gryfino: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ Szpitala Powiatowego w Gryfinie
Numer ogłoszenia: 119735 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162354 w. 175, fax 091 4162109 w. 175.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ Szpitala Powiatowego w Gryfinie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy kompleksowego świadczenia usług pralniczych dla SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: - usługi prania i czyszczenia na sucho - kod CPV 93100000-9 - usługi dezynfekcji - kod CPV 74721100-0 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla obiektów SPZOZ Szpitala Powiatowego w Gryfinie. Pod pojęciem kompleksowej usługi pralniczej należy rozumieć: - przyjmowanie ,ewidencjonowanie zleconego prania, - pranie, dezynfekcja, odplamianie w trakcie procesu prania, krochmalenie, suszenie, prasowanie, maglowanie w zależności od rodzaju asortymentu, - naprawianie bielizny uszkodzonej w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, itp. - stosowanie technologii prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do dezynfekcji, - wykorzystywanie do procesu prania, odplamiania i dezynfekcji środków dopuszczonych do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przygotowanie wypranego prania do transportu, które polegać będzie na: - opakowaniu w jednorazowe worki wraz z segregacją asortymentową- każdy asortyment oddzielnie np.: poszwy, poszewki, prześcieradła, ręczniki, (pozostałe asortymenty), - czytelnym podpisaniu na jaki Oddział /Piętro winna być dostarczona, - załączenie czytelnego opisu zawartości opakowań ( nazwa asortymentu +ilość sztuk w opakowaniu). Przewidywany asortyment: - poszwy, poszewki, prześcieradła, poszewki na jasiek, ręczniki-kąpielowe, duże, małe, ścierki, obrusy, serwety, koce, narzuty łóżkowe, poduszki, kołdry, firany, zasłony, materace i inne wg zapotrzebowania. Organizacja dostaw oraz odpowiedzialność i wymagania: - Zleceniobiorca zobowiązany będzie do protokolarnego odbioru bielizny brudnej i protokolarnej dostawy bielizny czystej codziennie/lub na telefoniczne wezwanie z wyjątkiem niedziel i świąt w godzinach od 800 do 1300 własnym transportem z Obiektów Zamawiającego. - Odbiór prania brudnego oraz dostawa prania czystego odbywać się będzie transportem Zleceniobiorcy, którego koszt wliczony jest w cenę usługi, - Pranie czyste dostarczone do Zleceniodawcy nie może stwarzać zagrożeń sanitarno - epidemiologicznych, - Zleceniodawca zobowiązany będzie do zapewnienia dokumentacji zdawczo - odbiorczej brudnego i czystego prania w momencie odbioru i dostawy z podaniem ilości sztuk posegregowanego prania. Protokół zdawczo-odbiorczy- specyfikacja asortymentu do prania stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. - Zleceniobiorca zobowiązany jest do oddawania całej wypranej partii asortymentu, bez dzielenia go na części w terminie max do 3 dni od momentu odbioru, -Zleceniodawca nie wyraża zgody na zlecenie usługi będącej przedmiotem zamówienia innym podmiotom niż wykonawca, -Zleceniobiorca ponosić będzie pełną odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu ofertowym są jedynie ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od liczby zakontraktowanych miejsc i kuracjuszy komercyjnych. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Usługa winna być realizowana codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt w oparciu o złożone przez Zamawiającego cząstkowe zamówienia. - Usługa będzie każdorazowo określona zamówieniem (pisemnie, telefonicznie, faxem, e-mailem) - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zapoznał się z miejscem realizacji dostaw.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Spełniają przesłanki art. 22 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568). 4. Stosują przy realizacji zamówienia materiały dopuszczone do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie aktualnych dokumentów, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosownie do ich przeznaczenia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). 5. Mają odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli o wartości przekraczającej 60.000 zł i obejmującej usługi pralnicze.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki postępowania wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 6. Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego- potwierdzającą spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568) zawierająca w swojej treści, że pralnia, w której będą świadczone usługi posiada barierę higieniczną. 7. Oświadczenie o stosowaniu przy realizacji zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie aktualnych dokumentów, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosownie do ich przeznaczenia wraz z przedłożeniem na środki dezynfekcyjne, pozwolenia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) - załącznik nr 6. 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli o wartości przekraczającej 60.000 zł i obejmującej usługi pralnicze, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 4). Wykonanie usług należy potwierdzić referencjami stwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Należy podać co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.: Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane wyżej - dla każdego partnera z osobna (z wyjątkiem wykazu wykonanych usług). 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich oferentów występujących wspólnie. 3. Oferenci występujący ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie, ul. Niepodległości 28, II piętro, sekretariat dyrektora szpitala.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ Szpital Powiatowy w Gryfinie, ul. Niepodległości 28, II piętro, sekretariat dyrektora szpitala.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.