eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa istniej±cej instalacji gazowej w kot³owni, budowa instalacji detekcji gazu, remont kot³owni oraz przebudowa istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach - etap I

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-08-11

Kartuzy: Przebudowa istniej±cej instalacji gazowej w kot³owni, budowa instalacji detekcji gazu, remont kot³owni oraz przebudowa istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach - etap I
Numer og³oszenia: 119709 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 694 52 00, faks 58 6945135.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kartuzy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa istniej±cej instalacji gazowej w kot³owni, budowa instalacji detekcji gazu, remont kot³owni oraz przebudowa istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniej±cej instalacji gazowej w kot³owni, remont kot³owni oraz budowa instalacji detekcji gazu w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach. 2) Zamówienie obejmuje w szczególno¶ci: 2.1) prace przygotowawcze, 2.2) roboty demonta¿owe, 2.3) roboty instalacyjne w zakresie monta¿u i wyposa¿enia kot³owni, 2.4) roboty wykoñczeniowe, 2.5) przygotowanie wszelkich dokumentów niezbêdnych do uzyskania odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach oraz uzyskanie tego odbioru. 3) W ramach drugiego etapu zamówienia - nieobjêtego niniejszym zamówieniem - przewidziano roboty w zakresie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania. 4) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi byæ zgodne z za³±czonymi dokumentami, obowi±zuj±cymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 5) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej do³±czonej do SIWZ, któr± tworz±: Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót. Przedmiary robót traktowaæ nale¿y jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty.

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje realizacjê zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, które bêd± stanowiæ nie wiêcej ni¿ 10 % warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.16.00.00 - Uk³ady kot³ów grzewczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 23.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w wysoko¶ci 2.000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie zapisów zawartych w o¶wiadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± swoim zakresem budowê lub przebudowê kot³owni gazowej wraz z monta¿em i uruchomieniem kot³a gazowego.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie zapisów zawartych w o¶wiadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca wyka¿e ¿e: dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ gazowych lub odpowiadaj±ce im, w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie monta¿u i uruchomienia pieców gazowych, Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj.: Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie zapisów zawartych w o¶wiadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wskaza³ w wykazie roboty budowlane potwierdzaj±ce spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego przez Zamawiaj±cego w SIWZ. Zamawiaj±cy nie wymaga wskazania robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) orygina³ (który nie bêdzie w sposób trwa³y zwi±zany z ofert±, np. w dodatkowej kopercie) lub kopiê dokumentu (potwierdzon± za zgodno¶æ w sposób okre¶lony w pkt 7-9 Czê¶ci V SIWZ) potwierdzaj±cego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach okre¶lonych w pkt 2 ppkt 2) - 5)Czê¶ci XI SIWZ, 2) dokument potwierdzaj±cy uprawnienie osoby (lub osób) do z³o¿enia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych z³o¿onych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1) Zamawiaj±cy dopuszcza zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupe³nieñ postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym ni¿ej zakresie: 1.1) Terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w § 2 ust. 1, które mog± ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, takich jak: a) w wyniku udzielenia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupe³niaj±cych, wstrzymuj±cych lub opó¼niaj±cych realizacjê robót bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy, b) w wyniku wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. 1.2) powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, 1.3) zmian wskazanego w § 5 kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiaj±cego, 1.4) zmiany zakresu przedmiotu umowy je¿eli bêdzie to uzasadnione dla prawid³owej jego realizacji lub uzyskania za³o¿onego efektu, 1.5) zmian sposobu realizacji przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jej czê¶ci na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub pó¼niejszych kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, b) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów pó¼niejszej eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, 1.6) w wyniku stwierdzenia wad dokumentacji projektowej lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który j± przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wykonaniem nienale¿ytym przedmiotu umowy. 1.7) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowi±zywania umowy stawki podatku VAT, 1.8) innych warunków umowy je¿eli w chwili zawarcia umowy nie znane by³y fakty maj±ce na nie wp³yw, przy jednoczesnym za³o¿eniu, ¿e zakres zmian spowoduje nastêpstwa korzystne dla Zamawiaj±cego, 1.9) z powodu okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem si³y wy¿szej. 2) Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczno¶ci i wskazanie wp³ywu zmian na realizacjê przedmiotu zamówienia oraz zg³oszenie wniosku o zmianê w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci, o których mowa w § 14 ust. 1. 3) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest niewa¿na. 4) Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 318, III piêtro). Cena SIWZ -50 z³ lub bezp³atnie ze strony internetowej Zamawiaj±cego..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obs³ugi Mieszkañca Urzêdu Miejskiego w Kartuzach, 83-300 Kartuzy; ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.