eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont elewacji części budynku od strony południowej



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Warszawa: Remont elewacji części budynku od strony południowej
Numer ogłoszenia: 119703 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Medycznych Szkół Policealnych, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8317814, fax 022 8317814.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji części budynku od strony południowej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej Ocieplenie ścian płytami styropianowymi Wykonanie wyprawy elewacyjnej Obróbki blacharskie i dekarskie

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji Kryteria oceny oferty 1) Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ofertę do szczegółowego jej rozpatrywania jeżeli: a) oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b) z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, d) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, e) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. f) Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium. g) Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0 -100 (100%=100 p. pkt). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania): Nazwa kryterium Waga Cena 97 Gwarancja 3 Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, którzy spełniają kryteria wymagań przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 2) Zastosowane wzory do obliczenia punktowego a) oferowana cena Wzór: Xn = 97 x N : A gdzie: Xn - ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) N - najniższa oferowana cena A - porównywana cena oferowana ( oferta n ) b) okres gwarancji - przy gwarancji 1 rocznej 0 pkt - za każdy rok powyżej jednego roku - 1 pkt (nie więcej niż 3 pkt). 3) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów i spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie zobowiązany jest dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty i oświadczenia; niżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem: 1. - załącznik nr 1 - wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, 2. - załącznik nr 2 - Kosztorys Ofertowy sporządzony w oparciu o załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót. 3. - załącznik nr 3 - Wykaz stawek i narzutów, według załączonego wzoru 4. - załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 5. - załącznik nr 5 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. - załącznik nr 6 - Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP 7. - załącznik nr 7 - Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON 8. - załącznik nr 8 - dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 9. - załącznik nr 9 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. - załącznik nr 10 - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na Ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11. - załącznik nr 11 - wykaz wykonanych w okresie minimum ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca 12. - załącznik nr 12- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj wypełniony Wykaz osób, które będą kierowały realizacją zamówienia, wraz z kopiami uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa 13. - załącznik nr 13 - Wykaz podwykonawców wraz wykazem wykonanych w okresie minimum ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca, w przypadku zaangażowania podwykonawców - według załaczonego wzoru 14. - załącznik nr 14 - Zobowiązanie podwykonawcy do współpracy, w przypadku zaangażowania podwykonawców - według załaczonego wzoru 15. - załącznik nr 15 - wykaz osób, które będą kierować realizacją zamówenia - według załaczonego wzoru 16. - załącznik nr 16 dokumenty stwierdzające, że materiały przeznaczone do wbudowania posiadają certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z Polską Normą wydane na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r o systemie oceny zgodności, Dz. U. Z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 lub aprobaty techniczne wydane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych, Dz. U. Nr 92, poz. 881, 17. - załącznik nr 17 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 18. - załącznik nr 18 - zapoznanie się z projektem umowy zawierającym jej istotne postanowienia,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmsp.edu.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Medycznych Szkół Policealnych ul. Świętojerska 9 00-236 Warszawa.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Zespół Medycznych Szkół Policealnych ul. Świętojerska 9 00-236 Warszawa.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.